Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Dit oude topic wilde ik weer even naar boven halen, ben helemaal vergeten te melden hoe het na het sugaren gegaan is.
Bij lange na die 6 weken haarvrij niet gehaald, na 2 weken een fikse zwarte waas en na 2,5 weken weer de haartjes. Voor 2 weken echt haarvrij vind ik 55 euro te duur, dus geen afspraak meer gemaakt. En nog een reden: ik heb een salon gevonden in de buurt die IPL behandelingen geven. Overmorgen een intake gesprek met proefflitsen en vrijdag een afspraak voor de eerste behandeling!
Sky_As schreef:kaatsheuvel ??? dat is toch wel heel dichtbij.
Echter wil ik graag nog wel eerst wat meer ervaringen horen, aangezien ik toch ook een hoop negatieve ervaringen heb gehoord, en ik dit daar ook veel te duur voor vindt...,.
janderegelaa schreef:Hartstikke goed! Nu nog hopen dat de prijs ook goed is.
Kan ik mooi van de gelegenheid gebruik maken om te vertellen dat ik weer 2 nieuwe salons geopend heb! Ditmaal in Helmond en Kaatsheuvel. En ook daar natuurlijk 1 euro per flits en de eerste okselbehandeling gratis
Jess schreef:janderegelaa schreef:Hartstikke goed! Nu nog hopen dat de prijs ook goed is.
Kan ik mooi van de gelegenheid gebruik maken om te vertellen dat ik weer 2 nieuwe salons geopend heb! Ditmaal in Helmond en Kaatsheuvel. En ook daar natuurlijk 1 euro per flits en de eerste okselbehandeling gratis
Nu nog een salon in de buurt van Hengelo ov!
GamblersCup schreef:janderegelaa schreef:Hartstikke goed! Nu nog hopen dat de prijs ook goed is.
Ik vind de prijs wel ok: 35 euro voor complete "down under" en 25 euro voor de oksels. Dit is hier echt vlakbij, als ik naar 1 van jouw salons moet rijden ben ik het 3 dubbele kwijt alleen al aan de diesel
Flying_Angel schreef:Ik heb een slechte ervaring met de Braun silk-epil. Iedereen zegt doorzetten, maar het blijft pijn doen, en er komt zo'n vreselijk martelend geluid uit, dat je bij het aanzetten al bang wordt. Ik durf nu ook niet meer een epileer apparaat te kopen!
Jans schreef:Normaal scheer ik mij netjes om de dag onder de douche, even hats flats mesje er over en geen problemen verder. Nu ga ik over 2,5 weken voor 3 weken naar cuba en daar wil ik eigenlijk niet scheren. Wat is dan de beste optie om te doen? Of om te laten doen? Alles moet glad (oksels, benen, compleet bikinigebied)
Delaja schreef:Ik heb vorige week mijn tweede behandeling laser ontharen gehad. Niet de 'gewone' IPL maar ELOS ontharen en moet zeggen: Het is even doorbijten (al is het absoluut minder naar dan harsen) maar ik zag na de eerste behandeling al verschil. Er zitten nog haren, dat wel maar de hoeveelheid is echt al minder en dat terwijl je gemiddeld zo'n 8 weken nodig hebt en dan is zo goed als alles weg![]()
Alleen het prijskaartje is minder: per behandeling (oksel en schaamstreek) €188 en dat is nog met 15% korting
Delaja schreef:Oooh die 8 weken slaan echt nergens op!
Ik bedoel 8 behandelingen.
Elos is voor zover ik begrepen heb wel een stukje beter dan ipl. Bij ipl moet je nog geregeld bij laten werken, bij elos blijft alles gewoon weg tenzij je grote hormonale schommelingen doormaakt zoals zwangerschap of overgang maar dan komt ook lamg niet alles terug!
Delaja schreef:Elos is geen ipl, noch gewoon laseren. Als je er op googled kom je ook al meer info tegen!
Er is mij echt duidelijk gemaakt dat de haren alleen terug zullen komen bij hormonale veranderingen
Edit: blonde of rode haren kunnen met de elos trouwens ook gewoon, alleen heb je dan vaak wat meer behandelingen nodig dan met donker haar.