Ik word er zo ontzettend moe van ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 15:22

chocobroodje schreef:
JessAndHope schreef:
Lees even goed choco.... dat wil ik juist niet.
Het enige waarmee ik tot nu toe in het ziekenhuis ben beland is van de stress!!!
Als ik al aanvoel dat ik bijv. niet meer ga slapen en echt erg moe begin te worden, dan wil ik wel een pil.

Neem nu vorige keer: 3 weken lang maar maximaal 3 uur slaap gehad per nacht. Nu kán ik natuurlijk gelijk naar de pillen grijpen en me voldouwen met slaappillen, maar ik heb het eerst even afgewacht. Na nog 1,5 week aangekeken te hebben ging ik beter en langer slapen. En nu slaap ik gewoon netjes minimaal 8 uur per nacht en pak ik overdag ook nog een half uurtje mee.
Oftewel, had ik gelijk naar de pillen gegrepen, had mn kleintje daar onder te lijden gehad en was het dus totaal niet nodig geweest.

Als je dat niet wilt waarom neem je dan niet de geboden hulp aan in de vorm van de pilletjes. Jij raakt helemaal uitgeput en de baby vreet je reserves weg....... Ik zou toch eens een afspraak maken. Je bent heus niet minder dan een ander omdat je een paar pilletjes slikt in het belang van je kind!

Ga jij eerst maar leren lezen. Ben de energie kwijt om alles 1000x uit te moeten gaan leggen....

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:24

Jezus mensen... reageer eens respectvol!! en anders reageer je niet hé! denk je dat dit fijn is voor TS?
als zij geen medicijnen wil nemen ( wat ik begrijp! zou ik ook liever zoveel mogelijk beperken voor mijn kindje later) is dat haar keuze..
TS, kop op!
Snapt iemand dat TS in verdediging gaat/moet gaan als jullie zo reageren?!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:26

JessAndHope schreef:
BraveSpots schreef:
@TS: Probeer je niet zo aan gevallen te voelen. Niemand is er op uit om je de grond in te trappen hoor, of beweert dat je een slechte moeder gaat worden.

Lees/luister naar de raad en als het je niets lijkt, laat het dan links liggen of probeer te antwoorden op een rustige manier.

Daar kom je normaal een stuk verder mee is mijn ervaring :).

Sommige mensen reageren hier ook niet echt normaal naar mij toe, maar dat zal ik wel verkeerd zien.

Daar hoef je verder geen energie in te steken denk ik :). Het is geen verplichting op iedereen te reageren, zeker niet als je je beledigt voelt. Probeer je te richten op wat jij vind dat helpt of steun bied.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:27

Ik kan heel goed lezen, maar ik vind het verhaal wel erg typisch..... Ik wens je er veel succes mee vooral met je eigenwijsheid!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 15:27

Ach, ik probeer altijd zo netjes te zijn om gewoon op iedereen te reageren en alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Maar er is een punt waarop ik gewoon stop met uitleggen en mensen eerst maar alles terug laat lezen...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:28

JessAndHope schreef:
BraveSpots schreef:
@TS: Probeer je niet zo aan gevallen te voelen. Niemand is er op uit om je de grond in te trappen hoor, of beweert dat je een slechte moeder gaat worden.

Lees/luister naar de raad en als het je niets lijkt, laat het dan links liggen of probeer te antwoorden op een rustige manier.

Sommige mensen reageren hier ook niet echt normaal naar mij toe, maar dat zal ik wel verkeerd zien.

Dat zie je inderdaad verkeerd, als ik niet het beste met je voor had, zou ik ook niet zoveel energie steken in jouw topic, maar gewoon niet reageren. Ik begrijp jouw super vervelende situatie echt wel..

Ja, ik ben hard, daar ben ik mij terdege van bewust, maar jij hebt een kop van beton waar niemand toe door weet te dringen, dus ja, hoe meer ik lees, hoe meer ik begrijp wat er verkeerd gaat :D En weet je, het leven gaat niet over rozen. Je zult nog wel vaker de waarheid verteld krijgen :D Dan moet je ook geen topic openen op bokt.. :)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 15:29

chocobroodje schreef:
Ik kan heel goed lezen, maar ik vind het verhaal wel erg typisch..... Ik wens je er veel succes mee vooral met je eigenwijsheid!

Dat het typisch is, komt omdat jij conclusies trekt zonder er iets vanaf te weten. Als je nu eerst eens zou vragen wáárom ik een pilletje weiger, en dán pas reageert. Dan zal je zien dat je reactie kant nog wal raakt.

