Abortus ... of toch houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ESSIE70

Re: Abortus ... of toch houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 20:02

Hoe is het nu? Zijn de steken in je buik al wat minder? Ik ben echt blij voor je dat je iemand heb gevonden waar je terecht kunt. Echt super van die bokker _/-\o_

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 20:10

Hey meid, hoe gaat het nu met je?? Is je buik al wat rustiger??

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 20:48

Bloedingen zijn minder, buikpijn is hetzelfde.
Morgenmiddag ga ik uitrusten bij die hele lieve bokker waar ik het over had. Dat betekend wel dat ik nog wat spullen moet ophalen thuis, maar ik weet al wat ik nodig heb dus dat duurt niet lang.

Ik houd jullie op de hoogte lieve bokkers!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 20:50

Fijn dat je bij die bokker terecht kan. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. :(:)

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:06

aah super dat je bij de bokker in kwesty terecht kan
veel sterkte de komende tijd wel balen van de buikpijn.

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:11

Fijn dat er zo'n lieve bokker is die jou nu kan opvangen! Echt top +:)+ Jammer dat de buikpijn nog niet minder is. Sterkte!

dakpan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:26

Als stille meelezer wil ik je ook heel veel sterkte wensen de aankomende tijd. Ik vind je echt ontzettend sterk en moedig.
Ik vind het onwijs goed dat je uit de situatie stapt waar je momenteel in zit en hoop dat het voor je, van een afstandje gezien, makkelijker word om definitief afscheid te nemen van je verleden. Kan mij niet indenken wat een hel het geweest moet zijn en is en ik hoop echt met heel mijn hart dat het beter met je zal gaan.
De afgelopen dagen heb ik veel aan je gedacht en ik hoop dat je dat altijd in je achterhoofd zal houden; er zal altijd iemand op deze wereld zijn, soms wat dichter bij dan dat je denkt, die je kan helpen!
Veel liefs en sterkte voor de aankomende tijd.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:34

Oh, wat super om te lezen dat je deze kans grijpt en weg gaat! Wat een ommekeer moet dat zijn, maar vanaf nu moet het gewoon beter gaan! Je gaat je eigen leven opbouwen, zoals jij wil, met de hulp van lieve medemensen en een hele lieve medebokker. Maar jíj hebt de stap gezet, wederom, wat heb ik respect voor jou!

Maar toch ook wel spannend dat je nog even naar huis gaat. Wel heel logisch natuurlijk, je zal ongetwijfeld spullen hebben die je wil mee nemen/nodig hebt. Gaat er wel iemand met je mee? Je vriendin? Ik weet niet wat je thuis te wachten staat, misschien ben je niet eens gemist, maar voor hetzelfde geld laten ze je niet gaan?

Oh, ik hoop snel een hele goede update te lezen dat je echt veilig bent, het is je zo gegund! EN je hebt het zelf gedaan!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:56

Wat goed! Probeer je definitief te gaan, of is dit tijdelijk? Ik hoop dat je definitief weg gaat uit je ouderlijk huis. Dikke knuffel meid. Wat ben je sterk! Je kan dit!!!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:01

Super dat je bij iemand terecht kunt Ts!,heel veel succes daar en lekker bijkomen van alles!
Sterkte.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 02:18

Ik vind het idee van marocje erg goed om je vriendin mee te nemen als je spulletjes van thuis gaat halen. Ik hoop dat zij mee kan en dat jij het haar wilt vragen :(:) .

Erg fijn om te horen dat je gesprekken hebt bij een psychologe, vandaag heb je ook weer een gesprek toch? Ook heel goed om te horen dat je bewijsmateriaal hebt laten bewaren in een dossier zodat je er op een later moment eventueel iets mee kunt.
Ik ben blij dat je naar een lieve bokker gaat, ik hoop dat het klikt en dat je er fijn kunt uitrusten. Dat je de rust vindt om even wat meer afstand te nemen van de situatie en van daaruit kunt overdenken wat je wilt gaan doen.

