[ITP] Haflinger Super Soccie op de gevoelige plaat!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BabiiVeeraa schreef:@Linda86; dat klinkt goed, denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken!
Ik denk dat de weegschaal blij met me zou zijn nu. Ik zit met een lichte hersenschudding thuis, en krijg amper wat weg. Alles wat ik al eet en binnen kan houden smaakt vies, of naar niks.
Ik voel me helemaal leeg en niet zo fijn, het gewicht wat er nu afgaat zit er in no-time weer aan natuurlijk.
@MelodyT; wat goed zeg! Knap dat je het zo volhoudt!
Linda86 schreef:BabiiVeeraa schreef:@Linda86; dat klinkt goed, denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken!
Ik denk dat de weegschaal blij met me zou zijn nu. Ik zit met een lichte hersenschudding thuis, en krijg amper wat weg. Alles wat ik al eet en binnen kan houden smaakt vies, of naar niks.
Ik voel me helemaal leeg en niet zo fijn, het gewicht wat er nu afgaat zit er in no-time weer aan natuurlijk.
@MelodyT; wat goed zeg! Knap dat je het zo volhoudt!
Wat vervelend dat het eten zo moeizaam gaat. Hopelijk gaat dit snel weer over en kun je weer genieten van eten. In ieder geval veel beterschap.
MelodyT schreef:nee?Waarom denk je dat?
Ik hoef er niet eens extra voor te sporten.Ik rijd 6x per week en heb een zittend beroep.Daarbij zijn mn porties klein ontbijt denk ik om en nabij de 50 gram schat ik (zit 325gr in de doos ik doe daar een week mee)en smiddags 150/175ml yoghurt.Enkel savonds eet ik grotere portie maar dat is meerendeel groente.
Ik zie soms lijsten van mensen die meee eten op een dag!