Nog even los van het feit dat ik juist in het stukje daarboven beschrijf wáárom ik dus geen pilletje neem....

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 15:31

[/quote]

Sommige mensen reageren hier ook niet echt normaal naar mij toe, maar dat zal ik wel verkeerd zien.[/quote]

Dat zie je inderdaad verkeerd, als ik niet het beste met je voor had, zou ik ook niet zoveel energie steken in jouw topic, maar gewoon niet reageren. Ik begrijp jouw super vervelende situatie echt wel..

Ja, ik ben hard, daar ben ik mij terdege van bewust, maar jij hebt een kop van beton waar niemand toe door weet te dringen, dus ja, hoe meer ik lees, hoe meer ik begrijp wat er verkeerd gaat :D En weet je, het leven gaat niet over rozen. Je zult nog wel vaker de waarheid verteld krijgen :D Dan moet je ook geen topic openen op bokt.. :)[/quote]

Even overnieuw dan maar, aangezien hier al eens tekst heeft gestaan |(

Ik verplicht je niet tot het reageren op mijn topic, en ik vraag je ook niet om medelijden te hebben. Ik wilde in eerste instantie even mijn hart luchten en daarna tips over hoe nu verder en waar rekening mee te houden.
Jij reageert wel gewoon normaal, maar ze zitten ertussen die echt maar wat in het wilde weg roepen en dan nog pissig ook. Raar heah, dat ik dan uitvat naar dat soort mensen??
Ook ik bereik op een gegeven moment een punt dat ik geen zin heb om alles 1000x te herhalen.
Als mensen nu gewoon even de moeite nemen om mijn posts te lezen of eerst even om opheldering vragen alvorens hun alwetendheid te spuien....

Enne, als ik geen commentaar wilde, had ik hier geen topic over geopend. Ik vraag alleen wel of dit op een normale manier kan.
Laatst bijgewerkt door Jess1989 op 31-08-10 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:35

ik moet zeggen dat ik bewondering heb voor de TS hoe ze hier reageerd op sommige mensen, vooral gezien de leeftijd van de TS.

ik snap wel waarom je wacht met een pil nemen. je voelt zelf wel aan lijkt me wanneer je het echt niet meer trekt.

Jess1989

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 15:37

@ swoeky: danku voor het snappen waarom ik wacht met een pil!

Enne, als ik zeg dat ik volwassener ben dan mijn leeftijd, moeten mensen dat vooral niet geloven hoor :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:38

Er is iets mis gegaan met je quote TS :)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 15:40

Hmm, idd, ff kijken hoor

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 15:43

Hij's aangepast!!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:33

Nou, ik was even afwezig vanmiddag, heb even snel bijgelezen. Sta echt versteld van sommige reacties :roll: . Tjongejonge, wat een gekat, zeg. TS, echt, heb je er zelf geen genoeg van? Ik vind idd dat je nog enorm netjes reageert. Ik ben niet eens zwanger :+ en ik zou echt zoiets hebben van 'bemoeien jullie je lekker met je eigen zaken!!!' :wave:

Maar goed, moet ook eerlijk zeggen dat ik NOOIT een topic over dit soort persoonlijke zaken op bokt zou beginnen. Weet je, mensen kennen jou en de situatie niet. Ik zou het dan eerder zoeken bij mijn vrienden en vriendinnen, die van het begin af aan weten wat er heeft gespeeld en die jou goed genoeg kennen. Lijkt me dat hun mening/adviezen een stuk interessanter zijn dan van een stel onbekende en anonieme mensen op dit forum (en daar val ik zelf ook onder trouwens). :)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:37

TS je komt op mij in ieder geval heel wat volwassener over als een aantal posters hier
heel verstandig dat je niet gelijk naar een pilletje grijpt en het eerst zonder probeert
daar zou je omgeving respect voor moeten hebben inplaats van laks te reageren
aparte lui die hier reageren dat je maar simpel aan de pillen moet omdat je vent te lui is een beetje begrip op te brengen, is hij helemaal belatafeld

ik heb gelukkig nooit geen bandenpijn gehad, lijkt me erg pijnlijk :(:)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:42

veerledec schreef:
Maar het wás niet goed, en je was/bent kennelijk niet volwassen genoeg om die afweging te maken.

