Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelli schreef:En even een boodschap voor degene die onderstaande PB naar de TS heeft gezonden: Schaam je! Schaam je diep!
Kan daar zo ongelovelijk boos om worden! Dergelijke suggesties zijn levensgevaarlijk, zie de Sylvia Millecam zaak!Horse_lover9 schreef:De suggestie om maar te stoppen met behandeling en dieet te gaan volgen (per pb): daar ben ik wel te nuchter voor.
Wel heb ik de suggestie hier vaker gehoord en ga er wel over lezen. EN EN zou kunnen. Echter geloof ik niet in genezing zonder de artsen en dus zonder giftige troep.
Ik vind het dan ook eigenlijk not-done om dat te suggereren. Maargoed.. ook diegene doet dat met het idee te willen helpen.
tita schreef:Maar enige tip die ik wil geven is eet zo veel mogelijk en snoep zoveel mogelijk en eet alleen nog maar lekker dingen want als je dadelijk aan de maagsonde moet.. dan hebbie geen smaak meer..
Enig voordeel is dat het
A je hoeft niet meer te koken
B geen boodschappen doen
C geldbesparend
tita schreef:Ook Sillvia heeft zelft de beslissing genomen, dat doen anderen niet voor je..tenzij je erg manipulatief bent, maar ze heeft ons nog![]()
MarcoBorsato schreef:Ik heb een heleboel geleerd van de kanker van mijn vader. Bijvoorbeeld dat je nooit sondevoeding moet proeven. Als de zuster zegt dat het vies, dan is het dat ook.
MarcoBorsato schreef:Het ziet er verdomme uit als perzik-yoghurtdrink!
vuurneon schreef:MarcoBorsato schreef:Het ziet er verdomme uit als perzik-yoghurtdrink!
raket schreef:[
Ik moest ooit een patiënt verdikte ensini(je wilt niet weten wat het is...) geven. hij weigerde. Hij at bijna niets en toen ik mijn charmes in de strijd gooide zei hij: "Als jij dit schaaltje leeglepelt zonder vies te kijken, beloof ik vanaf nu zonder morren alle aangeboden hapjes te nemen. Nou naar 1 hap had ik 4 koppen thee nodig om die plakzooi van mijn gehemelte te krijgen en de smaak heeft 3 dagen geduurd....
Overigens heb ik ook logopedie en diëtiste gedwongen te proeven en daardoor hebben ze nu chocomousse en roomijs.....
vuurneon schreef:In het bejaardenhuis krijg ik ook soep met verdikkingsmiddel, tegen het verslikken. Wij noemen het soms al liefkozend; blubber soep
Je zou er bijna Greenpeace voor gaan bellen voor een mileuramp wegens de olie achtige laag, je hebt het idee dat je het kan snijden.
Gaat nu beter, kok let er op dat er niet teveel door heen gaat hahah
vuurneon schreef:Kido; de smaak blijft verbazingwekkend goed van blubber soep haha, alleen het eet niet echt lekkerom even het uiterlijk maar te zwijgen
laetitia schreef:Fijn om te lezen dat je steun krijgt van je collega's TS. Gewoon af en toe even lekker een kopje thee (of bakkie) bij ze doen om het contact te onderhouden. Je moet er wel uit als je kan, want de hele dag binnen zitten is niet goed voor je geest. Hoe voel je je verder lichamelijk? Ben je erg snel moe?
vuurneon schreef:Ik heb die van mij ook mooi bij de apple store laten updaten