Ga dat programma straks ook kijken, ben wel benieuwd!
Hoop alleen niet dat het te commercieel is, vind de titel 'mijn kind is te dik' al zorgwekkend, haha!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Klopt, dat van het vlees en vis was ook niet helemaal de bedoeling. Kon de vis niet helemaal weerstaan.
Normaal ontbijt ik altijd met muesli. Ik heb een fruit allergie, kan ik het fruit gewoon vervangen door volkoren boterhammen te eten en volkoren eierkoeken of heb je nog andere tips?
nowornever schreef:Steffie ik heb eigenlijk even een vraag en ik denk dat jij hem het beste kan beantwoorden.
Is soep (en dan heb ik het over bv chinese tomatensoep) goed voor je en niet om af te vallen maar voor een gezonde levenswijze. Want als ik van te voren soep eet, dan eet ik veel minder aardappelen omdat ik veel sneller vol zit. Dus mijn eigenlijke vraag is of het beter is om eerst een kommetje soep te eten en dan je avondmaal of alleen je avondmaal.
nowornever schreef:Ik ontbijt altijd met kaas (lekker vet:)) en hagelslag, maar eigenlijk zou ik wel is wat anders willen eten, omdat kaas nou niet het beste is en die magere kazen hoef ik niet. Maar ik ben vegetarisch dus als jullie iets beters weten, brand dan maar los.
Flying_Angel schreef:Hmm, heb het programma gezien best interessant maar niet dat je er veel tips uit kon halen!
Eefske schreef:Ik heb heel veel biscuitjes gegeten
Wuis schreef:Eefske schreef:Ik heb heel veel biscuitjes gegeten
Ik heb net een eierkoek gehad en drie volkoren crackers met smeerkaas.Niet het slechtste wat je kan pakken, maar ik had helemala geen honger. Heb het uit verveling gepakt.