Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pieteritus1 schreef:Voor pijn is tramadol echt een geweldig middel (alleen jammer dat ze het hier in NL dus bijna niet voorschrijven). Ik heb het tijden moeten slikken voor de pijn in mijn been en heb nog altijd een reserve-stash liggen).
Alleen slapen kan je er echt niet van en als je teveel ervan slikt, dan ga je idd dingen zien die er niet zijn.

) op je bed leggen en afwisselen tussen: één been erop, twee erop, rug ertegen, foetushouding met je rug beneden en je voeten tegen het blok als steun... En zo zijn er nog wel meer te vinden!

Saars schreef:Robijntjah: niemand die je kan masseren met spierolie?
En anders helpt dit ook: een blok! Een opgevouwen deken of nog iets groters massiefs (met een kussentje erop dan) op je bed leggen en afwisselen tussen: één been erop, twee erop, rug ertegen, foetushouding met je rug beneden en je voeten tegen het blok als steun... En zo zijn er nog wel meer te vinden!
Smee_: als ik het goed heb is dat tintelen een vervroegde slaapreflex waardoor je lijf zoiets zegt als:
Oh, je slaapt... Goed...
Hé! Je slaapt niet!![]()
Slaap dan nu snel!
Als het eenmaal zover is dan kan ik een houding 10 minuten volhouden en dan weer wisselen... beste zou zijn 2 uurtjes slapen en dan half uurtje bewegen... maarja, breng dat maar eens in de praktijk
.... http://www.facebook.com/ICannotGotoBed