Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:42

Naamloos1 schreef:
dat klopt helemaal! maar het erge is... toen we na die tijd gingen douchen, zat hij me aan te staren.. echt van top tot teen.. ik gelijk weer in de aanval van: waar kijk je naar?! naar mn vet?! :P hij zo.. ehm nee? ik zo.. waar kijk je naar dan!? hij: ehm... mag ik je niet gewoon bekijken??

oeps.. :o

Moest hier wel even om lachen *D Zo zie je maar weer.. Echt waar maken we ons druk om als vrouwen :+

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 09:43

:')

Nou idd SA :j
Maar waarom zeggen ze dat dan niet, scheelt ons een hoop gedoe vantevoren

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:44

ja is echt zo hoor! mannen vinden zulke dingen volgens mij echt niet erg! tenzij je de eikels hebt natuurlijk ;)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:47

Die eikels kennen zichzelf vaak niet eens, zielige bende die je aandacht niet eens verdienen :D Helaas ts, er zit geen standaard gebruikersaanwijzing bij iedere man :( :(:)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:48

Zo heb ik niet zo'n grote voorgevel, zeg maar gerust klein. Ik vond het ook nooit prettig om naakt op bed te liggen. Zei mij (inmiddels ex) vriend ineens je bent zo mooi! Toen dacht ik echt yeah right :Y)

Qimm

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:01

zo word ik wel eens wakker, haar 100 kanten op, make-up onder mijn ogen a'la verkrachte panda, rode slaapvlekken en kreuken en een kwijlspoor op m'n kin
'jij bent echt zo mooi weet je dat'

wft...

mannen zijn echt rare wezens hoor

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 10:02

En je gelooft hem? :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:03

nee natuurlijk niet :P

inzoverre, ik geloof wel dat hij dat víndt, niet dat het zo ís

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:13

StillAngel schreef:
Naamloos1 schreef:
dat klopt helemaal! maar het erge is... toen we na die tijd gingen douchen, zat hij me aan te staren.. echt van top tot teen.. ik gelijk weer in de aanval van: waar kijk je naar?! naar mn vet?! :P hij zo.. ehm nee? ik zo.. waar kijk je naar dan!? hij: ehm... mag ik je niet gewoon bekijken??

oeps.. :o

Moest hier wel even om lachen *D Zo zie je maar weer.. Echt waar maken we ons druk om als vrouwen :+

Hahahahaha klinkt zo herkenbaar :')

*Vriendje bekijkt me van top tot teen
Ik meteen: Wat is er???? En draai me meteen weg bang dat ie iets onsmakelijks zag ofzo :=
Vriendje: Wat? ik bekeek gewoon hoe mooi je was

:') oke..

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:14

Beauty is in the eye of the beholder. Je houdt niet van iemand omdat hij/zij mooi is maar iemand wordt mooi omdat je van hem of haar houdt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:37

Mooie woorden worden hier gesproken. :j

Fijn als je vriend zoiets spontaan tegen je zegt. :)
Als je dingen vaag genoeg hoort dan ga je het wel geloven...net zoals mij dus altijd is verteld dat ik lelijk ben. Altijd door jongens ( van ongeveer 15-25)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:40

IndianLady schreef:
:')

Nou idd SA :j
Maar waarom zeggen ze dat dan niet, scheelt ons een hoop gedoe vantevoren

Zo heb ik een maat die altijd maar zei dat hij een superstrak lief wou, moest iemand zijn met een perfect figuur en knap en zo, werd er altijd beetje simpel van! Komt hij op een dag thuis met een vriendinnetje, dus ik meteen denken dat het zo'n sletje uit een videocliptype zou zijn :D

Nou ja hoor... echt geen dun meisje, gewoon een hele normale madam, en hij doet niks anders dan verkondigen hoe mooi en sexy ze wel niet is :D Heb er toch om moeten lachen, mooi is het wel!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:41

Konstantine schreef:
De sauna zou ik dan weer echt NIET durven... Straks kom je een bekende tegen.
Ja met dat idee durf ik ook niet naar de sauna.

Qimm schreef:
zo word ik wel eens wakker, haar 100 kanten op, make-up onder mijn ogen a'la verkrachte panda, rode slaapvlekken en kreuken en een kwijlspoor op m'n kin
'jij bent echt zo mooi weet je dat'

wft...

mannen zijn echt rare wezens hoor
Hahahaha _O- Zoooooo herkenbaar!
a'la verkrachte panda ben ik elke ochtend. En elke ochtend worden we wakker en is het "goedemorgen schatje. Lekker geslapen? Pandabeertje van me. zzzZzzzZzz :z " :')
Ik snap daar ook niets van.

