Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 14:30

ik heb gelukkig wel remy haar, het is nummer 24 geen idee welke kleur blond het is hij komt in ieder geval in de verpakking aardig in de buurt van me kleurtje die ik van de week in me haar gedaan heb en dat is super blond ,maar ik wil zowiezo nog een donkerder kleurtje erin doen anders heb ik maar 1 geheel blond deel vind ik ook niet mooi

Ok ben wel benieuwd sica hoe die zijn dan

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 16:17

jori_X schreef:
Pff moeilijk moeilijk moeilijk.. Vandaag advies gesprek gehad voor extensions van Great Lengths. Ze dacht dat ik ong 125 nodig heb voor verlenging & verdikking (30cm). Kosten: rond 600 euro.. Rib uit mn lijf!

Ik zit ook nog rond te kijken bij andere merken, maar bij bv Socap ben ik € 237,50 kwijt aan hetzelfde, maar dit kan er 3 maanden in blijven zitten terwijl Great Lengths ong 5 maanden mee gaan. Dan scheelt het wel iets, maar niet heel veel en great lengths is wel betere kwaliteit. Maar de prijs van Socap is dan weer wel inclusief knippen/snijden...

De draagtijd van beide merken is het zelfde. 4/5 maanden moet makkelijk lukken als je ze goed verzorgt tenminste.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 16:25

Maar adviesperiode is toch echt 3 maanden. Ik hoorde dat daarna je eigen haar kapot gaat. Daar gaat het me meer om dan de extensions zelf eigenlijk..

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 16:47

maar denk dat dat met beide merken wel is,en het ligt erook aan hoe snel je eigen haar groeit

Ik kan zelf ook niet zo super lang met me waxextetions doen vanwege dat me haar snel groeit ( 3 maanden +_ en dan zijn ze op zich al redelijk uitgezakt/meegegroeid.)maar vind het nog zonde om ze eruit te halen dus ben dat nog wel aan het rekken.
Maar het haar zelf is nog helemaal goed .
Ik heb trouwens ook socaps

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:27

jori_X schreef:
Maar adviesperiode is toch echt 3 maanden. Ik hoorde dat daarna je eigen haar kapot gaat. Daar gaat het me meer om dan de extensions zelf eigenlijk..

Dat is met beide merken precies hetzelfde, je bevestigd wat aan je haar en de bondjes zijn hetzelfde.
Alleen de haren en de kwaliteit van de haren zijn anders.
Somige mensen dragen ze 3 maanden sommige zelfs 7. ;)

Die van mij, Socap 150 stuks 55 cm zitten er nu 3 maanden in en zijn er ongeveer 3 cm uit.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 11:28

Ik heb net mijn luxy's besteld!!! Kan niet wachten tot ik ze heb :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:52

50 euro gespaard nog 300 te gaan :')
Volgens mij heb ik lang haar tegen dat ik het heb

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:15

:D

Welshcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 15:22

Heeft er iemand ook ervaring met een weave? Mijn haar is best wel breekbaar geworden van een langdurig ijzertekort, dus ik wil iets wat het zo min mogelijk beschadigd!
En ik wil ook liefst iets wat niet te veel kost, vermits ik een arme studente ben.. :o

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 15:56

is weave niet het meest slechte voor je haar?

Lolali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 16:24

Nou die extensions van beauty by roos (socap) bevielen echt niet. Ben blij als ze er weer uitgaan. Ik heb net luxys besteld en dat zie ik meer zitten. Mooi haar, niet dat gedoe met wassen en stijlen etc...
Ben zo benieuwd naar die luxy;s!

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 16:46

Misschien een rare vraag, maar heeft niemand last vannzijn extensions (ook met die ringetjes) met het dragen van een cap? Mijn hoofdhuid is best gevoelig en doet snel pijn of jeukt, ben bang dat mijn cap als ik extensions heb gaat drukken er op en pijn veroorzaakt.

Zijn de extensions die met die ringetjes (weet de naam niet) ook te krijgen met krullen?

Alvast bedankt voor jullie eventuele antwoorden.

Welshcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 16:57

lesilla schreef:
<

Nee het zou het minste slechte moeten zijn omdat je haren gewoon in een vlecht worden gedaan, en daar de extensions op genaaid, en je haar kan gewoon blijven groeien in die vlechten. Waxjes beschadigen al rapper je haren door de hitte et cetera, en microrings zijn mij niet aanbevolen omdat ik nogal last heb van dun haar dat gaat klitten, en dan zou het heel erg gaan klitten, zei de kapster toch!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:01

een waeve in een vlecht is juist wel slecht omdat je haar altijd vast zit dan en sterft het af, ik zou het niet aanraden

Ik denk dan dat het beste clip ins aan te raden zijn , ook niet schadelijk voor je haar
alleen nadeel dat je er altijd erin en eruit moet halen

Pff ik ben nu zelf me waxextensions eruit aan het halen wat een klus
heb gelukkig me micro rings al liggen alleen weet ik nog niet of die er in gaan

Welshcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:10

shantal schreef:
een waeve in een vlecht is juist wel slecht omdat je haar altijd vast zit dan en sterft het af, ik zou het niet aanraden

Ik denk dan dat het beste clip ins aan te raden zijn , ook niet schadelijk voor je haar
alleen nadeel dat je er altijd erin en eruit moet halen

Pff ik ben nu zelf me waxextensions eruit aan het halen wat een klus
heb gelukkig me micro rings al liggen alleen weet ik nog niet of die er in gaan

Vreemd, mij hebben ze het altijd gezegd dat het niet schadelijk zou zijn! Zijn microrings dan het minst schadelijk?
Heb alleen schrik dat het dan erg gaat klitten!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:12

Ik hoor juist inderdaad van vriendinnen met heel gezond haar dat ze toch schade hadden.
En ik heb heel beschadigd haar en mocht het van de kapper niet.

Mijn kapper is het meest voor ringetjes innaaien en dan daar je band op klikken

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:33

met de micro rings heb ik nog geen ervaring heb ze wel liggen sinds 1 a 2 weekjes maar nog niet ingehad
Had gisteren wel voor te proberen 10 erin gedaan, maar ik twijfel om ze te gaan gebruiken je moet er heel wat meer in je haar doen voor het zelfde resultaat van je eigen haar.

En me eigen haar is ook al weer een heel stuk langer gegroeid nu weer me oude lengte terug toen ik het afgeknipt,maar het is wel 2x zo dun als toen.
Dus zit nog te twijfelen wel of niet erin.
Het voordeel vind ik wel met die ringetjes is dat je ze erin en eruit kan halen zelf zonder enige moeite.

Maar dit is ook niet al te best voor je haar, maar dat is alles niet , alleen het 1 is slechter dan het andere

*Net als wax extensions ,vanwege de hitte die erbij komt
*Een vlecht vanwege dat je haar altijd bij elkaar zit dus ''kan niet ademen''
*Micro rings dan knijp je het ringetje op 1 klein plukje haar ,is natuurlijk ook niet zo best
*Ik heb zelf nog eens een waeve gehad die werd bevestigd met een soort rubber/silicone moet zeggen dat het geen schade van me eigen haar was , alleen jammer dat het syntheties haar was en moest het elke maand omhoog laten zetten (mijn haar groeit snel)
*Clip ins zijn denk ik van alles het minst schadelijke

En voor de rest ken ik de methodes die er nog meer zijn niet , dus geen ervaring mee

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:05

Welshcob schreef:
lesilla schreef:
<

Nee het zou het minste slechte moeten zijn omdat je haren gewoon in een vlecht worden gedaan, en daar de extensions op genaaid, en je haar kan gewoon blijven groeien in die vlechten. Waxjes beschadigen al rapper je haren door de hitte et cetera, en microrings zijn mij niet aanbevolen omdat ik nogal last heb van dun haar dat gaat klitten, en dan zou het heel erg gaan klitten, zei de kapster toch!

Een weave is erg slecht voor je haar, ze maken een vlecht in je haar en als je je haar wast met shampoo gaan daar dus shampoo resten in zitten.
Daardoor komen er bacterieen en dat gaat dus schimmelen..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:06

Haar kan niet afsterven en hoeft ook niet te "ademen" ;)

De vlecht is idd eerder slecht met wat Emily zegt... Het broeit namelijk waardoor bacteriën en schimmels vrij spel krijgen.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:18

aha ok ik dacht het met ademen te maken had , dan heb ik dat altijd verkeert gedacht haha
maar wist wel dat het slecht is voor je haar

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:35

Hallo, mag ik me ook hier aanmelden? :D
Ik heb niet heel het topic doorgelezen, wel de 1e 10 pagina's..
ik zie dat er aardig wat mensen nog uit de buurt komen.
Houten, Vianen. Ik zit er ook al een tijdje over te denken om extentions te nemen.
Alleen weet ik er bar weinig vanaf...hebben de mensen uit de buurt nog een goed adresje toevallig?

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 16:33

Gezellig, nog iemand uit de buurt!
Waar wil je een adresje voor weten? Ik weet de haarwinkeltjes in utrecht te zitten voor weaves, geen idee of die ook extensions hebben eigenlijk.
Of bedoel je iemand die ze zet?

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 16:42

Ja eigenlijk iemand die ze zet! Ik kan dat zelf niet namelijk..
Ik heb al even op marktplaats gekeken en dara zag ik wel een goedkope in Houten..ervaring mee?

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 17:32

Nee, ik doe het zelf. De microrings heb ik wel laten doen, maar dat lukt me inmiddels ook zelf, haha!
Wat voor extensions wil je, wax of microrings?

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 17:34

Geen flauw idee!
Weet het verschil niet..al lijkt wax me eigenlijk niks..wil graag het mooiste resultaat.