Ik moet ook vandaag weer. Had beetje last van me enkel dus even paar dagen niet geweest. Vanavond lesje 9. Ben heel erg benieuwd, voor de eerste keer 4 en 5 min rennen..
_Rosa
Geplaatst: 23-08-10 11:01
@Bom: fijn dat het meeviel dan met het weer Ik woon in Bergentheim is zegmaar aan de andere kant van Hardenberg Net spontaan besloten om vanavond naar de clubles te gaan dus even kijken of ik het kan opbrengen om zo even te gaan hardlopen
klotshtiduj: netjes hoor 5 km in 32 min met ook nog 4 min wandelen in totaal. Ik deed over de ladiesrun (ook 5 km) 29.56 min. Dat was wel aan één stuk door hardlopen maar in het begin duurde het even voordat ik kon gaan rennen omdat we met z'n allen tegelijk startten. Dus bij de start had ik wel wat vertraging opgelopen.
Zo mijn lesje 9 zit er ook weer op! Het viel zo erg mee. Rende het eigelijk zonder al teveel moeite. Terwijl dit toch de eerste keer 4 en 5 min was! Weer helemaal blij Ligt waarschijnlijk ook aan me nieuwe schoenen..
Maaaike
Geplaatst: 23-08-10 21:18
Ik heb gisteren voor het eerst les 1 gedaan.. Morgen op naar les 2..
Talonius
Geplaatst: 23-08-10 21:23
Ik heb verzaakt met hardlopen . Ik had vrijdag les 15 en moest vandaag 16 lopen, totdat m'n vriendin sms-te of we niet stoer konden gaan skaten met deze wind. Goed voor de bilspieren Nou, ik heb het geweten....op sommige stukken stonden we zowat stil...wat een woei.... Maar zo stoer als we zijn hebben we toch ons rondje van 11 km gedaan binnen 50 minuten (en dat met dit weer). Morgen weer rennen dus..
Tommy_hvj
Geplaatst: 23-08-10 21:54
Skaten is ook goed! En ook weer is leuk voor de afwisseling. Toen ik net op de dijk rende kwam ik ook bijna niet vooruit door die harde wind, en ook nog paar heuvels tussendoor. Ik vind het echt zo verslavend, zou morgen weer willen, maar dat is ook niet echt goed.. En dat terwijl ik eerst hardlopen vreselijk vond, had het niet verwacht vanmezelf maar ik juig nog niet te vroeg :p
Ik zal vanavond weer even een rondje doen. Heb er zin in en krijg ook steeds meer vertrouwen dat ik in oktober de noorderfit run met gemak ga uitlopen! Alleen nu nog de dam tot dam loop volgend jaar...
Ik mag ook vanavond weer. Ik ga gewoon verder met de volgende les. Als nou blijkt dat ik het niet goed red loop ik de hele week opnieuw, anders ga ik gewoon verder met de volgende week. Heb er nog steeds een dipje van dat het de vorige keer niet lukte, voel me een beetje een prutser
Maaaike
Geplaatst: 24-08-10 09:03
Ik moet vandaag les 2 lopen en ben daarvan al bang dat het niet lukt
Ik ga vandaag met een nieuw schema beginnen, alleen welke weet ik nog niet.
Heb nu de 5 km met Renate erop zitten. Ik kan kiezen tussen de 5 km onderhoud (dat zijn 13 lessen) of 5-10 km dus opbouwen verder naar de 10 (18 lessen).
Snelheid van de 5 km zit er nog niet in, kan wel 30 min achter elkaar lopen.
Ik zou nu kiezen voor eerst 5 km onderhoud en daarna 5 - 10 km...
lauralarissa
Geplaatst: 24-08-10 12:16
Dan zou ik er eerst voor zorgen dat dat echt met 2 vingers in je neus kan doen. Dat bevordert de opbouw ook alleen maar meer. Dan zijn de vervolglessen ook beter te doen
Britt
Geplaatst: 24-08-10 12:17
Ik ook, als nou later blijkt datde onderhoudslessen echt te makkelijk zijn oid kan je altijd versneld doorschakelen toch?
Maaaike
Geplaatst: 24-08-10 15:38
Hm.. vandaag les 2 gelopen, maar echt met grote moeite.. Ik weet nu al dat les 3 niet gaat lukken, is het dan slim om overmorgen les 2 gewoon nog een keer te doen?
Gister met mijn eh.. nieuwe.. vriend?! ff gaan hardlopen. Leuk rondje van 5km gemaakt, 33 min met wat trappen op en af tussen door. Ik ben zeker tevreden.
Maaaike
Geplaatst: 24-08-10 15:49
Wat goed zeg, mag je zeker tevreden zijn!! En leuk met gezelschap! Zeker als het gezelschap leuk is ! Ik liep met de hond vandaag, haha!
Ik loop altijd alleen, loopt voor mij het lekkerst...
Heb net weer m'n rondje gedaan, weer netjes in 38:nogwat, dus meer dan tevreden met deze wind... Moet zeggen dat het me weer steeds makkelijker afgaat. Ga sowieso deze week en volgende week nog dit rondje doen, maar daarna denk ik langzaamaan weer een stukje erbij, lekker hoor!
Ik denk dat ik ook maar eens verstandig doe en mijn sportkleding aan trek. Van het weekend kwam het er ook weer niet van, dus nou moet ik toch echt weer eens beginnen. Heb alleen een half uur geleden gegeten (macaroni) ik hoop dat ik daar dan geen last van krijg
mén het vooruitzicht is dat ik de 4Mijl niet eens mag lopen van de fysio. Mijn knie is slechter dan ze aanvankelijk dachten. De vraag is of ik straks überhaubt door mag gaan met rennen, maar hij wilde nog niet teveel op de zaken vooruitlopen. Ik mag nu 1 keer in de week hardlopen, dan heb ik één keer in de week daar krachttraining en één keer in de week ga ik daar op de crosstrainer. Lijkt alsof je aan het hardlopen bent, maar het gaat iets stabieler. Gisteren had ik intervalletjes gerend, maar dat is helemaal waardeloos voor mijn knieën.. Sjemig zeg.. Niet leuk!