Bellatrix schreef:
Mooie woorden worden hier gesproken. :j

Fijn als je vriend zoiets spontaan tegen je zegt. :)
Als je dingen vaag genoeg hoort dan ga je het wel geloven...net zoals mij dus altijd is verteld dat ik lelijk ben. Altijd door jongens ( van ongeveer 15-25)
Er worden hier inderdaad hele mooie woorden gesproken :j

Maar Bella, jij bent helemaal niet lelijk. En van wat ik allemaal heb gelezen/gezien van jou op Bokt, ben je in mijn ogen juist een hele mooie meid.
Stiekem ben ik jaloers op de mooie berichten die je schrijft, de lieve teksten naar anderen toe. En je komt al-tijd vrolijk over :)
Je bent mooi, meid!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:42

Wie geen bekenden wil tegenkomen in de sauna: je kunt ook een eind verder gaan natuurlijk.
Mij kan het niet zoveel schelen, ik geloof niet dat ik wat heb dat een ander niet heeft.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:45

Sabin_e schreef:
Er worden hier inderdaad hele mooie woorden gesproken :j

Maar Bella, jij bent helemaal niet lelijk. En van wat ik allemaal heb gelezen/gezien van jou op Bokt, ben je in mijn ogen juist een hele mooie meid.
Stiekem ben ik jaloers op de mooie berichten die je schrijft, de lieve teksten naar anderen toe. En je komt al-tijd vrolijk over :)
Je bent mooi, meid!

Wat lief van je. :* Maar ik ben niet altijd vrolijk hoor. := ;)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:46

Ze zegt ook niet dat je altijd vrolijk bent, maar je komt altijd vrolijk over en dat is een hele goede eigenschap, vind ik. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:47

Oja, ik lees niet goed. :+

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:49

hihih de eerste keer samen douchen vond ik ook veel ongemakkelijker dan de eerste keer samen naakt in bed liggen.

Maare, bellatrix: t voordeel van een kroeg of discotheek waar de muziek zo hard staat dat je elkaar niet kan verstaan is dat je heeel dicht bij elkaar moet staan om elkaar te kunnen horen. :+
Hoevaak ik dat al wel niet als flirt-move heb gebruikt (en anderen heb zien gebruiken).. perongeluk een duw krijgen en je drankje over iemand morsen (klein beetje, of net ernaast oid), dan sorry zeggen, wat die ander niet kan verstaan als je niet heel dichtbij gaat staan enz.
Merk ook vaak dat jongens dit doen, gesprek met je aanknopen , dicht tegen elkaar aan staan, en in elkaars oor praten (en daarbij zo dichtbij staan dat je wangen elkaar raken en tegen elkaar aan 'liggen' ).

Enne, bella: waarom zou de manier waarop jij over je zelf denkt je moeten weerhouden van lol maken, een keer naar de kroeg en echt losgaan met vriendinnen of vrienden kan echt heel gezellig zijn. Ik kom ook zo vaak jongens tegen waarvan je denkt : zo, das niet de knapste (eigenlijk kom ik zelden jongens tegen die WEL heel knap zijn, en dat zijn ook nooit leuke jongens). Maar die jongens hebben vaak zoveel lol dat het gewoon niet uit maakt hoe je er uit zien of hoe zij er uit zien, als je maar lol hebt. 9 van de 10 jongens in de kroeg of discotheek kunnen ook absoluut niet dansen,maar hebben vaak WEL lol en maken de meest belachelijke/houterige/onhandige dance-moves maar omdat zij daar het probleem van inzien doen wij dat als meisjes ook niet.

Ik vind het ook altijd erg gezellig om bijv een groep jongens te ontmoeten die gewoon gezellig zijn en niet 'meer' willen. Daar hebben wij altijd de gezelligste/leukste avonden mee

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:49

Klopt helemaal Saskiaatje. Misschien is het niet alleen 'vrolijk' maar ook 'oprecht' en 'respectvol'. Nja in ieder geval: positief ;) :D

...Of ik kom alleen in topics waar ik geen boze Bella voorbij kan zien komen :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:51

en ohja, ik zie er ook elke ochtend en altijd na t douchen eruit als een pandabeertje, mn vriend noemt me dan 'gothic' haha (mascara zit vooral na t douchen altijd over mn hele gezicht hehe)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:52

Zwitsal schreef:
hihih de eerste keer samen douchen vond ik ook veel ongemakkelijker dan de eerste keer samen naakt in bed liggen.

Ex-vriendje had hele badkamer vol kaarsjes gezet en bad gevuld, en ik ben gevlucht :o en we hadden al vanalles uitgespookt hoor :+ Daar ben ik goddank wel compleet overheen :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:53

Bellatrix heb in je profiel gekeken en zie daar écht geen lelijke meid, in tegenstelling :+ Soms zeggen jongens dat ook om op een stomme manier aandacht te trekken, rot manier maar denk maar niet dat ze je echt een lelijke meid vinden, ze waren zeker altijd met vrienden toen ze toen zeiden? Geloof niet dat een jongen dat zegt als ie in z'n eentje is.. Gewoon stoer doenerij ;)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:54

dit is trouwens best wel offtopic allemaal maar ik hoop niet dat de reacties verwijderd worden.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:55

Zwitsal schreef:
dit is trouwens best wel offtopic allemaal maar ik hoop niet dat de reacties verwijderd worden.

Misschien off topic, maar geen onnuttige reacties en dat waren het eerst wel ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:56

Ik vind het meeste wel nuttig hoor. :j
Wij hebben er wel wat aan. ;)