Sta niet meer ingeschreven. Net ook weer een tegenslag gehad, wat m'n vertrouwen wel echt heeft weg gevaagd.. weet het niet meer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaniBanani schreef:@Swanheart: ik zit nog even te denken: ben je niet überhaupt bang voor hulp en is dit (onbewust) een manier om dat niet aan te hoeven gaan? Met 'ik kies vast verkeerd dus ik kies maar helemaal niet' geef je jezelf eigenlijk toestemming om zo door te gaan en geen hulp te vragen. Weet niet of dat erachter zit hoor, is zomaar een gedachtespinsel. Maar 't kan geen kwaad om je eens af te vragen of er wellicht zo'n angst aan ten grondslag ligt.
En Pink: wat naar..kan/wil je er iets over zeggen?
Nadesh schreef:Hoi meiden, ben ik weer even.
Ik ben van plan om alle Ixta Noa vestigingen (Praktijkhuizen) te gaan bezoeken.
Amsterdam kan denk ik niet, dat zit in de kliniek (zover ik heb gehoord).
Ik denk 1 per maand, want anders loopt het mij ook in de kosten![]()
te beginnen in Utrecht?
Wie mee wil is van harte welkom, ik ben namelijk volslagen onbekend in Utrecht en het zou fijn zijn dat er mensen zijn die er wel bekend zijn.
Datum maakt mij niet zoveel uit, als het maar niet op een woensdag is.
Bovenstaande geldt dus ook voor Groningen, Leeuwarden, Nijmegen en Enschede.
Wie ziet dit zitten??
Broccoli schreef:Goed initiatief, maar Swanheart, ik denk dat je echt professionele hulp nodig hebt. En dat is dit niet.
MyLittleLove schreef:Ik ga weer meelezen en reageren hier, ik ben gister officieel genezen verklaard![]()
Ben ik héél blij mee, ik dacht vorige keer dat ik genezen was, maar nu ben ik er heel zeker van. Niks triggert mij meer, zit op gezond gewicht (meer dan waar ik oorspronkelijk mee begon zonder eetstoornis) en laatste 4 maanden niets meer uitgespuugd.
MyLittleLove schreef:Ik ga weer meelezen en reageren hier, ik ben gister officieel genezen verklaard![]()
Ben ik héél blij mee, ik dacht vorige keer dat ik genezen was, maar nu ben ik er heel zeker van. Niks triggert mij meer, zit op gezond gewicht (meer dan waar ik oorspronkelijk mee begon zonder eetstoornis) en laatste 4 maanden niets meer uitgespuugd.