Issy schreef:Flosje, welke medicatie krijg je om de co infectie aan te pakken?
Het klopt dat je bij Ewalts veel supplementen krijgt, in het begin dacht ik jemig dat is toch overdreven, maar nadat ik me overal goed in verdiep heb, weet ik dat je dat zeker moet nemen. Je darmen zijn behoorlijk aangetast, en daar word 80% van je immuunsysteem gemaakt. Als je die niet op orde krijgt, dan wordt je echt ziek van alles wat voorbij komt. Maar voor je darmen heb je een lange adem nodig, zo 2 jaar om die te herstellen. Dat klinkt heel lang, maar je kunt beter twee jaar streng je aan je dieet volgen en alle supps slikken, dan ben je er daarna wellicht vanaf, anders loop je zo nog 5 jaar aan te klooien. Succes!!!!
Minocycline en Rifampicine voor de co-infecties.
Net even geteld, 11 supplementen en 3 medicijnen. Ik weet waarvoor ze zijn en wat de werking is. Mijn darmen zijn aardig lek, oa te zien aan de hoeveelheid intoleranties (33). Over sommige was ik erg verbaasd (en moest toch ook wel lachen toen ik er komkommer bij zag staan), anderen had ik wel verwacht. De vorige keer had Ewalts al verteld dat het een langdurig traject gaat worden en dat als ik weer opgeknapt ben ik altijd gevoelig zal blijven voor bepaalde dingen en makkelijk een terugval kan krijgen. Ik moet nog wel even mijn draai gaan vinden met het dieet. Ik volg al een aantal weken het paleodieet en daar zijn dan nu wat dingen bijgekomen die ik dus ook niet meer mag eten.
@Onassa: Bij mij is met een levend bloed analyse Borrelia gezien, alleen is dit geen erkende onderzoekmethode. En dat maakt het wat lastig.
Onwijs balen dat het zo slecht blijft gaan. Is je lichaam momenteel gewoon niet te slecht voor AB?
@Rapido: Super dat het beter gaat!
Als ik de beelden van de LBA zie dan lijkt het me toch ook wel duidelijk. Maar de arts moet dat natuurlijk ook wel vinden.