Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Magnummm schreef:Nee, die laat ik voorlopig nog maar even achterwege![]()
Ow dat is wel mooi ja! Nooit gedacht dat ze cat eyes zouden heten
Hoeveel piercings heb jij op dit moment? Jouw micro dermals op je sleutelbeenderen waren er toch ook allang weer uit? Of vergis ik me?
Nou ben ik toch benieuwd welke?
Ik heb er op het moment 19.
Haha, ja die dermals zijn er een paar keer uitgegroeid maar ik heb ze een paar keer opnieuw laten zetten, En nu zitten ze toch echt.
Alleen die 28 dermals voor die shoot zijn er uitgehaald.
Red_Savage schreef:Ahh niet bang zijn Magnum. Dat zijn ook prachtige piercings, ben er zelf nog steeds hartstikke gelukkig mee.
Haha Seraphim, dankje. Maar volgens mij zal dat best tegenvallen hoor. Ik denk dat het uiteindelijk ligt aan het geheel wat je er van maakt
Mijn piercings kunnen bijvoorbeeld jou nog mooier staan.
Magnummm schreef:Red_Savage schreef:Ahh niet bang zijn Magnum. Dat zijn ook prachtige piercings, ben er zelf nog steeds hartstikke gelukkig mee.
Haha Seraphim, dankje. Maar volgens mij zal dat best tegenvallen hoor. Ik denk dat het uiteindelijk ligt aan het geheel wat je er van maakt
Ik laat ze maar gelijk alle twee doen, ben ik er vanafHaha! Wist niet eens dat jij ze ook had, maar das natuurlijk redelijk prive
haha.
De VCH komt er ook ooit nog wel, of de Christina
Red_Savage schreef:Is wel aan te raden hoor, meteen allebei. Dan heb je het ook echt gehad.
Oh, ik ben er niet zo prive over. Piercings zijn piercings. En huid is huid. of die nou op je arm zit of tussen te benen, zoveel verschil is er niet.
Red_Savage schreef:Is wel aan te raden hoor, meteen allebei. Dan heb je het ook echt gehad.
Oh, ik ben er niet zo prive over. Piercings zijn piercings. En huid is huid. of die nou op je arm zit of tussen te benen, zoveel verschil is er niet.
_R_G_ schreef:Red_Savage schreef:Is wel aan te raden hoor, meteen allebei. Dan heb je het ook echt gehad.
![]()
Magnummm; die zullen idd wel wat meer pijn doen. dat zou ik dus echt nooit van mijn leven durven
Magnummm schreef:Red_Savage schreef:Is wel aan te raden hoor, meteen allebei. Dan heb je het ook echt gehad.
Nee dat is ook zoGroot gelijk! Pfoe 19, waar laat je ze allemaal, haha
Maar vind die je in je gezicht hebt, je allemaal erg goed staan! Bij mij zouden de bridge en de septum b.v. al niet staan
Red_Savage schreef:Haha Seraphim, dankje. Maar volgens mij zal dat best tegenvallen hoor. Ik denk dat het uiteindelijk ligt aan het geheel wat je er van maakt
Red_Savage schreef:Dat weet je niet!Zoiets weet je echt pas als je ze eenmaal hebt.
Wel bedankt hoor! Mijn Septum (vooral die!) en mijn bridge zijn wel echt mijn kindjes ja.
En dat terwijl ik vooral over mijn septum de meest lelijke reacties krijg.
Seraphim schreef:Red_Savage schreef:Haha Seraphim, dankje. Maar volgens mij zal dat best tegenvallen hoor. Ik denk dat het uiteindelijk ligt aan het geheel wat je er van maakt
Misschien wel, maar bij jou klopt het gewoon allemaal, zegmaar. Maar ik denk dat jij (qua gezichtspiercings) alles kan hebben, en ikzelf niet.