chocobroodje schreef:JessAndHope schreef:Lees even goed choco.... dat wil ik juist niet.
Het enige waarmee ik tot nu toe in het ziekenhuis ben beland is van de stress!!!
Als ik al aanvoel dat ik bijv. niet meer ga slapen en echt erg moe begin te worden, dan wil ik wel een pil.
Neem nu vorige keer: 3 weken lang maar maximaal 3 uur slaap gehad per nacht. Nu kán ik natuurlijk gelijk naar de pillen grijpen en me voldouwen met slaappillen, maar ik heb het eerst even afgewacht. Na nog 1,5 week aangekeken te hebben ging ik beter en langer slapen. En nu slaap ik gewoon netjes minimaal 8 uur per nacht en pak ik overdag ook nog een half uurtje mee.
Oftewel, had ik gelijk naar de pillen gegrepen, had mn kleintje daar onder te lijden gehad en was het dus totaal niet nodig geweest.
Als je dat niet wilt waarom neem je dan niet de geboden hulp aan in de vorm van de pilletjes. Jij raakt helemaal uitgeput en de baby vreet je reserves weg....... Ik zou toch eens een afspraak maken. Je bent heus niet minder dan een ander omdat je een paar pilletjes slikt in het belang van je kind!
Ga jij eerst maar leren lezen. Ben de energie kwijt om alles 1000x uit te moeten gaan leggen....
.
En weet je, het leven gaat niet over rozen. Je zult nog wel vaker de waarheid verteld krijgen
. Tjongejonge, wat een gekat, zeg. TS, echt, heb je er zelf geen genoeg van? Ik vind idd dat je nog enorm netjes reageert. Ik ben niet eens zwanger
en ik zou echt zoiets hebben van 'bemoeien jullie je lekker met je eigen zaken!!!'
Heeft denk ik dusdanig weinig met volwassenheid te maken dat deze opmerking kant noch wal raakt. Hoeveel 'volwassenen' (lees hier even 30+, voor het gemak) denken wel niet dat ze voor altijd bij elkaar blijven om vervolgens dmv van een vechtscheiding met grote drama's uit elkaar te gaan? Kinderen of niet? Nee, daar ben ik het echt niet mee eens.
.