Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Askim schreef:Ik moet altijd 's ochtends douchen anders ben ik geen mensen doe ook altijd gelijk mijn tanden poetsen
scheelt tijd helemaal als ik moet wachten totdat ik de cremespoeling kan uitspoelen.

) ik niet meer, is veel beter voor m'n haar 
)
En hard en vals ook 

Eerst beginnen op 38 graden en dan eindigen rond de 43-44 graden. Elke keer iets warmer. 
Mn bed is toch mn grootste vriend 's morgens.
En het duurt altijd heel lang voordat mijn haar droog is, ook een van de redenen waarom ik 's morgens niet douch
Enige uitzondering wanneer ik 's morgens douch als ik de avond ervoor uit geweest ben en gelijk zo mn bed in gedoken ben.
Heb lang en dik haar. Meestal gaat het wel goed en heb ik mooi slag in mn haar daardoor
Maar soms heb ik ook echt een baaldag, haha dan zit er 1 pluk helemaal verkeerd met een verkeerde slag erin en die krijg ik er dan de rest van de dag niet meer uit.
Dan ga ik schoon het bad in, vind het vies om zo het bad in te stappen
. Doe m'n haar in een knotje als ik in bad ga en achteraf spoel ik me af en was ik m'n haren in de douche.

lovemario schreef:ik douche ook elke dag, en waso m de dag mn haar.
doe altijd douchegel op mn hand, en alleen voor mn gezicht een washandje. ook ik poets mn tanden onder de douche, en ga met nat haar naar bed. scheelt dat het snel droogt
owja ik douche ook altijd uberlang ( soms wel een uur) en daar zijn mn ouders ook niet blij mee.. meestal krijg ik dan ineens koud water

Leinearthur schreef:Hoe een gemiddelde douche sessie bij mij gaat?
Sowieso altijd haren wassen, dat is gewoon standaard, dan gezicht schoon maken onder de douche.
Dan het overige wassen met een douche spons.
En dan nog even lekker genieten van de warme douche.
Na het douchen, haren kammen, gezicht insmeren met een creme.
En dan met nat haar slapen!