Vandaag: Bourjois Healty Mix Correcting Concealer 51 eclat claire MAC Mineralize foundation NW 15 Pupa Multiplay oogpotlood in 19 een of andere Etos mascara MAC Blot powder pressed in medium Catrice Masquerade Ball Illuminating Powder MNY Blush 201 MAC Tinted Lip Conditioner Fuchsia Fix
__Esther__
Geplaatst: 07-03-11 12:53
Het werkt echt hoor... je hebt zo'n meisje op youtube.. ben even haar naam kwijt. Ze is NL-se en ze wil MUA worden.. Ze heeft het gebruikt in een filpmje waarbij ze een christina aquilera? stijl ging maken. Het zag er wel goed uit!
Alleen wel jammer van de suffe namen vind ik dan. MAC, maar bijvoorbeeld ook Catrice hebben leuke namen voor producten. MNY heeft nummers die ik steeds vergeet en terug op moet zoeken.
Ik lees vaak stiekem mee en ik dacht laat ik maar eens wat posten Ik zal binnenkort een foto plaatsen van oogschaduw e.d wat ik draag.
Ook teken ik vaak mijn wenkbrauwen bij, alleen is het een hele kunst om het recht te krijgen (en dat is lastig met ongelijke wenkbr.).
Urbanus
Geplaatst: 07-03-11 19:31
phormicola schreef:
Het schijnt dat het echt werkt. Perfect voor m'n suffe, stijle haar! Anyway, ik kan er alleen achter komen of het werkt als ik het probeer
Ik heb het ook besteld! Ik heb al poofy hair van mezelf, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
MontyRulezz
Geplaatst: 07-03-11 19:43
Nou, ik hoor graag wat jullie ervaringen hiermee zijn
Wat blush betreft heb ik vorig jaar uit Amerika Nars meegenomen, kleur Deep Throat. Hele mooie transparante blush, ik ben niet zo van de opvallende blush. http://www.misslipgloss.nl/nars-deep-throat-blush/
Weet iemand trouwens hoe ik die link in mijn onderschrift werkend kan maken? En dan het liefst gewoon -blog- en dat doorlinkt naar mn weblog...
Sica
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 07-03-11 19:52
Ja, dat weet ik. Ga met je muis op het url knopje staan als je je onderschrift bewerkt, dan staat er hoe je een url tekst toevoegd. [ url= www.blala.nl] tekst bijvoorbeeld blog [/url]