Nagellaktopic #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:13

hestejente schreef:
Succes ermee :)

Hoe doen mensen hier trouwens de nailarts op hun goede hand? Dus die je met je "verkeerde" hand moet maken? Ik ben linkshandig en ik wil graag links ook mooie tekeningetjes op m'n nagels.

Ik doe het altijd op beide nagels :)
Zelfde als met french.
Ook gewoon uit de losse hand.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:14

DQ,jij hebt geen koopdrang meer omdat je alles al hebt!

DB,zou je dat willen doen?Dat zou geweldig zijn!

Heb nu de ruby pumps op en mijn vriend vindt hem ook mooi!
Zal blij zijn als mijn nagels weer gedaan zijn,ga ik ze lakken met catrice,white and sheer
Die dekt goed,de opi happy anniversary niet,gebruik ik die eroverheen.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:16

xDramaQueen schreef:
Stash foto's:

[i mg]http://i158.photobucket.com/albums/t82/Kleinbeertje/Nailpolish/1-4.jpg[/img]
Het beroemde rek van voren :)) met ernaast mijn watjes houder :)

[im g]http://i158.photobucket.com/albums/t82/Kleinbeertje/Nailpolish/2-4.jpg[/img]
Iets dichterbij :)

In de kast:
[i mg]http://i158.photobucket.com/albums/t82/Kleinbeertje/Nailpolish/3-2.jpg[/img]
Nagelwielen, voorraad watjes, (5 pakken op voorraad náást mijn watjes houder aan de muur), soda, tips en nepnagels in het witte doosje. Het blauwe kleine doosje daar zitten mijn nepnagels met nail art en watermarble in.

[img ]http://i158.photobucket.com/albums/t82/Kleinbeertje/Nailpolish/4-1.jpg[/img]
Voorin kwasten, daarachter remover, vijlen, magneten, handcreme en een manicure set, aan de linkerkant mijn 55 stempelplates.

[im g]http://i158.photobucket.com/albums/t82/Kleinbeertje/Nailpolish/5-1.jpg[/img]
Mijn overige lak dat niet in het rek past, op een kastje (te halen bij hema voor 5 euro!!) oa, china glaze, misa, barry m, essie, essence, catrice, claires, elf, h&m, diamond cosmetics en ga zo maar door, heb van bijna elk merk wel wat :')

[im g]http://i158.photobucket.com/albums/t82/Kleinbeertje/Nailpolish/6.jpg[/img]
Rechter la van het kastje in de kast :)) watjes, losse glitter (oa multicolor, paars met blauw, turqoise en felroze)
achterin mijn gel, kwastje en toebehoren om gel te zetten.

[im g]http://i158.photobucket.com/albums/t82/Kleinbeertje/Nailpolish/7.jpg[/img]
Linker la, voorin is het heilige vak met nagelpusher, wooden sticks en nagelverzorging
Daarachter nagelstickers, bling voor je nagels, tape etc en dáárachter restjes vijlen en teendingen.

Welkom in mijn wereld :D

Wow :')
Een heerlijke wereld :~

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:16

ambre schreef:
Ik zou nog heeeeel graag de circus confetti en hello holo hebben,iemand die dat voor mij kan scoren?

ja hoor, no problemo.

Muisbal

Re: Nagellaktopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:20

Ik heb nu 1,5 uur geleden mijn nagels gelakt en er verschijnen steeds meer bubbeltjes/bultjes in de lak... Zijn dit echt luchtbelletjes, wel raar dat het er dan steeds meer worden...

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:21

Skessa_ schreef:
[im g]http://farm6.staticflickr.com/5080/5901497681_6f2de94116_z.jpg[/img]

:D

WAUW! _/-\o_ _/-\o_

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:22

Arie b:Haha!Nu niet allemaal tegelijk,zit zit ik strax met 6 potjes!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:25

Muisbal schreef:
Ik heb nu 1,5 uur geleden mijn nagels gelakt en er verschijnen steeds meer bubbeltjes/bultjes in de lak... Zijn dit echt luchtbelletjes, wel raar dat het er dan steeds meer worden...

Dat heb ik ook vaak.
Na een tijdje ja..

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:29

Cchanny schreef:
Muisbal schreef:

Dat heb ik ook vaak.
Na een tijdje ja..

Idem.
Wat is dit en hoe kan je dit voorkomen?
ik haal het er af en lak opnieuw, maar zo blijf je wel bezig natuurlijk.

