30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:10

Ik wil best een Asda ruilen tegen een Action?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:11

Raponsje schreef:

Dus ik mag dan gelukkig wel even stoppen _O-

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:11

Ik drink overdag alleen thee, water of een sapje van Spa (al zitten daar ook best veel calorieën in). Dus gelukkig niet de hele dag eraan.
's Avonds heb ik altijd trek in een mok chocolademelk (koud), tijdje volgehouden om alleen in het weekend één mok te drinken, maar de verslaving won het :')

Oh, balen dat WW beperkt verkrijgbaar is -O-

Ieeh, kotsen van het sporten lijkt me echt vreselijk.
Kotsen in het algemeen is vreselijk :Y)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:12

AAARGHHH! Sta me bij, lieve bokkers, sta me bij.. ik heb hongerrrrr :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:14

Anne. schreef:
AAARGHHH! Sta me bij, lieve bokkers, sta me bij.. ik heb hongerrrrr :')

Pak 3 verschillende soorten fruit, snijd in kleine stukjes en snacken maar.
Flinke kop thee erbij en je zit zo vol dat je naar je bed kunt rollen vanavond.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:15

Maar dat heb ik net al gedaan ;( Kop Thee is wel een goed idee.. :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:15

Eventueel chocolademelk light? Vind ik persoonlijk echt niet te drinken, maar goed.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:16

Raponsje schreef:
Ik wil best een Asda ruilen tegen een Action?

graag!

Al vind ik de action ook echt een leuke winkel, zeker om goedkope kadotjes te scoren!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:17

Zullen we er anders een HK-topic naast maken.. :)*

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:18

aan de ene kant ja, maar aan de andere kant denk ik dat ik gewoon mn mond moet houden en niet offtopic moet gaan.
De tips van raponsje zijn heel prettig en ontopic, incl waar je het kan krijgen. Ik moet gewoon niet offtopic gaan. Sorry daarvoor!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:19

Anne. schreef:
Maar dat heb ik net al gedaan ;( Kop Thee is wel een goed idee.. :j

Pas wel op met de theïne in thee s avonds, ik kan er zelf echt niet van slapen.. Beetje het cafeïne effect.
En omg die insanity workout!!! :wow:

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:20

CCCCC schreef:
Eventueel chocolademelk light? Vind ik persoonlijk echt niet te drinken, maar goed.

Ik ook niet :')
Ooit uit noodzaak light moeten drinken (gewone was niet voorradig in de winkel), maar dan drink ik liever geen chocomelk haha.

Ik heb ook geprobeerd zo'n fruitmelk 's avonds te drinken in plaats van chocomelk, maar die vergeet ik gewoon te drinken.
Misschien toch maar proberen om weer alleen in het weekend chocomelk te drinken :(

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:21

Oh Mri, maar dat bedoelde ik helemaal niet zo! :(:)
Maar anders wordt het misschien idd wel erg verspreidt. Tis fijn om hier al onze bevindingen & hulp-vragen te deponeren.. houdt 't ook wel overzichtelijk :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:23

Ik denk dat ik hierna een benen/billen programma pak van Jil, heb je nog aanraders Rapons? :D

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:27

phormicola schreef:
Ik denk dat ik hierna een benen/billen programma pak van Jil, heb je nog aanraders Rapons? :D

Ik vind naast de 30 day shred de 6 week 6 pack heel fijn, vind de buns video ook prettig (welke vrouw wil geen geweldige billen)
yoga meltdown, killer abs.

Voor de dames met echte vrouwen probleempjes zoals lovehandles of die ontevreden zijn met hun dijbenen, kipfilet armen bij het zwaaien etc vind ik No more trouble zones fijn.
Die richt zich specifiek op deze vrouwen dingetjes, waar the 30 day shred ook door een man gevolgd kan worden.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:08

OMG die insanity workout. Dude. Dat ziet er echt KILLING uit haha. Mij niet gezien!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:16

@ Bonjoy, phor en aranel: ik stuur jullie eventjes een korte pb, ik ben ontzettend paranoïde als het op internet-dingen aankomt :o

Traint iemand soms met anderhalve literflessen? Ik voelde bijna geen weerstand meer tijdens de armoefeningen (tenzij de push-ups en die vreselijke waarbij je door je ene been moet buigen terwijl je gewichten heft)

Ik wil hierna ook nog wel een programma van Jillian doen! Het is veel gezelliger sporten zo, en ik vind haar wel leuk :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:17

Ohja en Raponsje: groot gelijk wat jouw na-zwangerschaps-plannen betreft! Het moet vast moeilijk zijn om nu plots minder te kunnen trainen

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:20

Bhriseis schreef:
@ Bonjoy, phor en aranel: ik stuur jullie eventjes een korte pb, ik ben ontzettend paranoïde als het op internet-dingen aankomt :o

Traint iemand soms met anderhalve literflessen? Ik voelde bijna geen weerstand meer tijdens de armoefeningen (tenzij de push-ups en die vreselijke waarbij je door je ene been moet buigen terwijl je gewichten heft)

Ik wil hierna ook nog wel een programma van Jillian doen! Het is veel gezelliger sporten zo, en ik vind haar wel leuk :)

Hebben jullie van die schoon maak flessen met zo'n handvat er aan?
Als je 2 dezelfde flessen kunt vinden in dit model
http://us.123rf.com/400wm/400/400/brook ... oncept.jpg

Kun je die ook prima gebruiken, dan heb je wat meer grip.

