Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne. schreef:Hoppaaaa.. Dag 8 achter de rug. Ging lekker. Tussenstandje van mij
-1,5CM @ Taille
-2,0CM @ Linkerbovenbeen
-2,0CM @ Rechterbovenbeen
-2,0CM @ Heupen/Billen
-2,0CM @ Linkerbovenarm
-2,0CM @ Rechterbovenarm
-2,0CM @ Nek
En borst ben ik vergetenBen echt trots en vriendlief zei dat hij het al goed kon zien
Bij mij geen bijzondere verhalen. Ik ben altijd al een beetje aan de zware kant geweest, steeds pogingen gedaan tot afvallen. Voor de zomer bijna 7KG afgevallen, daarvan zijn er weer 4 bij gekomen.. En nu weer een nieuwe poging.. En die gaat lekkerrr! Voor een mooi gewicht zou er 12-13KG af moeten..
Eigenlijk heel stom. Ik heb een heel atletische, sportieve vriend.. en ik ben de meest A-sportieve persoon die je je kunt bedenken..
Neroo schreef:Jij hebt natuurlijk het andere kant van het verhaal, natuurlijk ook heel vervelend.
Ervoor zorgen dat we jou natuurlijk niet vergeten met tips etc om wat aan te komen!
Anne. schreef:Hoppaaaa.. Dag 8 achter de rug. Ging lekker. Tussenstandje van mij
-1,5CM @ Taille
-2,0CM @ Linkerbovenbeen
-2,0CM @ Rechterbovenbeen
-2,0CM @ Heupen/Billen
-2,0CM @ Linkerbovenarm
-2,0CM @ Rechterbovenarm
-2,0CM @ Nek
En borst ben ik vergetenBen echt trots en vriendlief zei dat hij het al goed kon zien
Bij mij geen bijzondere verhalen. Ik ben altijd al een beetje aan de zware kant geweest, steeds pogingen gedaan tot afvallen. Voor de zomer bijna 7KG afgevallen, daarvan zijn er weer 4 bij gekomen.. En nu weer een nieuwe poging.. En die gaat lekkerrr! Voor een mooi gewicht zou er 12-13KG af moeten..
Eigenlijk heel stom. Ik heb een heel atletische, sportieve vriend.. en ik ben de meest A-sportieve persoon die je je kunt bedenken..
urselin schreef:Wauw netjes Anne, en dat in acht dagen!
Een klein verhaaltje over mij; bijna 26 jaar, altijd ongewicht gehad, kon verslinden wat ik wilde.
Ik heb overigens nooit met mijn gewicht gezeten, het waren meer de opmerkingen van de omgeving/vreemden
Op mijn dunst:
http://i257.photobucket.com/albums/hh20 ... c05011.jpg
Mijn streefgewicht was 45kg, inmiddels ben ik daar dik over heen
Geestelijk heel erg wennen, ik voelde me ontzettend dik als ik mijn spiegelbeeld zag.
Daar ben ik nu - na een jaar - wel aangewend
Redenen om aan de Shred mee te doen:
- Getonedere buik, armen en benen
- Kracht opbouwen voor mijn sport
- Mijn lichaam voelt fijner aan als ik vaker sport (hypermobiele rug)
phormicola schreef:Waar jij op je dunst bent, daar ben ik echt jaloers op