), net gevuld zonder verdoving en alle kiezen laten sealen. Toen ik weg ging bracht ze me het leuke nieuws dat mijn bovenste verstandskiezen eruit moeten.. En ik mis al 4 normale kiezen dus zoveel blijft er niet over..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
), net gevuld zonder verdoving en alle kiezen laten sealen. Toen ik weg ging bracht ze me het leuke nieuws dat mijn bovenste verstandskiezen eruit moeten.. Pinacolada schreef:takkie_muis schreef:Ik moet binnekort 3 trekken laten , brr vreselijke gedache naast 6 gaatjes en een losse vullimg...
Jah dat staat er ook nog op mij te wachten, afspraken staan al maar wil eerst eens weten wat t gaat kosten
900 euro
takkie_muis schreef:Jah dat staat er ook nog op mij te wachten, afspraken staan al maar wil eerst eens weten wat t gaat kosten
ik heb de begroting al , maar met al die gaatjes en een losse vulling erbij is het zwaar duur900 euro
![]()
Pinacolada schreef:takkie_muis schreef:Jah dat staat er ook nog op mij te wachten, afspraken staan al maar wil eerst eens weten wat t gaat kosten
ik heb de begroting al , maar met al die gaatjes en een losse vulling erbij is het zwaar duur900 euro
![]()
Wow..ik ben tot 400 verzekerd, dus zal eens horen. Anders doet ie de rest in januari maar.
Ja heb ook liggend geslapen, maar wilde nog niet. Vriendje lag in de weg, kon niet op mn hoofd liggen, nou ja kansloos. Kreeg begin middag vette koppijn dus tot net weer op bed gelegen. Nu maar aan de vissticks, heb nog amper iets gehad vandaag, wil niet zo. Hoop maar dat die dikke bult op mn wang niet blauw word
euro zijn , sommige 61 euro en trekken is maar 35 euro en dan heb je mijn losse vulling die voor 100 euro gefixt moet worden
. Ga wel eens bellen, moest van alles gebeuren maar vertelde er niet bij wat t koste..en ik was te zenuwachtig om t te bedenken hihi
. voel me prima op mijn gemakje bij haar , den nogal anti tandartsen...
Toen ik zondag wakker werd verging ik van de pijn en zijn we naar de spoedtandarts gegaan. Heel gedoe, want meneer de 'spoed' tandarts had alleen om 11 uur spreekuur, en dan moesten we er ook zijn, handig als je om 10 voor 11 belt. En laat die man dan ook nog eens 35 km verderop zitten. Heel snel omgekleed en gepoetst en erheen gegaan, uiteindelijk waren we er half 12. Gelukkig was hij nog open door onze voorgangers. Bij de controle was het eerste woord wat hij zij 'ai!'. Niet positief dus. Kies groeit dus scheeft onder zijn buurman door en is ontstoken, hij kon hem er dus zo niet uithalen. Heb AB meegekregen, ibroprufen 600 oplosbaar, maagbeschermers die hij eerst niet eens wou geven en spoeling. Dag erna meteen eigen tandarts gebeld en doorverwezen naar de kaakchirurg. Daar kan ik 16 juli heen. Gelukkig helpt de pijnstiller wel, maar sinds ik aan die medicatie zit en last heb ben ik constant duizelig, heb ik elke avond koorts soms lig ik wel eens te ijlen
. Als klap op de vuurpijl heb ik meteen erna ook keelontsteking gekregen, denk zelf dat dit in verband staat, de kant van de kies is namelijk dezelfde als waar mijn keel pijn doet, dus ben stemloos en hoest constant. Iemand hier die ditzelfde ondervind/vonden heeft? Oorpijn heb ik ook lichtelijk maar zakt nu af. Heb ook besloten om eerst geen ibro. te nemen heb t idee dat dat er voor zorgt dat ik me nog belabberder voel. Vandaag eerste keer zonder en alleen wat zeurende pijn, gelukkig helpt het dat de ontsteking aardig verdwijnt. Vanavond voor bed tijd nog eentje en eens kijken of ik het daar op uit hou. Het is weer een heel verhaal geworden lees ik wel
wat?!!! dat kan niet hoor!!
1 andere verstandskies is ook al door, maar dat wist ik niet eens hahaha daar heb ik geen last van en die heeft genoeg ruimte en laten we dus zitten 

merel_gomez schreef:hilly200: ja 4x daags 1000 mg paracetamol supp. tot nu toe prima mee uit te houden.
Ik heb net een zacht gekookt ei op, (wow echt heerlijk) en zit nu aan een gepureerde banaan met een klein beetje fruit ontbijt door mams door de blender gehaald.. met een lepeltje voorzichtig naar binnen.
verder heb ik vandaag 2 van die kleine zakjes knijp fruit op..
drinken gaat wel moeizaam.. nu ben ik altijd al een moeilijke drinker..
en zonet cup a soup met brood er doorheen,meer krijg ik echt niet weg helaas. Dat drinken ken ik wel, maar opzich kunnen wij moeilijk drinkers vaak ook zonder minder dat scheelt. Ik moet wel zeggen dat ik door de koorts wel dorstiger wordt, maar drinken gaat dan opzich wel. Medicijnen slikken is wel moeizaam voor mij maar dat komt denk ik ook mede door mijn dikke keel.. Hoelang heb jij nu al last als ik vragen mag? 
Wel makkelijker dat jij het lekker vind, neemt beter in denk ik
Was paar dagen afwezig door persoonlijke redenen, geen paniek.
Ze gaat wel mooi dicht merk ik, doet minder pijn maar er kruipt nog steeds eten in.