[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seraphim

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:36

Dat lijkt me best gaaf RS :j Maar volgens mij staat iedere piercing jou goed.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:37

Red_Savage schreef:
Magnummm schreef:
Nee, die laat ik voorlopig nog maar even achterwege := :P

Ow dat is wel mooi ja! Nooit gedacht dat ze cat eyes zouden heten :P

Hoeveel piercings heb jij op dit moment? Jouw micro dermals op je sleutelbeenderen waren er toch ook allang weer uit? Of vergis ik me?

Nou ben ik toch benieuwd welke?
Ik heb er op het moment 19.
Haha, ja die dermals zijn er een paar keer uitgegroeid maar ik heb ze een paar keer opnieuw laten zetten, En nu zitten ze toch echt. :j

Alleen die 28 dermals voor die shoot zijn er uitgehaald. :j

19 :wow: Sjeetje :D
Dermals zijn irritant. Nouja mijne was altijd lief, maar was hem zat :P
Gelukkig dat ze nu wel goed blijven zitten!

Maarre, 28 dermals :oo

ik ga twee nipplepiercings laten zetten...

:= :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:39

Ahh niet bang zijn Magnum. Dat zijn ook prachtige piercings, ben er zelf nog steeds hartstikke gelukkig mee. :D

Haha Seraphim, dankje. Maar volgens mij zal dat best tegenvallen hoor. Ik denk dat het uiteindelijk ligt aan het geheel wat je er van maakt :D
Mijn piercings kunnen bijvoorbeeld jou nog mooier staan. :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:41

Red_Savage schreef:
Ahh niet bang zijn Magnum. Dat zijn ook prachtige piercings, ben er zelf nog steeds hartstikke gelukkig mee. :D

Haha Seraphim, dankje. Maar volgens mij zal dat best tegenvallen hoor. Ik denk dat het uiteindelijk ligt aan het geheel wat je er van maakt :D

Ik laat ze maar gelijk alle twee doen, ben ik er vanaf :P Haha! Wist niet eens dat jij ze ook had, maar das natuurlijk redelijk prive :P haha.
De VCH komt er ook ooit nog wel, of de Christina :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:43

Magnummm schreef:
Red_Savage schreef:

Ik laat ze maar gelijk alle twee doen, ben ik er vanaf :P Haha! Wist niet eens dat jij ze ook had, maar das natuurlijk redelijk prive :P haha.
De VCH komt er ook ooit nog wel, of de Christina :D

Is wel aan te raden hoor, meteen allebei. Dan heb je het ook echt gehad. :)
Oh, ik ben er niet zo prive over. Piercings zijn piercings. En huid is huid. of die nou op je arm zit of tussen je benen, zoveel verschil is er niet.
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 13-03-11 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:45

Red_Savage schreef:
Oh, ik ben er niet zo prive over. Piercings zijn piercings. En huid is huid. of die nou op je arm zit of tussen te benen, zoveel verschil is er niet.

Nee dat is ook zo :j Groot gelijk! Pfoe 19, waar laat je ze allemaal, haha :P Maar vind die je in je gezicht hebt, je allemaal erg goed staan! Bij mij zouden de bridge en de septum b.v. al niet staan :n

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:46

Red_Savage schreef:
Oh, ik ben er niet zo prive over. Piercings zijn piercings. En huid is huid. of die nou op je arm zit of tussen te benen, zoveel verschil is er niet.

_O-

Magnummm; die zullen idd wel wat meer pijn doen. dat zou ik dus echt nooit van mijn leven durven

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:47

_R_G_ schreef:
Red_Savage schreef:

_O-

Magnummm; die zullen idd wel wat meer pijn doen. dat zou ik dus echt nooit van mijn leven durven

Ik heb gelukkig een hoge pijngrens. Heb eerder al en Micro Dermal op mijn tiet gehad. Nou das ook geen pretje hoor, als ze vlees uit je tiet lopen te purren :') Maarja, heb het er echt ronduit voor over :j

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:48

Magnummm schreef:
Red_Savage schreef:

Nee dat is ook zo :j Groot gelijk! Pfoe 19, waar laat je ze allemaal, haha :P Maar vind die je in je gezicht hebt, je allemaal erg goed staan! Bij mij zouden de bridge en de septum b.v. al niet staan :n

Dat weet je niet! :D Zoiets weet je echt pas als je ze eenmaal hebt. :D
Wel bedankt hoor! Mijn Septum (vooral die!) en mijn bridge zijn wel echt mijn kindjes ja.

En dat terwijl ik vooral over mijn septum de meest lelijke reacties krijg. :))

_R_G_

Hahaha oow nee dat is echt helemaal niks voor mij
ik hou het maar gewoon mij mijn oren

Seraphim

Red_Savage schreef:

Misschien wel, maar bij jou klopt het gewoon allemaal, zegmaar. Maar ik denk dat jij (qua gezichtspiercings) alles kan hebben, en ikzelf niet.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:50

Red_Savage schreef:
Dat weet je niet! :D Zoiets weet je echt pas als je ze eenmaal hebt. :D
Wel bedankt hoor! Mijn Septum (vooral die!) en mijn bridge zijn wel echt mijn kindjes ja.

En dat terwijl ik vooral over mijn septum de meest lelijke reacties krijg. :))

Nouja kan me wel een beeld erbij maken en denk niet dat het me staat.
Bij mij is mijn wenkbrauwpiercing echt mijn kindje. Wilde hem al jaaaaaaren en iedereen was er laaiend over. Goede vriendin van me gingen gillen van blijdschap toen ik hem eindelijk had.. Al zeg ik het zelf, vind hem super mooi bij mezelf :D

Ja weet nog wel dat je vertelde dat mensen zo flauw waren om al loeiend door de school te lopen als ze jou zagen.. Pff, flauw.. :z

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:52

Seraphim schreef:
Red_Savage schreef:

Misschien wel, maar bij jou klopt het gewoon allemaal, zegmaar. Maar ik denk dat jij (qua gezichtspiercings) alles kan hebben, en ikzelf niet.

