Grijs zal mooi staan, paars ook, bruin vast wel, en donkergroen.
@ Fif: Ik kreeg alleen dikmakende genen met een lading erfelijke ziektes.

Maar lange wimpers.. no way..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zo zeggen ze dat blauw niet kan bij blauwe ogen, maar ik maak vaak een soort van smokey met blauw en daar krijg ik altijd complimenten over! (donker)groen kan ook goed.. Paars staat sowieso mooi. Zelf heb ik nu een beetje bruin/goud op met een rozige blush
Staat ook leuk! Het is denk ik een beetje experimenteren
Ik ben ook altijd wel fan van een eyelinertje of oogpotloodje 
Mascara, eyeliner... desnoods smokey eyes;
Wel in combinatie met mascara en oogpotlood aan de binnenkant van je onderste ooglid.
hahahahaha sorry, offtopic!
dus ik ben vandaag even langs de Douglas gegaan en heb een setje voor smokey eyes (donkergroen
) en een setje van 2 kleuren (bruintinten) gehaald. En een nieuw zwart oogpotlood want de oude was bijna op.

Dat van die bruintinten was wel een goed idee, staat ook mooi bij m'n haar die met dat beetje rood erdoorheen. Zoiets heb ik nu ook gehaald.
__Esther__ schreef:Ik heb een 120 palette van coastal scents gekocht + 5 kleuren gel liner (via Ebay) ben echt benieuwd
Make up kan je nooit genoeg hebben
zodat ik dan eindelijk een knoop door kan hakken! 
Fiffill schreef:Ja, dat had ik gezien, nog bedankt.Dat van die bruintinten was wel een goed idee, staat ook mooi bij m'n haar die met dat beetje rood erdoorheen. Zoiets heb ik nu ook gehaald.
![]()
En ik heb foundation gebruikt als basis gister, dat bleef goed zitten. Ik gebruik dan wel nooit foundation, het lag nog ergens.
Ik denk inderdaad echt dat die bruintinten heel mooi zijn
Dat is bij iedereen meestal wel mooi
Volgende keer maar wat beter kijken.