[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:43

Haha Friemel auw! Als ik ff op mijn tepelpiercing lig word het gewoon vervelend haha omdat ik er met mijn volle gewicht op leun :')

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:56

Ik heb 2 tepel piercings en slaap gewoon op me buik .
Heb er nooit last van gehad ,behalve dat ik me eerste nog steeds niet los gedraaid krijg :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:57

moet je zo'n slaap banaan nemen, kan je "in" leunen waardoor de druk niet zo groot is _O-

@yaylavb; ligt denk ik ook aan je cup, mijn borsten worden sowieso platgedrukt op mijn buik namelijk haha

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:04

_Friemel schreef:
moet je zo'n slaap banaan nemen, kan je "in" leunen waardoor de druk niet zo groot is _O-

@yaylavb; ligt denk ik ook aan je cup, mijn borsten worden sowieso platgedrukt op mijn buik namelijk haha

Ja daar dat zou kunnen nu je het zegt .
Maar ik heb geen echte kleine cup hoor
Dit zijn de enige die bij mij niet ontstoken zijn geweest

Cassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:09

Hej,

Ik heb sinds 3 weken een neuspiercing en wil hem eruit halen en een nieuwe insteken (hij voelt 'genezen' aan, niks pijn ofzo als ik er aan draai).
Maar nu zit er zo 1 in :
Afbeelding
Hoe krijg ik dat ding er in vredesnaam uit? Handige tips/tricks?

En wat voor 1 koop ik het best ? Zo eentje met een verdikking aan het uiteinde of ... ?

Alvast bedankt!

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:27

Cassia schreef:
Hej,

Ik heb sinds 3 weken een neuspiercing en wil hem eruit halen en een nieuwe insteken (hij voelt 'genezen' aan, niks pijn ofzo als ik er aan draai).
Maar nu zit er zo 1 in :
[ Afbeelding ]
Hoe krijg ik dat ding er in vredesnaam uit? Handige tips/tricks?

En wat voor 1 koop ik het best ? Zo eentje met een verdikking aan het uiteinde of ... ?

Alvast bedankt!

Deze moet je er gewoon uit ".friemelen" zeg maar .zijn rot dingen .
Ik heb zelf eentje met maar een knik erin en. Vind deze het best .
Met een verdikking erop vind ik er irri want als je die eruit of erin wil doen doet het best pijn omdat dat bolletje er ook door moet .

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:58

Ik heb net zo'n systeem als op het plaatje en ik vind het ideaal! Met alleen een "haak/hoek" eraan vind ik heel vervelend, idem met zo'n verdikt balletje aan het einde, maar met zo'n hoek + boogje (of hoe je dat ook moet noemen) blijft het bij mij het beste zitten! Voelt voor mij ook erg comfortabel en ik krijg hem er makkelijk in en uit. Hoe ik dat doe, tsja, lastig omschrijven... Ik voel duw gewoon heel rustig tegen het knopje, dan voel ik vanzelf welke kant hij op moet om de hoek om te gaan, dan draai ik de piercing over mijn neusvleugel en wip ik hem eruit (nu ik dat zo terug lees, is het wel een erg vaag verhaal, haha). Maar misschien gaat het bij mij wel makkelijk omdat hij gepierced is en er zit nu een normale "oorbel" dikte in. Dus ik heb net even wat meer beweegruimte.

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 23:34

Bij mij is het echt een klein gat in me neus ,heb dus niet veel speel ruimte .is wel met naald gezet
Die haak/hoek blijft bij mij goed zitten.
Bij mij vallen alleenaltijd de diamanten eruit ,hebben jullie dat ook ?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:11

Ik heb die van mij denk ik al een jaar of 10, een gouden met zo'n zirkonia (of zoiets). Hij ziet er nog steeds super goed uit!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:30

Cassia, is 3 weken niet te vlug om te verwisselen? Voor kraakbeenpiercings staat een veel langere genezingstijd volgens mij

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:35

3 weken is te vroeg om te verwisselen, sowieso bij een neuspiercing. Als hij "genezen" voelt dan betekend het nog niet dat hij genezen is, sowieso als je hem nu gaat verwisselen dan gaat hij wss weer irriteren. Dus laat hem maar gewoon nog even zitten.

yaylavb schreef:
Bij mij is het echt een klein gat in me neus ,heb dus niet veel speel ruimte .is wel met naald gezet

Dan heb je wel een hele slechte kwaliteit steker want normaal moeten die gewoon erop/erin blijven zitten.

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 13:15

Myryana schreef:
3 weken is te vroeg om te verwisselen, sowieso bij een neuspiercing. Als hij "genezen" voelt dan betekend het nog niet dat hij genezen is, sowieso als je hem nu gaat verwisselen dan gaat hij wss weer irriteren. Dus laat hem maar gewoon nog even zitten.

yaylavb schreef:

Dan heb je wel een hele slechte kwaliteit steker want normaal moeten die gewoon erop/erin blijven zitten.

Klopt hoor dat het slechte kwaliteit is maar ik weet geen andere winkel die ze heeft .
Ik ga nu naar dr clairs .
Weet iemand waar je dan wel goede kan halen met een hoek haak ding ?

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 13:17

joyce2 schreef:
Ik heb die van mij denk ik al een jaar of 10, een gouden met zo'n zirkonia (of zoiets). Hij ziet er nog steeds super goed uit!