Dat denk ik ook nog over mezelf hoor.
Echt, geloof me, je kan je verbazen over wat je wel niet kan staan. Het kan zo anders zijn als je hem opeens hebt. :)

@Magnum:haha ja leuk he, die blijdschap om een piercing. Ik herken het, Heerlijk gevoel is het. :D
Ik kan trouwens meestal alleen maar lachen over de reacties. :)

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:52

Wie weet komen we daar ooit nog eens achter.... :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:53

Haha, laat je vooral niet tegenhouden. :D

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:54

Nah, ik heb nu in totaal 5 gaatjes, 1 tragus en 1 forward helix en mn moeder staat al op springen. Eerst het huis uit en dan komt er weer iets bij :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 00:56

Wat :D?

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 01:32

Mayniac, over dat bultje op je helix. Wacht nog een paar maandjes. Ik heb mijn helixen nu bijna 2 jaar (Jezus 2 jaar alweer... ) en pas een paar maanden geleden zijn bij mij de bultjes echt verdwenen. Na een jaar en een paar maanden werden ze langzaam aan minder groot en minder rood, en na een maand of 3-5 (de bovenste eerder dan de andere 2) waren ze helemaal weg.

Wat mij ook goed geholpen heeft er is tea tree op druppelen 1x per dag. Tegen bacteriën en ontstekingen ed. Daar werden de bultjes ook minder gevoelig van (weet niet of ze dat bij jouw zijn.

Nog een vraag wat betreft mijn nieuwe rook.
Ik ben heel eigenwijs geweest en ben ermee gaan zwemmen. Hij is heel braaf geweest en ook nu nog niet pijnlijk. Natuurlijk na afloop HEEL goed schoon gemaakt.
Maar nu het volgende. Ik weet niet op welke maat hij gepierced is (ik denk 1.6 als ik naar mijn labret kijk, die is 1.2). Ik wil er niet zo'n 'dikke' ring in als hij eenmaal genezen is, en vroeg me dus af of het kwaad kan om in kraakbeen een maat kleiner de nemen als hij eenmaal (bijna) genezen is. Dus 1.2 ipv. 1.6.

Dat heb ik des tijd met mijn lip gedaan, dat was no problemo, maar ik denk ik vraag het toch.

Oh en, wees niet bang, ik ga het sierraad pas over een goed half jaar+ vervangen, 't is gewoon uit voorzorg.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 01:54

Gewoon de tea tree van Kruidvat?

Ik heb dezelfde vraag als jij!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 02:19

Ja, gewoon tea tree van de kruidvat. Naturel, onbewerkt. Er staat op dat je het niet in moet nemen en niet op wondjes ed. moet smeren. Maar da's bullshit. Ik gebruikt het als HTK genees middel middel (verkoudheidjes, griep, wondjes, eczeem, anti-bacterieel etc) en zo hebben mijn oma en moeder dat ook hun (en mijn) hele leven gedaan en we zijn allemaal nog kern gezond!

Het smaakt en ruikt trouwens niet zo lekker, dus doe het voor je gaat slapen oid. en was het 's ochtends even voorzichtig.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 02:23

Ik vind het erg lekker ruiken! Gebruikte het omdat mijn gezicht nogal snel reageert op stress daar voor ik vond het niet echt geweldig maar ik zal een kijken hoe het hiervoor werkt. Ik heb ook een nieuwe piercing besteld, er zit nu een oorbel in die eigenlijk te lang is, even kijken of dat helpt.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 02:31

Ik vind het ook (niet meer) zo erg ruiken. Maar het smaakt echt verschrikkelijk :+ mijn opa was verkouden, dan gebruiken wij thuis altijd tea tree olie. Hij vind het ook zo'n erge smaak. Normaal druppelen we het op onze tong en nemen dan een slok koffie/thee of iets anders heets. Opa kwam met het idee om het IN zijn thee te druppelen. Vergetende dat het tea tree OLIE is. Hij nam een slok en spuugde alles weer uit :+ zijn hele thee smaakte naar tea tree :D

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 02:48

Ik kom even binnenvallen :+
Al een aantal jaar denk ik eraan om een tragus te laten zetten. Maar kun je dan nog wel fatsoenlijk oordopjes in?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 02:59

Ik heb er een ander staafje in gedaan. Het was even pielen omdat ik er een oorbel in had en er dus een stukje velletje voor gegroeid was maar toen ik dat doorgeprikt had, kwam er al een hoop zooi uit := Er zit nu geen bultje meer en ik hoop dat hij nu lekker kan genezen :) Het staafje is in elk geval mooi op maat nu, dus hij heeft meer rust.

@Connie, daar zijn de ervaringen/meningen over verdeeld. Ik heb sinds ik mij tragus heb in elk geval een koptelefoon in plaats van oordoppen omdat ze steeds uit vielen.

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:02

Hee!

Is het normaal dat als je een navelpiercing hebt dat er met 5 dagen na het zetten vocht vanaf komt?
Ik heb dit dus, op school kwam ik erachter want het begon super erg te branden (erger dan normaal) dus had ik het voorzichtig schoongemaakt met wat water en wattenstaafje (die heb ik altijd bij de hand :D )

Ik heb er écht niet aangezeten ;) Alleen vanochtend en gisteravond schoongemaakt maar dat doe ik altijd.