Vandaag een stuk gewandeld met de hond en wel wat ongezonder gegeten; wraps met mais, komkommer, tomaat en knoflooksaus. Iemand had het over hardlopen met de hond? Hier heb je een loopgroepje die dat doen. Hun doen cani-cross, dan zit de hond aan je vast met een soort heupband en die trekt je dan mee. Ben 1 keer meegeweest met mijn hond en zelfs zij werd ontzettend enthousiast. Helaas liepen hun allemaal al langer dan ik en hield ik ze niet bij.

beetje zwaardere gewichten ok, maar gelijk 700 kilo op m'n nek hoeft ook weer niet....
Blijf ik gelijk een weekje in zweden haha.
Ik heb zelf al een beetje zitten kijken en volgens mij voldoet Killer Abs wel, maar kan het natuurlijk het beste vragen aan ervaringsdeskundigen
).
Heb in de afgelopen jaren meerdere pogingen ondernomen, zelfs een keer een week of 3 volgehouden maar nee it's not my thing. Dan zit ik tijdens het lopen/rennen constant te denken van "Djiezzz, hoe lang nog?/Waarom doe ik dit ook alweer?/Pffff, dit duurt me veels te lang/ etc. etc"
Ik ga dan echt nog liever skeeleren of fietsen. Wat hardlopen betreft ben ik gewoon verpest door mijn middelbare school met die stomme en saaie 15-minuten-loop die we ieder kwartaal moesten doen.... op het sportveld