lovebonny, wat een verhaal!!
Ben super benieuwd wat de artsen gaan besluiten en of je wel of niet thuis mag blijven! Ik ga hard voor je duimen!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dat helemaal goed begrepen hebt dat je toen zo een pompje kon krijgen!? Het is niet zo dat wanneer je eenmaal de pomp hebt, je bij wijze van spreken maar kunt doen en laten want de pomp regelt het wel (was dat maar waar) Je moet zelf leren hem zo goed mogelijk voor jou in te stellen. Wanneer je bijvoorbeeld gaat sporten, dat je hem dan wat langzamer laat werken, wanneer je wat eet, dat je iets moet 'bolussen'. Maar dan moet je wel weten wát je eet, anders valt dat niet mee
Je moet vooral in het begin erg veel bloedprikken (voor en na het eten) om te kijken hoe het voor jou werkt. Op den duur ga je steeds meer uit je hoofd leren en wordt het allemaal wel stukken makkelijker.
lovebonny, wat een verhaal!!
Ben super benieuwd wat de artsen gaan besluiten en of je wel of niet thuis mag blijven! Ik ga hard voor je duimen!!
Kentaro schreef:Dat bedoelde ik ook hoor! Tot de tijd van bevallen! Maar als je nu toch opgenomen moet worden, gaat het misschien in het ziekenhuis weer zo goed, dat je toch nog enige tijd naar huis mag/kan!?!
(er mag straks wel een héél lief kindje ter wereld komen, als je kijkt wat hij/zij je nu allemaal laat doorstaan.....![]()
)