Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jori_X schreef:Pff moeilijk moeilijk moeilijk.. Vandaag advies gesprek gehad voor extensions van Great Lengths. Ze dacht dat ik ong 125 nodig heb voor verlenging & verdikking (30cm). Kosten: rond 600 euro.. Rib uit mn lijf!
Ik zit ook nog rond te kijken bij andere merken, maar bij bv Socap ben ik € 237,50 kwijt aan hetzelfde, maar dit kan er 3 maanden in blijven zitten terwijl Great Lengths ong 5 maanden mee gaan. Dan scheelt het wel iets, maar niet heel veel en great lengths is wel betere kwaliteit. Maar de prijs van Socap is dan weer wel inclusief knippen/snijden...
jori_X schreef:Maar adviesperiode is toch echt 3 maanden. Ik hoorde dat daarna je eigen haar kapot gaat. Daar gaat het me meer om dan de extensions zelf eigenlijk..
lesilla schreef:<is weave niet het meest slechte voor je haar?
shantal schreef:een waeve in een vlecht is juist wel slecht omdat je haar altijd vast zit dan en sterft het af, ik zou het niet aanraden
Ik denk dan dat het beste clip ins aan te raden zijn , ook niet schadelijk voor je haar
alleen nadeel dat je er altijd erin en eruit moet halen
Pff ik ben nu zelf me waxextensions eruit aan het halen wat een klus
heb gelukkig me micro rings al liggen alleen weet ik nog niet of die er in gaan
Welshcob schreef:lesilla schreef:<is weave niet het meest slechte voor je haar?
Nee het zou het minste slechte moeten zijn omdat je haren gewoon in een vlecht worden gedaan, en daar de extensions op genaaid, en je haar kan gewoon blijven groeien in die vlechten. Waxjes beschadigen al rapper je haren door de hitte et cetera, en microrings zijn mij niet aanbevolen omdat ik nogal last heb van dun haar dat gaat klitten, en dan zou het heel erg gaan klitten, zei de kapster toch!