Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Super mooi

stef schreef:Raar skessa? Ik kan ze niet in de img tag zetten omdat ze te groot zijn.
Waar haal ik zo'n stokje wat ze op de marbling filmpjes gebruiken? *heeft nieuwe hobby ontdekt*

Een witte striper dekt voor mijn gevoel inderdaad beter dan gewone witte nagellak. 
Krips schreef:Ik ben ook even mijn nagels aan het sparen voor dat watermarbling.. maar het is vast niet zo makkelijk als het eruit ziet op youtube? Zijn er nog goede tips?
En ze gebruiken een soort plastic is dat gewoon een plakbandje ofzo of is dat ook weer iets ingewikkelds en hoe warm of koud moest het water nou zijn?
, water doe ik zelf altijd lauw, meer neigend naar koud dan naar warm. Gebruik geen dure lakken, dat is zonde. Kijk van tevoren welke lakjes hij wel pakt, en welke niet. Ik pak altijd na iedere nagel ook nieuw water, zonder lukt het mij echt niet.
Had 3 laagjes nodig om 'm enigzins netjes dekkend te krijgen, en ik vind 'm ook niet erg snel drogen... beetje jammer maar het kleurtje maakt in ieder geval veel goed
Trouwens nog meer leuke kleurtjes gezien maar daarvoor wacht ik wel op een 1 + 1 actie