Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:42

Vandaag dag 3 van 30ds gedaan. Ben sinds vrijdag weer echt bezig met sporten en gezond eten en merk nu al dat ik me lekkerder voel :) Vandaag een stuk gewandeld met de hond en wel wat ongezonder gegeten; wraps met mais, komkommer, tomaat en knoflooksaus.

Iemand had het over hardlopen met de hond? Hier heb je een loopgroepje die dat doen. Hun doen cani-cross, dan zit de hond aan je vast met een soort heupband en die trekt je dan mee. Ben 1 keer meegeweest met mijn hond en zelfs zij werd ontzettend enthousiast. Helaas liepen hun allemaal al langer dan ik en hield ik ze niet bij.

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 23:12

Dat lijkt me echt heel gaaf Tin! Jammer dat ik geen hond heb...
Super dat je je nu al beter voelt :)

Wat dat aankomen betreft:
Zoek op hoeveel jouw lijf verbrandt met alle activiteiten die je doet, en zorg er voor dat je zeker niet minder kcal eet?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 06:24

Iedereen goed bezig hier!

Ik vind level 2 van de Shred qua cardio wel zwaarder, maar verder heb ik het idee dat mijn spieren minder doen, vooral de buikspieren. Volgens mij gaat dat niet helemaal goed, neem aan dat het principe isdat het steeds zwaarder moet zijn? Of gaat het je gewoon steeds makkelijker af?

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 08:01

Vandaag speel ik een beetje vals. Ik heb spray op mijn spieren gespoten die de spierpijn erg goed tegen gaat! Voelt gelijk een stuk comfortabeler

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 08:21

Het gaat steeds een beetje makkelijker :)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 08:38

Ik heb gisteren dag 6 gedaan en dat ging heel goed, heb ook vrijwel geen spierpijn meer. Maar eens kijken of ik voor sommige oefeningen wat zwaardere gewichtjes kan gebruiken.

Vandaag gaat het niet lukken denk ik, dag en avond zijn compleet gevuld en dan wordt het nachtwerk, dat is me te gek. Zo erg is een keer een dagje overslaan nou ook weer niet.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 08:52

Net workout 2 van body revolution gedaan (zit nu op dag 2 van week 2 :) ) morgen weer cardio-en en misschien even die beach babe workout een keer uitproberen :)

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:04

Ik loop hard met mijn paard... Niemand die dat ook bedacht heeft?!
Probleem is alleen dat ik hem na een minuut of 20 mee moet sleuren want dan heeft hij geen zin meer -O-

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:40

Afbeelding

:9 :9 :9

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:42

Is dat je lunch of ontbijt, stevig ontbijt anders haha.
Heb hier helaas nog geen volkoren wraps gevonden :(

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:42

ziet er goed uit!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:43

Whole wheat wrap heten die dingen.

ja probeer steviger te ontbijten om minder (ongezonde) tussendoortjes te snoepen.

Weet ook niet precies wat de plannen voor lunch zijn, dus beter voorbereid dan dalijk met lege maag staan ahah

Edit: Whole wheat wraps/tortilla's van Santa Maria.
Laatst bijgewerkt door Cindequil op 07-05-13 10:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:44

Ik loop regelmatig met m'n paard aan de hand en dan ook gerust een ronde van 10 kilometer ofzo. In stap heeft hij een pittig wandeltempo, dat gaat lekker. Draven heb ik een keer geprobeerd, maar daar werd hij wel heel jolig van *\%/* beetje zwaardere gewichten ok, maar gelijk 700 kilo op m'n nek hoeft ook weer niet....

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:48

Cindeeh schreef:
Whole wheat wrap heten die dingen.

ja probeer steviger te ontbijten om minder (ongezonde) tussendoortjes te snoepen.

Weet ook niet precies wat de plannen voor lunch zijn, dus beter voorbereid dan dalijk met lege maag staan ahah

Edit: Whole wheat wraps/tortilla's van Santa Maria.

Thanks, ga eens kijken of ze zo iets hebben hier, woon op t moment namelijk in Zweden. Ze hebben hier een goed assortiment hoor, maar toch andere producten dan in NL

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:48

Oh oke, ja of ze deze merken in zweden hebben weet ik niet.