Misschien voelt het voor jezelf niet zo, maar onthoud dat het vragen en aanvaarden van hulp een KRACHT is! Je mag trots op jezelf zijn dat je zo krachtig bent geweest om de hulp te aanvaarden van een psychologe, je vriendin en de lieve bokker(s)!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 08:00

Ohh wat fijn! Nog even kiezen op elkaar om je spullen te halen en dan wegwezen daar! Ik zou ook iemand meenemen, desnoods ook de vriend van je vrindin. Samen sta je sterk! Wat ben jij een sterke vrouw zeg.. wow ik heb bewondering voor je! Op naar een nieuw en beter hoofdstuk in je leven, al zal dat soms even flink tegenvallen, maar je kan het :j :(:)

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 08:07

MADExLIEFJE schreef:
Bloedingen zijn minder, buikpijn is hetzelfde.
Morgenmiddag ga ik uitrusten bij die hele lieve bokker waar ik het over had. Dat betekend wel dat ik nog wat spullen moet ophalen thuis, maar ik weet al wat ik nodig heb dus dat duurt niet lang.

Ik houd jullie op de hoogte lieve bokkers!

*\o/* *\o/* *\o/* Je gaat!
Wat ben ik trots op je!
Je hebt de stap gezet en bent nu gaan lopen, je bent een ongelofelijke kanjer :j
Blijf in een mooie toekomst geloven, heus het bestaat echt.
Dikke, dikke knuffel :)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 08:11

Wat een goede stap van je! houd ons op de hoogte hoe het met je gaat!!

anjore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:11

Goed van je TS! Succes vandaag, en ik hoop dat je goed uit kan rusten en na kan denken bij de Bokker die je een plek aan biedt!
Sterkte! Van een afstand leef ik met je mee!

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:17

What doesn't kill you makes you stronger..
Ik ben een stille meelezer,en wens je veel sterkte.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:33

Wat super dat je bij iemand terecht kunt die je kan steunen uit deze penarie te komen.
Heel, heel veel sterkte.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:47

Wat super dat je gaat uirusten op een veilige plek! Geniet ervan ondanks alle omstandigheden.
En ook ik ben trots op je!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:38

Wat super dat je naar een bokker gaat om helemaal uit te rusten! Hopelijk kun je thuis snel je spullen bij elkaar pakken en vertrekken zonder al teveel gedoe.

Je bent een topper!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:13

Super dat je gaat! :j

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:34

Ik lees je verhaal net en ik ben diep onder de indruk van de manier waarop je hiermee omgaat, zeker voor je leeftijd. You go girl! Jij komt er wel, ben ik zeker van :j

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:47

Zeker geen slecht idee om je vriendin mee spullen ta laten halen! Is er geen moment dat er niemand thuis is?? En anders probeer je het stiekem te doen.. Of verzin een smoes, dat je vriendin kleren wil lenen ergens voor??
Heel veel succes meid.. Top dat je bij die bokker terecht kan. Woont ze wel een beetje in de buurt, of moet je ver reizen??

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 11:49

Daarnet nog een gesprek gehad bij de psycholoog. Het was moeilijk maar er is toch weer een kleine last van mijn schouders.
De buikpijn is weer wat heviger maar ik denk dat het van de stress is.

Mijn vriendin gaat deze middag niet mee naar huis. En kleren lenen, wij verschillen wel enkele maten dus dat kan ik niet als smoes gebruiken. Maar ik verzin wel iets ofzo, komt goed (hoop ik).

edit: ik weet niet of er iemand thuis is.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:52

Misschien kan je de huistelefoon over laten gaan om te checken of er iemand is :) Ach, smoezen genoeg! Zeggen dat je kleding wegbrengt naar de kleding container?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:07

En anders... Kleren en spullen zijn opnieuw aan te schaffen.
Heel veel succes straks, en hopelijk straks geen problemen thuis, dat je veiligheid mag gaan vinden voor jezelf!