Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijkjuh schreef:samanthaaxx schreef:ik denk dat iedereen sneller resultaat wil.. was het maar zo'n feest dat ik gewoon kon zien wanneer ik er mijn best voor gedaan heb -a-
Het zou wel fijn zijn als je gelijk resultaat zou zien
renee16 schreef:Pfff, een aanrader NIET stoppen of mindere met roken...
Ik wil graag stoppen/minderen en dat gaat me ook goed af. Maar mijn maatje 34 en redelijk platte buik, is naar een bolletje en maat 36/38 aan het gaan !!!
Ik eet ineens zoveel meer als normaal..
Mag het jullie natuurlijk niet aanraden NIET te stoppen met roken, maar voor een platte buik is het alles behalve ideaal...
Nell_ schreef:Laatst kwam trouwens een vriendin met een goede tip!
Het schijnt dat je lichaam geen onderschijd kan maken in dorst en honger. Mensen gaan er dus vanuit dat ze honger hebben als de maag begint te knorren en ze 'trek' krijgen. Dus handig is om éérst wat te drinken.Misschien is de trek dan weer weg en was het geen honger
Destino schreef:Dat klopt inderdaad Nelleke, maar het is soms ook maar net wat je gewend bent.
Mijn lichaam is gewend aan veel suiker, als ik water drink dan gaat die behoefte dus niet over, maar neem ik een glas sinas, dan is het wel over..
Ik weeg nu 59 kg bij 1.70.. Heb gisteren een nieuwe bikini binnen gehad en gepast en ik vond het echt vreselijk om mezelf in bikini te zien..
Ik ga iig nu meer opletten met eten en naast 3 a 4x per week paardrijden op zondagmiddag een groot stuk skeeleren. Straks als het langer licht wordt kan ik dat vaker doen.
Destino schreef:Ik kan hem wel naar je pben idd
Ik vind het trouwens met kleren minder erg lijken dan zonder kleren
Zou dat aan mij liggen?
Of hebben jullie ook dat je je in bikini/naakt er dikker uit vind zien?
Nell_ schreef:Mijn lijstje tegenwoordig:
O; 1 boterham of cracker met 20+smeerkaas en optimel
T; fruit
M; 2 boterhammen (bruin) met 20+ smeerkaas en philedelphia
T; rijstewafel met 20+ smeerkaas
A; gewoon avondeten
Marijkjuh schreef:Jij houdt van koekjesVolgens mij ben je heel goed bezig, zeker met sporten. Wat doe je op je brood en wat drink je meestal? Daarnaast zie ik helemaal geen fruit in je eetpatroon voorkomen, je zou koek kunnen vervangen voor fruit.
Nell_ schreef:Ik kan zoiezo beginnen met een boterham meer. En dan als 'tussendoortje'. Want 3boterhammen krijg ik nu denk nog niet weg.
Ik ben ook wel benieuwd naar iedereen op defoto eigenlijk
Marijkjuh schreef:@Fiffill: Jij bent ook vegetarier toch? Wat eet jij zoal op brood? Mijn inspiratie is echt zwaar onder het nulpunt gezakt met kaas en hagelsslag