Hoe een leuk potje verstoppertje... *update+foto's pag 21*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 00:03

Lang niets van me laten horen :D Maar het heeft een reden; Ik ben drúk!! :D

Op dit moment ben ik volop bezig met revalideren, 2x per week fysio en verder zo vaak mogelijk sporten (fitness en klasjes als pilates, hatha-yoga en bodyshape) om alles zo soepel mogelijk te krijgen. Ik werk nu 50% (sta op een residentiele groep met kinderen) en vanaf 1 mei als het goed blijft gaan weer gewoon 100%!

Ik ben heel, heel blij met hoe het tot nu toe gaat. Dit hadden de artsen niet verwacht, maar ik heb het toch voor elkaar gekregen :D Fysio is zelfs zo optimistisch, dat hij denkt dat de laatste plaat er ook op den duur nog wel uit kan (dan zou ik in theorie geen bewegingsbeperking meer hebben, de losse schroeven kunnen er niet uit) Maar dat zien we wel. Voor nu ben ik hartstikke tevreden en werk ik er hard voor om weer te functioneren zoals ik dat deed voor deze ellende. Mijn energie/weerstand zijn nog lang niet wat het was, maar het gaat de goede kant op!!

Alleen maar positief nieuws dus!! Ben (nog) niet pijnvrij, weet ook niet of dat gaat komen (al hoop ik dat natuurlijk wel, want pijn vreet ook energie) en ik weet ook niet hoe het uiteindelijk wordt. We zien het wel, ik loop (oke, wel met een waggeltje) en ik doe alles waar ik zin in heb, dus mij hoor je niet klagen :D :D

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 09:38

Super om te horen +:)+