Ik ben wel benieuwd waarom het zo gevoelig ligt allemaal... Ik lees veel reacties die 'lekker pittig' (sorry
) zijn, veel vrouwen beweren het prima te vinden zoals ze het doen, maar is dat echt zo als je de behoefte voelt om dat zo sterk te verdedigen? Voor de buitenwereld hoef je iets niet te laten of te doen, voor jezelf wel. 
Ik heb (nog) geen kinderen maar ik kan me moeilijk voorstellen dat mijn uiterlijk helemaal geen prioriteit zou hebben. En juist voor mijn vriend! Ik lees hier veel dat vrouwen zich wel mooi maken als ze naar buiten gaan, waarom is dat? Ik vind het juist belangrijker om mijn best te doen voor wie me lief is.
Het zal mij een zorg zijn als ik in joggingpak en zonder make-up boodschappen doe. Vaak heb ik overdag kleding aan die paard- en hondproof is en draag ik geen make-up. Maar ik vind het wel leuk om dan aan het begin van de avond, voordat mijn vriend thuis komt, even wat leuks aan te trekken en een beetje aandacht aan haar en make-up te besteden. Hij zegt me ook mooi te vinden zonder maar ik weet zeker dat hij het waardeert dat ik wat moeite voor hem doe.

En natuurlijk, moeite voor elkaar doen (want het werkt twee kanten op) zit hem ook (vooral) in andere zaken dan uiterlijkheden, maar het kan toch geen kwaad om het wèl te doen en elkaar visueel te blijven prikkelen?
Dus geen korte haren