Ooh meis ik kan me zo voorstellen dat je hier ontzettend verdrietig van wordt. .
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoGo schreef:Asjemenauw: je zit al goed diep in het proces, weet ook niet zo goed wat ik er op moet zeggen….
NoGo schreef:De hormonen zijn lekker bezig heb zo een beetje van alle bijwerkingen last (had al expres niet de bijsluiter gelezen, bang mezelf aan te praten dat ik ergens last van had) maar dit lekker aan vriendlief overgelaten.
Geloof dat ik van 2 bijwerkingen geen last heb.
Komt er ook nog eens bij dat ik me net een waggelende olifant voel en er zeker al 4 kilo aan zit.
Daarna durfde ik de weegschaal niet meer op (vraag me ook echt af waarom ik in vredesnaam zoveel aan het sporten ben want voor het afvallen helpt het niets).
Hormonen waren vrijdag op zou eigelijk de dag nadat ik voor het laatst slikte naar Zh gemoeten, maar ik heb het uiteraard weer goed uitgekiend en het viel natuurlijk in het weekend morgenochtend, of eigelijk zometeen gelijk even bellen voor een echo en dan weet ik weer meer.
NoGo schreef:Gister al een rotdag en toen vroeg ook nog een vage kennis hoe het ging en daarna versprak ze zich en reageerde op mijn alles goed, o dus geen last van de hormoontjes.
Na wat navraag bleek ze het hier te hebben gelezen en natuurlijk ben je je er wel van bewust dat je meelezers hebt en mensen die alles van je uitpluizen, maar er zijn gewoon momenten dat je het er niet over wil hebben en al helemaal niet met een vage kennis.
Heb dan ook even een moment getwijfeld of ik wel zo openbaar wil blijven schrijven, toch wel want ik merk dat het soms makkelijker is om het zo op bokt te meppen dan er irl over te praten met mensen die je naast staan.
Maar verder gaat het eigelijk best goed, ik kan het redelijk relativeren allemaal en vriendlief en ik hebben een stilzwijgend compromise dat we er niet over praten.
Duidelijk merkbaar dat een ieder toch de spanning wel voelt en soms zijn daar woorden gewoon niet bij nodig.
amazone77 schreef:Als ik zeker wist dat ik het kon dan had ik het gedaan voor mijn aller beste vriendin..jaren zijn hun bezig geweest om zwanger te worden,alle trajecten hadden ze afgelegd en het lukte ze maar niet.
Ze is bij mijn bevalling geweest van mijn oudste,heeft zijn navel streng door mogen knippen,wilde zo graag dat ze het dan alsnog een beetje mee kon maken..
Haar eigen zus die stelde toen voor om draag moeder te worden voor hun,die was nog herstellende van nummer 2....papier werk was al wel rond en toen werd mijn vriendin zwanger....gewoon zomaar![]()
en nu is ze zwanger van nr 3![]()
Ik vind het echt heel erg knap wat draag moeders doen.