Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:36

fjordjes schreef:
Ik kom even binnenvallen, ik heb maatje D/E en het probleem dat de ene groter is dan de andere, krijg je zo'n lelijke rand onder een strak shirtje, alhoewel onder een gewone trui zie je het ook wel. Ik kreeg als tip om bij de ene het bandje wat langer te doen. Helpt niet. Andere tip?

ik heb hetzelfde probleem! bh aanpassen op de grootste borst en dan bij de ander zo'n push-up padje erin! (hangt ook van het model van de bh af ik heb het niet bij allemaal gelukkig)
ik heb deze
http://www.magicbodyfashion.com/nl/sili ... -up-pearls

je hebt van dat merk nog meerdere, vind ze persoonlijk heel fijn!

fjordjes

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:40

Ja dat is misschien nog wel wat, alleen het lijkt me zo koud aanvoelen in het begin.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:06

Fenartoe schreef:
Dat moe zijn kan ik begrijpen zeker als je CVS erbij hebt nog.
Heb zelf ook nog wel eens een moment dat ik wat extra uurtjes erbij pak haha, maar als ik snachts wil slapen lukt het weer niet goed ??

De vorm e.d is wel goed nu dus ? Super !

Erg trouwens he.. weer een bokker overleden ...

Klopt :j ik heb ook CVS en ik heb er maanden lang last van gehad :\ Ook heel erg haaruitval enzo :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:07

Voor haaruitval 2 pillen nioprin smorgends en 2 haarbloem savonds helpen super goed wel duur

Mijn borsten kriebelen vreselijk

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:09

Werkt dat ook op de reguliere haaruitval dan Lesilla? Want ik ben het niet meer kwijt geraakt na de operatie 2 jaar geleden :n

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:10

zal straks de bijsluiter eens doornemen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:11

lesilla schreef:
Voor haaruitval 2 pillen nioprin smorgends en 2 haarbloem savonds helpen super goed wel duur

Mijn borsten kriebelen vreselijk

Hier jeukt het ook al.

Vooral op de plek waar de drain zat. (wat niet fijn was met eruit halen, brrr)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:15

Ja drain eruit halen is vreselijk, deze keer gelukkig geen drain gehad omdat het niet diep snijden was! ben ik niet droevig om

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:19

Ik zit nu ook zwaar over een bvk te denken. Ik ben welliswaar pas 15. Maar het is de laatste weken echt verrekt pijnlijk.
Ik kan amper rechtop lopen, heb door het voor overgebogen lopen een vergroeing in mn rug erbij gekregen. En een klein stukje rennen of wat dan ook zit er ook al niet meer in.

Ik ben al eerder bij de huisarts geweest. Toen adviseerde hij om ongeveer nog 2 jaar te wachten, maar als het nog pijnlijker werd moest ik terug komen.
Heb dus al telefonisch contact gehad en voor volgende week een afspraak. Het is volgens hem wel mogelijk met de verzekering. Maar dat moet dus allemaal nog tot in de puntjes worden uitgezocht.

Wel fijn om hier de ervaringen van anderen te lezen! :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:21

Welke maat heb je?

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:24

80G/H

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:25

En je lichaams gewicht? Nadeel op jonge leeftijd is dat je het op latere leeftijd opnieuw moet laten doen wegens groei

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:27

Zit op het moment op 80 kilo. Ja ik ben wel wat aan de zware kant ja.
Maar ik ben ook al behoorlijk wat afgevallen (van 95), Maar mn borsten worden er amper minder op..

Over dat je het later nog eens moet doen ga ik ook wel even goed overleggen. En informatie winnen.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:36

Ik heb een ander probleem. Ik had een mooie volle 75 C maar nu nadat ik 4 maand bezig ben met hardlopen is het eerste wat vet verliest zijn mijn borsten :+ Ik baal er ontzettend van, want zit nu al op een 70 C (cup word ook kleiner als de omvang kleiner word) en straks vast nog kleiner! Ik ga het sporten niet opgeven, dus zit er sterk aan te denken nadat ik ook kids heb gehad een borstvergroting te doen, voor mezelf (mijn vriend zou het ook niet verkeerd vinden) Of zouden ze weer terugkomen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:39

Hangt er vanaf hoe je borsten evolueren na je zwangerschap, dat is zo individueel dat niemand daar echt antwoord op kan geven.