Oké ik heb hem nu 6 jaar en maar een x problemen mee gehad ,het maakt niet uit wat ik erin doe
Ik kan overal tegen .
Maar weet jij misschien waar ik een goede kan halen met diamantje en zon hoeo/haak ding ?

fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 14:33

Hallo allemaal,

Ik heb zaterdag een traguspiercing laten zetten.
Nu is hij nu helemaal dik, warm en pijnlijk.
De pijn trekt naar mijn kaak.
Kan nergens in de omgeving een shop vinden die vandaag open is....
Wat moet ik doen?
Gewoon gekookt water met zeezout erop houden met een watje?
Ik heb even helemaal hopeloos en hoop dat julle mij kunnen helpen...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 15:28

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 15:50

fantastique schreef:
Hallo allemaal,

Wat moet ik doen?

Dit lijkt me normaal voor zover we over internet kunnen beoordelen, dus geen paniek

Je kunt spoelen met zeezout door een wat zeezout in gekookt water op te lossen, dit in en kommetje te doen en hier je oor in te hangen. Wel eerst een beetje laten afkoelen!!
Zo 10 min lekker weken en ik draaide het sierraad ook altijd eventjes, maar daar zijn de meningen over verdeeld (let wel op schone handen!). Hierna goed drogen met een schone tissue oid en de piercing kun je drogen met een schoon wattenstaafje
Dit twee keer per dag en je klachten zullen binnen een aantal dagen minder moeten zijn. De rest van de dag je piercing niet aanraken!!

Ben je met een staafje gepierced of met een ringetje? Als er een staafje in zit en deze heeft door de zwelling (bijna) geen ruimte meer over dan moet je even naar de shop om dit te laten wisselen. Je zwelling moet namelijk ook ruimte krijgen om de troep kwijt te kunnen

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:02

Mijn piercer zegt juist dat ik geen wattenstaafjes moet gebruiken voor mn piercings, schijnt het te beschadigen namelijk. Ik droog het altijd af met een tissue.

fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:29

Ik heb een staafje, kunstof. Heb inmiddels contact gehad met de piercer... Kan morgen even langs komen. Piercing lijkt nu vrij strak te zitten....

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:00

Ik heb al een aantal jaren een neuspiercing, en ik wil nu graag de andere kant gepierced hebben. Heb helaas nogal een slechte ervaring met piercen (doorschieten tegen middenschotje, 'opnieuw piercen' om het gaatje ietwat op te rekken voor nieuw sieraad terwijl piercing ontstoken is enz) dus ik ben best wel een beetje bang nu haha. Ga binnenkort naar Amsterdam en wil het dan eigenlijk laten doen, of ergens in de omgeving van Emmen (behalve dus die in Emmen zelf ivm die slechte ervaring). Iemand ideeën wat een beetje goede piercingshops zijn, mag dus in Amsterdam of in Emmen omgeving zijn :)

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:45

Hoi allemaal,

Ik ben er nu toch echt over uit dat ik een navelpiercing wil laten zetten, maar heb toch even jullie mening nodig. Ik ben 17 en mag dus m'n piercing laten zetten zonder toestemming, maar zal ik het even goed nog overleggen met mijn ouders? Of vinden jullie dat ik het gewoon zelf mag weten?

Ook ben ik benieuwd of er mensen ervaring hebben met Damada in Heerhugowaard. Ik ben helemaal nieuw in de piercing wereld om het zo maar even te zeggen, dus al jullie tips zijn van harte welkom!

Groetjes Melissa

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 01:15

Ik ben van plan om mijn tongpiercing er uit te halen. Nog tips? Zit er al 8 jaar in.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 01:18

Gewoon eruit halen, groeit vanzelf dicht.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 05:42

fantastique schreef:
Hallo allemaal,

Wat moet ik doen?

Bij mij werkten die zoutbadjes niet bij mijn piercings, daar irriteerden ze nog meer door.
Mijn tragus heb ik gewoon dagelijks in de douche goed afgespoeld met water (en soms met zeep zonder zeep) en hij was in no time genezen en was de gemakkelijkste piercing tot nu toe :) Mijn navelpiercing bleef ook echt maanden ontstoken tot ik gewoon in de douche spoelde met die zeep zonder zeep en toen was hij ook meteen genezen en heeft nooit geen problemen mee gegeven.

Maar dat is wat persoonsgebonden denk ik, de ene heeft wel veel baat bij zoutbadjes.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:06

Ik vermoed eigenlijk dat haar staafje te strak zit, het is namelijk niet normaal dat de pijn naar haar kaak trekt..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:12

Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje. Ik heb een aantal jaar geleden bij Queen of Rings een tongpiercing laten zetten (wat ook trouwens echt freaking zeer deed en dan heb ik 6 tattoo's en een aantal piercings aan ervaring al :+), deze heb ik na een paar dagen er weer uit kunnen halen omdat mijn tong zo vreselijk op aan het zwellen was dat ik 's nachts niet mijn speeksel kon inslikken en dus in paniek wakker werd omdat ik ook haast geen lucht meer kreeg :+

Nu blijft het kriebelen... maar vraag me af.. is het verstandig om hem wel weer te laten zetten?