Ik ben verder nog niet bijgelezen hoor, maar dit... :n Heeft denk ik dusdanig weinig met volwassenheid te maken dat deze opmerking kant noch wal raakt. Hoeveel 'volwassenen' (lees hier even 30+, voor het gemak) denken wel niet dat ze voor altijd bij elkaar blijven om vervolgens dmv van een vechtscheiding met grote drama's uit elkaar te gaan? Kinderen of niet? Nee, daar ben ik het echt niet mee eens.

Tallie1979 schreef:
En ik weet helaas niets over bandenpijn etc.. Dus weet ook niet waarom mensen dit krijgen.. Dit heeft niks te maken met het uitputten van je lichaam neem ik aan? Dit krijg je, of dit krijg je niet?

Jawel, bandenpijn is in veel gevallen een duidelijke aanwijzing van overbelasting. Heb je daar veel last van, zal iedere VK je aanraden om kalmer aan te doen.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:13

Ik ken geen volwassenen (gezien mijn leeftijd reken ik dan even 25+) die binnen een jaar vinden dat hun relatie dusdanig goed en stabiel is dat ze helemaal klaar zijn voor kinderen. Dat alles het eerste jaar helemaal koek en ei is, prima, maar als je dan niet genoeg hebt kunnen nadenken om te beseffen dat samen kinderen krijgen wel even iets heel anders is, dan vind ik dat niet volwassen (of verstandig dan) inderdaad.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:15

Ze zijn er zat. Dat jij ze niet kent, wil niet zeggen dat TS onvolwassen is ;)

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:25

Of al die mensen zijn ook niet volwassen ;). Of in ieder geval niet bijster verstandig, misschien moet ik minder ervan uitgaan dat verstand met de jaren/volwassenheid komt :P.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:39

Gevoelens voor een andere vrouw pff ongelooflijk wat sommige vrouwen allemaal accepteren en blijven zitten. oeh edit ik lees net in je profiel dat de relatie over is geweldig meid! Eindelijk weer rust voor jou

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:15

Veerledec, ook al ben je alsnog langer bij elkaar dan een jaar, heb je een geweldige relatie en ben je nog zo van plan samen stokoud te worden met je kind(eren)..... Ook dan kan het uiteindelijk toch fout gaan ergens tussen twee mensen. :\
Garanties zijn er gewoon niet. Nooit. Helaas. Maar ben met je eens dat TS en die ex misschien iets te snel besloten hebben om zwanger te worden. Hoe dan ook, is het nu niet meer terug te draaien en is TS blij met haar kindje. Ook als alleenstaande moeder kun je er echt nog wel iets moois van maken, maar het zou beter zijn als palief dan ook zijn verantwoording neemt op alle vlakken. Want het meest ideale is toch wel dat pa en ma allebei een belangrijke, liefdevolle rol in het leven van dit meisje gaan spelen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:39

Precies wat Twiggy zegt. Ik ken die mensen toch als aardig normale, verstandige, volwassen mensen. Dat oordelen wat jij doet, dat vind ik dan weer niet zo verstandig ;)

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:16

hoe is het nu met jou TS? en heb je de vader alweer eens gezien/gesproken?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 08:09

@Brenniie: wel gesproken en geprobeerd tot een overeenkomst te komen m.b.t. de achternaam. Ik heb hem gevraagd of hij het op een normale manier op zou willen lossen en dat gaat het makkelijkst door de erkenning te vernietigen en dan opnieuw te erkennen op mijn naam.
Toen ik zei dat hij van mij zijn erkenning niet in hoefde te trekken, kreeg ik de snauw: ja, het komt jou wel goed uit heah, dat je dan geld krijgt....

Dit keer had ik mn telefoon op speaker staan, dus mn ouders konden meeluisteren, en die hadden voor het eerst door hoe onredelijk ie kan zijn. Ik zei op een gegeven moment: die keuze van de achternaam is toen gemaakt op basis van het verdergaan met ons 3tjes, dat ik met je zou trouwen en ook jou achternaam zou aannemen. Maar die luchtballon is uit mekaar geknapt, dus kom ik nu terug op die keuze. krijg ik weer de wind van voren: jaaa en het áltijd mijn schuld en ik ben weer de schuldige en ik doe nooit iets goed...

Kan iemand mij vertellen waar in het bovenste stukje ik dat heb gezegd? (Het zijn nml citaten).

Dus ik ben er een beetje klaar mee. Het enige wat hij ziet is: het is mijn kind, dus krijgt het mijn naam....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 09:57

Waarom doe je zulke belangrijke zaken eigenlijk per telefoon?
Lijkt me veel handiger en redelijker om dit face to face te bespreken. Dan heb je ook meer duidelijkheid.