Dagmar, ok is de eerste vraag dat je meestal krijgt. Laat je weten wat eruit komt?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:00

Dagmar, zo dat is echt niet mis op zo'n jonge leeftijd! :(:)
Toen ik 15 was had ik een nette D (had het wel mogen blijven) maar een G/H is andere koek.
Laat je goed adviseren door de huisarts/chirurg.

Zo, mijn dagje was even een mindere in een goede reeks.
Had vrij weinig pijn gehad maar vandaag valt het me op de een of andere manier meer op, of de pijn is erger.
Heb dus een klassieke baaldag, moet er ook bij zitten. :+

Heb een lijstje gemaakt met wat ik de dokter dus moet vragen vrijdag, is wel makkelijk.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:45

fjordjes schreef:
Ja dat is misschien nog wel wat, alleen het lijkt me zo koud aanvoelen in het begin.

valt reuze mee! Deze zijn echt fijn en het is helemaal niet koud en je merkt het ook niet (vergeet 's avonds vaak dat ik een in had haha) en 's avonds is hij ook helemaal lekker warm haha!

@dagmar: echt rot... hoe lang ben je? want 80 kg bij 1.60 is wel even andere koek dan bij 1.80 ;)
Ondanks da tje het later misschien moet herhalen door groei zou ik het nu wel laten doen en dan ook wel echt terug naar bijvoorbeeld kleine C want dan heb je nog wat 'ruimte' om weer te groeien zegmaar! (als je nu al bv naar grote D gaat dan word het bij grote E/F alweer vervelend terwjil als je naar C/kleine C gaat dan heb je nog een paar cupmaten extra te groeien voor het weer vervelend en pijnlijk word!)
Maar vergroeiingen in je rug... dan zou ik denk ik toch weer zeer sterk overwegen om er iets aan te laten doen want dat is écht niet goed!!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:00

Vrijdag op controle geweest, tape is er af !!
Moet nu in maart oas weer terug :D

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:18

Ik zit nu in het ziekenhuis. Zijn veel te vroeg. Maar ze hadden heel slecht weer voorspeld dus maar eerder weg gegaan..

Moet dr om half 12 zijn. Ben dus erg benieuwd wat ze van m'n "klachtenlijst" zegt..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:21

Veel succes, een goede chirurg neemt je serieus
En neem alleen een heroperatie aan als je er een goed gevoel bij hebt, anders word het toch lelijk. Ik kan er van mee spreken

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:38

Ik ga ook echt niet voor een her operatie. Voor geen goud..

Het ziet dr verder redelijk goed uit en wacht wel af hoe de littekens weg trekken..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:53

Ben je slimmer dan ik, wat heeft ze gezegd?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:02

Nou nog steeds niks. Want het loopt dik uit. Lekker banketstaaf gezien de afspraak Echt NIET later kon dan half 12.. En het is ondertussen al bijna 12 uur. En gezien de hoeveelheid mensen die hier nog in de wachtkamer zitten..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:21

typisch....

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 16:26

Nou ben echt helemaal gesloopt... eindelijk om 10 over 12 opgeroepen, nadat degene die achter de balie zat heen was gegaan en gezegd had dat ze nu eerst mij maar op moest roepen...
Maar goed toen heeft ze gekeken en alles zag er goed uit.. En begon ze over m'n "klachtenlijst" toen heb ik ook gezegd dat ik onwijs boos was toen ik het opschreef, ook om het kwijt te raken en dat snapte ze wel.. maar dat ik dus eigenlijk gewoon nergens tevreden mee was..
Naja en als ik dan over een half jaar nog niet tevreden over m'n borsten was, moest ik dan nog maar een afspraak weer maken... Nou no way dus ....

En ik ga nu dus wel een officiële klacht indienen bij die commissie daar in het ziekenhuis, want wil gewoon andere mensen daarvoor behoeden...
Want ze zei zelf dat ze het niet terug kon koppelen, dat moest echt via die klachtencommissie...