Briseis: Ik ben nu pas een paar weken zwanger dus kan nog wel sporten maar op het moment ben ik heel moe.
Maar zodra ik daar overheen ben ga ik weer lekker sporten.
Ik denk dat je maar beter fit kunt zijn tijdens een bevalling dan uit vorm.

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:21

Poeh, nou ik ga morgen beginnen. Dan ga ik terug naar mijn studentenkamertje en kan ik eindelijk aan mijn goede voornemens beginnen ;)

Ik woon nu anderhalf jaar op kamers en heb echt moeten wennen aan het feit dat ik zelf moest koken en niet meer elke dag een uur naar school moest fietsen. Ik ben rond de drie kilo aangekomen in anderhalf jaar en mijn doel is om die drie kilo kwijt te raken en voornamelijk mijn rug en buikspieren te trainen aangezien ik veel rugklachten heb. Dus ik denk dat dit programma daar wel geschikt voor is! :D en verder lijkt intervaltraining me veeeel boeiender dan uren cardio.

Mijn eetgewoontes zijn opzich heel goed behalve dat ik de hele dag chips zou willen eten :o dat is echt mijn zwakke plek! Ik denk dat ik maar begin met heel gezond te eten En mezelf af en toe een klein beetje laat zondigen ;) pffff let the shredding begin! *\%/*

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:24

Net op mijn gemak alles bijgelezen na een dag tussen de Kevertjes rondgelopen te hebben. Helaas pas laat thuis en al veel te veel genuttigd gedurende de dag dus die workout durf ik niet meer aan temeer ik gemerkt heb dat ik nadien moet eten. Dus ik begin morgenochtend weer opnieuw te tellen.

Na al dat bijlezen en praten over kalorieen vraag ik me af, hoe bepaal je hoeveel kalorieen je op een dag nodig hebt?

@Urselin: WW heeft ook een online shop! Anders moet je op een cursus informeren, daar wordt het sowieso verkocht, maar in hoeverre ze graag verkopen aan niet-cursisten weet ik niet. Bij de Delhaize in Luxemburg hebben ze trouwens een veel uitgebreider WW assortiment (chocolade toetjes voor 3 PP :9), ik gok dat ze daar in Belgie ook meer zullen hebben dan bij ons in de supermarkten. Je woont niet zo ver van de grens dus wellicht is dat een optie.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:26

Raponsje schreef:
phormicola schreef:

Ik vind naast de 30 day shred de 6 week 6 pack heel fijn, vind de buns video ook prettig (welke vrouw wil geen geweldige billen)
yoga meltdown, killer abs.

Voor de dames met echte vrouwen probleempjes zoals lovehandles of die ontevreden zijn met hun dijbenen, kipfilet armen bij het zwaaien etc vind ik No more trouble zones fijn.
Die richt zich specifiek op deze vrouwen dingetjes, waar the 30 day shred ook door een man gevolgd kan worden.

Oooh dit klinkt allemaal leuk! Als ik klaar ben met de 30 day shred ga ik denk ik die No more trouble zones of 6 week 6 pack doen. :) Kan je trouwens ook 2 programma's tegelijk doen of heeft dat geen zin? Dus bijv 1 dag die trouble zones en de andere dag die 6-pack.

Ik merkte trouwens dat het vandaag wel makkelijker ging! :) En ben nog maar op dag 3 dus dat gaat snel. Heb vandaag ook meer oefeningen gedaan zoals die vrouw met rode kleren het deed, de andere 2 keer deed ik alleen maar die groene na.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:27

Liek_ schreef:
Hoi dames, ik heb een vraagje voor jullie. Ik ga eind juli trouwen en wil de kipfiletjes onder mijn armen er graag vanaf trainen. Is dit een goed programma voor je armen? Lijkt me wel leuk om naast de sportschool te doen!

Ik weet niet of het specifiek tegen kipfiletjes helpt, maar je vetpercentage daalt als t goed is wel.. En door de gewichtjes train je je armen ook wel wat, maar denk dat je dan miss nog een specifieke oefening ernaast moet doen om ze weg te krijgen ;)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:32

Oh dat is een goede tip Raponsje, moet ik morgen eventjes voor kijken. En wat voor jouw lichaam gezond is, is vast voor de baby gezond :)

@ Twist: Leuk dat je meedoet! Ik had dat vorig jaar ook met chips, maar toen kocht ik ze een tijd niet meer, en nu heb ik er in feite nooit trek in :) (mijn vriend daarentegen vreet hele zakken leeg als ik ze in zijn buurt leg, onder het motto 'ik blijf toch lekker te dun')
Misschien kan je beter van de chips afblijven eens je aan het trainen bent, ik vind het zo zwaar dat ik heel moeilijk durf zondigen: stel je voor dat ik dan minder shredded ben!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:37

Voor de kipfilets:
Ik raad dan de "no more trouble zones" aan die zijn gericht op vrouwen probleempjes zoals inderdaad de kipfilets.

Daarnaast of daarna zou je ook shred it with weights kunnen doen.
Je armen krijg je namelijk het mooiste strak met gewichten.

Ik zou de video's niet met elkaar afwisselen omdat ze zo in elkaar gezet zijn dat je dingen langzaam opbouwt.
Mocht je heel fanatiek zijn dan kun je bijvoorbeeld de 6 week 6 pack met killer buns beide op een dag doen.