Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AmyII schreef:Hoe gaat het nu met je nachtrust TS? Ik hoop echtdat je je rust kan vinden tussendoor, dat heb je echt nodig, zeker nu alles zo snel gaat.

Citaat:Hoe is je thuissituatie nu? Of blijft die zo lastig?
Dat soort dingen moet ik wel af en toe doen, anders is het echt niet uit te houden..
en goed van je daarna snel weg en naar vriendin 
idd de meesten zijn blij als je keer vaatwasser dot of zo 
als ik iets onredelijk vond dan wisten ze dat meteen
maarja daar heb jij nu niks aan
) tot ik zo moe was dat ik niet meer kon piekeren.
maar bij mijn pa hoef ik ook echt niet met iets aan te komen
en bv bij een vriendin (en zo kan ik helaas nog een paar vrienden noemen) was het zo vaag thuis daar werd t er echt niet beter van als je probeerde te praten
daar ben ik op gegeven moment zelfs tussengesprongen en die heeft dus ook haar heil gezocht bij ons (mijn pa was toen gelukkig meestal al afwezig) en is vervolgens vroeg op zichzelf gaan wonen

Prairy schreef:EngeltjeS: over je laatste zinnen, helaas is dat wel zo. Of het wordt gewoon genegeerd (als ik maar hard genoeg niet naar mijn kind luister, is er geen probleem, toch?)
al vielen de ouders van mijn vriendin dus wel in de categorie "niet aan kinderen moeten beginnen" de moeder riep bv ook geregeld Ik wou dat ik jou nooit gekregen had
en dan was ik nieteens hun kind, maar het raakte mij ook ontzettend diep
en dat ze dat gewoon durfden terwijl ik erbij was zei voor mij ook al genoeg 

Je hebt al zoveel aan je hoofd, kies ook in die situatie eens voor jezelf! Letterlijk afstand nemen van alles, zowel van de situatie op stal als die thuis, zou goed voor je zijn. Moeilijk, want je zorgen maken om iemand anders is makkelijker dan je eigen problemen onder ogen komen, maar wel goed.