Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Raponsje schreef:[ Afbeelding ]
CCCCC schreef:Eventueel chocolademelk light? Vind ik persoonlijk echt niet te drinken, maar goed.
phormicola schreef:Ik denk dat ik hierna een benen/billen programma pak van Jil, heb je nog aanraders Rapons?
Bhriseis schreef:@ Bonjoy, phor en aranel: ik stuur jullie eventjes een korte pb, ik ben ontzettend paranoïde als het op internet-dingen aankomt![]()
Traint iemand soms met anderhalve literflessen? Ik voelde bijna geen weerstand meer tijdens de armoefeningen (tenzij de push-ups en die vreselijke waarbij je door je ene been moet buigen terwijl je gewichten heft)
Ik wil hierna ook nog wel een programma van Jillian doen! Het is veel gezelliger sporten zo, en ik vind haar wel leuk
Raponsje schreef:phormicola schreef:Ik denk dat ik hierna een benen/billen programma pak van Jil, heb je nog aanraders Rapons?
Ik vind naast de 30 day shred de 6 week 6 pack heel fijn, vind de buns video ook prettig (welke vrouw wil geen geweldige billen)
yoga meltdown, killer abs.
Voor de dames met echte vrouwen probleempjes zoals lovehandles of die ontevreden zijn met hun dijbenen, kipfilet armen bij het zwaaien etc vind ik No more trouble zones fijn.
Die richt zich specifiek op deze vrouwen dingetjes, waar the 30 day shred ook door een man gevolgd kan worden.
Liek_ schreef:Hoi dames, ik heb een vraagje voor jullie. Ik ga eind juli trouwen en wil de kipfiletjes onder mijn armen er graag vanaf trainen. Is dit een goed programma voor je armen? Lijkt me wel leuk om naast de sportschool te doen!