Wil je anders wel wat opsturen hahaha.
Of ik kom ze een keer brengen :D Blijf ik gelijk een weekje in zweden haha.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 11:37

Zo ik heb het duidelijk besloten, vandaag ga ik beginnen met 6w6p. Ik heb de shred niet afgemaakt tot ong. 22 dagen omdat ik het saai vond worden en omdat ik met school enzo geen extra energie meer had.

Maar nu ben ik bezig met 3-4x in de week hardlopen en probeer op andere dagen dan de 6w6p te gaan doen!!

Jeej nog even iets wat mij wel een beetje beschrijft:

https://www.google.nl/search?hl=nl&rlz= ... B500%3B260

:=

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:05

Ziet er goed uit Cindeeh!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 12:08

Weet iemand een workout waar bijna niet in wordt gesprongen en gehupst? Wel van JM dus :P Ik heb zelf al een beetje zitten kijken en volgens mij voldoet Killer Abs wel, maar kan het natuurlijk het beste vragen aan ervaringsdeskundigen ;)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:24

Zitten ook nog wat high knees in (maar lang niet zoveel als shred)
Workout 1 en 2 van body revolution is wel lekker veel kracht en niet heel veel springen

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:39

Jam die lunch zag er goed uit! Ik vandaag dag 21 gedaan, dus eerste keer level 3! Sommige dingen gingen juist heel makkelijk, andere vond ik erg pittig. Heb iig geen pauze gehouden, dus dat is al goed, maar wel nog veel de aangepaste versie gedaan! Net meteen ook nog 2,5 uur buiten gewandeld, dus met mn beweging zit het wel goed vandaag :)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 12:42

Chessie schreef:
Zitten ook nog wat high knees in (maar lang niet zoveel als shred)
Workout 1 en 2 van body revolution is wel lekker veel kracht en niet heel veel springen

Ok, dan ga ik daar ook nog even naar kijken! Thanks!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:48

Cindeeh schreef:

Jum, dat ziet er inderdaad lekker uit :9
Mmm, moet straks nog even met de kids naar de gemeente toe, dan kan ik ook wel nog even boodschappen doen. Het fruit is ook bijna op en mijn dochter is een vreselijke fruitfreak (van wie zou ze het hebben? Niet van d'r paps in ieder geval :x ).

Ik heb vanochtend dag 4 van level 1 gedaan en ik moet zeggen het is beter vol te houden en het resultaat begint ook al langzaam te komen *\o/*

Owja en hardlopen... AB-SO-LUUT niet aan mij besteed :n Heb in de afgelopen jaren meerdere pogingen ondernomen, zelfs een keer een week of 3 volgehouden maar nee it's not my thing. Dan zit ik tijdens het lopen/rennen constant te denken van "Djiezzz, hoe lang nog?/Waarom doe ik dit ook alweer?/Pffff, dit duurt me veels te lang/ etc. etc" :') Ik ga dan echt nog liever skeeleren of fietsen. Wat hardlopen betreft ben ik gewoon verpest door mijn middelbare school met die stomme en saaie 15-minuten-loop die we ieder kwartaal moesten doen.... op het sportveld :=

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:18

Janientje, Hardlopen met paard heb ik wel eens aan gedacht, maar hardlopen op de hei over de zandpaden hier lijkt me voor mezelf niet zo fijn lopen. Wel origineel!

Ik vind Shred nu al saai worden eigenlijk... En zit vandaag pas op dag 4..

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:33

Tin schreef:
Janientje, Hardlopen met paard heb ik wel eens aan gedacht, maar hardlopen op de hei over de zandpaden hier lijkt me voor mezelf niet zo fijn lopen. Wel origineel!

Ik vind Shred nu al saai worden eigenlijk... En zit vandaag pas op dag 4..

Dan moet je jezelf meer uitdagen.

Doe nog 3 extra jumping jacks wanneer zij al gestopt zijn,
Pak gewichten bij het squaten en boxen,
Doe de oefeningen extra diep, maak de bewegingen extra groot,
Neem zwaardere gewichten.

Zolang je jezelf uit blijft dagen is het niet saai.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:39

Nou inderdaad, dat wilde ik dus ook zeggen.
Ik hou het uitdagend door het steeds iets moeilijker te maken, de oefeningen beter te doen (waardoor ze meteen ook moeilijker worden) en bijvoorbeeld gewichten in de cardio erbij pakken en idd een tandje meer te doen.
En uiteindelijk het resultaat is de (mijn) beste motivatie.