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:31

Ik heb nu geen zin om het opnieuw te lakken, morgen maar weer als SOG :+
Volgens mij heb ik het ook als ik veel lagen heb, heb nu basecoat, 2 lagen lak, 2 keer topcoat, dus wel veel

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:31

Nu heb ik toch nog een vraag na de hele dag op bokt te zitten staren naar dit topic...

Is het niet slecht voor je nagels en je huid en nagelriem als je al die remover gebruikt?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:34

Voor je nagelriemen wel. Als je aceton er in heb zitten. Zei DB of DQ :P

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:35

Ben ik niet alleen ziek (in examentijd) is er daarnet dit gebeurt op stal.
Ze waren allemaal netjes lang
Et voilà
Afbeelding

Wijsvinger kort afgescheurd (wel recht) maar middelvinger is met een kapje.
Weet even niet wat ermee doen :(

Sorry voor de webcamkwaliteit :o
(Kleur is Rusty but Sexy met Circus Confetti op de ringvinger.)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:37

Cchanny schreef:
Michelle77 schreef:
[im g]http://www.mijnalbum.nl/Foto-JCGC37LL.jpg[/img]

Ga zo mijn nagels even doen, heb een druk weekend met vanavond een nieuwjaarsreceptie van de vereniging, morgen van de voetbal en zondag een verjaardag van de eign van mn paard. Die is 70 geworden en we gaan een boottocht maken.
Denk dat ik mijn bloempjes maar weer ga maken :)

Ik vind het trouwens een super idee om zo'n swap te maken.
Aan de bovenkant!
Dat idee ga ik pikken :D

Alstu :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:37

Auw.

ik zag een foto van een bokker.
Had ze alle nagels netjes gelakt.
En die kort af gebroken was. Een huilende smiley opgezet.
Ook misschien een idee voor jou ?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:47

Dreamybol schreef:
Hoe veel lagen holo lak gebruiken jullie doorgaans?

2 of 3 laagjes. Ligt een beetje aan de kleur van de lak zelf (heb zilveren, roze, lila en zwart-grijze holo-lakjes).

Glossi schreef:
http://www.nikkietutorials.com/web/wp-c ... ANDY08.jpg
Me like <3 China Glaze some like it haute

Oeh, mooi! <3 Het is dat ik al een lakje heb die hier erg op lijkt, anders had ik 'm ook zeker gekocht! :D

xDramaQueen schreef:
Stash foto's
*knip*
Welkom in mijn wereld :D

:oo Wauw, echt geweldig! Wát een collectie!
Vind zo'n rekje stiekem eigenlijk ook heel gaaf, om de mooiste lakjes in uit te stallen. Denk alleen niet dat ik het er bij vriendlief doorgedrukt krijg. :=

oh_oh schreef:
Nou ik heb mijn collectie ook maar eens in kastjes gestopt, lekker bij mijn kaptafeltje. Vriendlief ging akkoord <3 :+:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FKGWBJZK.jpg
Kastjes dicht :#

Leuk zo, die kastjes aan de muur! Lieve vriend heb je, dat hij dit goed vindt! :)

Skessa_ schreef:

Er zitten inderdaad een hoop leuke kleurtjes tussen! Ben benieuwd hoe ze in het echt zijn + swatches. :)

ambre schreef:
Arie b:Haha!Nu niet allemaal tegelijk,zit zit ik strax met 6 potjes!

_O-
Ach, ik kom praktisch langs de Kruidvat als ik boodschappen ga doen, dus ik kijk wel gewoon eventjes.
Mochten ze Hello Holo & Circus Confetti hebben stuur ik je wel een PB'tje om te vragen of iemand anders ze al voor je gekocht heeft. Zit je dadelijk niet met een levenslange voorraad aan Hello Holo & Circus Confetti! :))

Cchanny schreef:
Voor je nagelriemen wel. Als je aceton er in heb zitten. Zei DB of DQ :P

Aceton onttrekt water aan je nagels en nagelriemen, waardoor je nagels broos kunnen worden en je nagelriemen gigantisch uitdrogen. Nagellakremover zonder aceton is dus beter. :)

Hè balen Optiwolk! Misschien zo recht mogelijk afknippen/vijlen en van de rest ook een stukje afhalen?

