Annett1990 schreef:Ten 1e en dat geldt voor iedereen, als je iets hebt, in godsnaam GA NIET GOOGLEN!!!
Ik ben een paar jaar geleden gediagnostiseerd met een angststoornis, en waarom, juist omdat ik me van alles aan liet smeren door google omdat ik letterlijk alles opzocht op google. Mijn leven is 1 grote hel geweest, ik heb vorig jaar sowieso een jaar lang in angsten geleefd, 24/7 mijn raam open, zelfs in de winter, om maar zuurstof in huis te houden omdat ik bang was dat er giftige gassen/stoffen in mijn huis hing, geloof me het is hel. Dus STOP nu meteen met dingen opzoeken op google.
Ik heb ook vorig jaar weken met een tintelende arm gelopen, was op en duur helemaal panisch omdat ik dacht dat er wat met mijn hart aan de hand was, ben naar de dokter gegaan en weet je wat bleek, als je stresst raak je gespannen en span je al je spieren aan, mijn borstspier aan de linkerkant ontspande niet zo goed weer als de rest en zoals het hoort, mijn stress plek noem ik het dus nu, dat straalde door naar mijn arm en het enige wat die tintelingen waren was spierpijn doordat die borstspier vaak zo hard en gespannen bleef..
Dus ff serieus laat je niet gek maken want voor je het weet beland je in het zelfde schuitje als waar ik vorig jaar in leefde en dat is echt geen pretje..
Ik zoek ook alles op via google. Dat is deelds gewoon wie ik ben .Ik ben leergierig en vibd het leuk om dingen op te zoeken. Maar in dit is het dus heel negatief..ik heb met mezelf de afspraak bedacht dat als ik googlen mag zoveel ik wil
maar sat ik dan zoek naar oplossingen ! Dus niet wat mankeer k, maar wat kan ik doen als afleiding.