Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Sissie: Nagelriemen even naar achter drukken met zo'n stokje voordag je gaat lakken. Heb je iets meer de ruimte en de lelijke uithaaltjes worden weer verborgen als je nagelriemen weer naar hun oorspronkelijke positie teruggaan. Klontjes enzo zal aan de nagellak zelf liggen denk ik.
Pff ik ben ongeduldig. Ik wíl dat de postbode hier zo voor de deur staat met mijn Transdesign spulletjes!! En ik ben niet de enige denk ik O:)
Anc schreef:Yv_ schreef:Sissie: Nagelriemen even naar achter drukken met zo'n stokje voordag je gaat lakken. Heb je iets meer de ruimte en de lelijke uithaaltjes worden weer verborgen als je nagelriemen weer naar hun oorspronkelijke positie teruggaan. Klontjes enzo zal aan de nagellak zelf liggen denk ik.
Pff ik ben ongeduldig. Ik wíl dat de postbode hier zo voor de deur staat met mijn Transdesign spulletjes!! En ik ben niet de enige denk ik O:)![]()
marijkedam schreef:Hier een nagellak fan. Ben wel beginnend hoor. Heb altijd nagels geknabbelt, maar nu mooie lange nagels van mezelf.
Ik wil beginnen met nailart. Nu heb ik laatst in de winkel een setje gekocht met stickertjes. Maar de stickertjes zijn na 1 keer al stuk.
Eigelijk lijkt me zo'n stempel makkelijker en duurzamer.
Waar kopen jullie je nagelspulletjes?
Morfeo schreef:Vanillia schreef:Hoe brengen jullie die Essence crackle lakjes aan? Bij mij breekt ie bijna niet..
Gewoon 1 laagje over een andere nagellakje heen.
Bij mij breekt hij dan prima.
annutjuuh schreef:Hihi, deze is idd van essence! Met blauw eronder was hij nog mooier maar daar heb ik helaas geen foto's van... Volgende week maar weer!
Filmpje is onderweg. Knoflook zal wel lekker stinken, leuk voor als je uitgaat!Nee, zal na een paar weken toch wel niet meer stinken... of nog harder stinken!