Heb gister geen flesje Walk On Air kunnen bemachtigen in Utrecht. Ik ben teleurgesteld.. -O-
Om mijzelf te troosten heb ik een lichtroze/perzik-achtig lakje meegenomen van een onbekend merk. Ga 'm morgen eens proberen om te kijken of 't wat is. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 00:11

Anders kan ik van de week wel voor je kijken DB en naar je opsturen :)
en idd, aceton droogt heel erg uit, mijn huid slaat dan wit uit rondom mijn nagelriemen.

edit: ik kan zo'n rek aanraden, echt het is ff een investering maar het ziet er irl gewoon hartstikke netjes en chique uit, vriendlief heeft er niet zoveel problemen mee gelukkig al maakt ie weleens grapjes dat ie een beter plekje weet (de kliko) :))

Overigens vind hij het heerlijk als ik in het weekend zijn handen doe, lekker schrubben met soda en daarna insmeren met lemony flutter, dat is zo grappig _O-
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 08-01-12 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:15

Optiwolk :(:)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 00:17

Optiwolk schreef:
Ben ik niet alleen ziek (in examentijd) is er daarnet dit gebeurt op stal.
Ze waren allemaal netjes lang
Et voilà

Wijsvinger kort afgescheurd (wel recht) maar middelvinger is met een kapje.
Weet even niet wat ermee doen :(

Sorry voor de webcamkwaliteit :o
(Kleur is Rusty but Sexy met Circus Confetti op de ringvinger.)

Aaah jij ook al, gister toen ik even naakt was brak linker wijsvinger tot een normale lengte af (toonbare lengte althans) en rechts ging vandaag mn ringvinger een stuk en mijn vijsvinger volledig -O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:21

xDramaQueen schreef:
Anders kan ik van de week wel voor je kijken DB en naar je opsturen :)
en idd, aceton droogt heel erg uit, mijn huid slaat dan wit uit rondom mijn nagelriemen.

edit: ik kan zo'n rek aanraden, echt het is ff een investering maar het ziet er irl gewoon hartstikke netjes en chique uit, vriendlief heeft er niet zoveel problemen mee gelukkig al maakt ie weleens grapjes dat ie een beter plekje weet (de kliko) :))

Overigens vind hij het heerlijk als ik in het weekend zijn handen doe, lekker schrubben met soda en daarna insmeren met lemony flutter, dat is zo grappig _O-

Scrubben met soda?
Nog nooit van gehoord :P

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:21

Ik ga vanavond uit en ik had mn nagels helemaal mooi gelakt in french manicure met glitterdecoratie, glipte mn laptop net uit mn vingers en schuurde langs mn ringvinger, resultaat: ER IS EEN HELE STREEP AFGESCHUURD VAN ONDER TOT BOVEN EN IK HEB GEEN TIJD OM HET OPNIEUW TE DOEN! meeuuhh ;(

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 00:26

Cchanny, mijn vriend zit op de vrachtwagen en zijn handen zit vol met eelt en zijn dus zwart als ie klaar is met werken, dit krijg je er niet af met gewoon wassen dus dan gaat ie 10 minuten met zijn handen in soda, dan doop ik de borstel erin en maak ik zijn handen schoon :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 00:27

xHelene schreef:
Ik ga vanavond uit en ik had mn nagels helemaal mooi gelakt in french manicure met glitterdecoratie, glipte mn laptop net uit mn vingers en schuurde langs mn ringvinger, resultaat: ER IS EEN HELE STREEP AFGESCHUURD VAN ONDER TOT BOVEN EN IK HEB GEEN TIJD OM HET OPNIEUW TE DOEN! meeuuhh ;(

Als je lak nog nat is en er gebeurd zo iets, lik dan aan je nagel (niet te hard uietraard) dan kan je je nagellak vaak terugvouwen of deukjes wegwerken :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:28

xDramaQueen schreef:
Cchanny, mijn vriend zit op de vrachtwagen en zijn handen zit vol met eelt en zijn dus zwart als ie klaar is met werken, dit krijg je er niet af met gewoon wassen dus dan gaat ie 10 minuten met zijn handen in soda, dan doop ik de borstel erin en maak ik zijn handen schoon :)

Zat dus weer is heel moeilijk te denken.

En met dat soda ontsmet je ook nog is lekker als ie een plekje heeft :))

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:28

xDramaQueen schreef:
xHelene schreef:

Als je lak nog nat is en er gebeurd zo iets, lik dan aan je nagel (niet te hard uietraard) dan kan je je nagellak vaak terugvouwen of deukjes wegwerken :D

Of je vinger natmaken en zachtjes terug duwen.