Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 19:12

laura1987 schreef:
Irisssje als je twijfelt aan het verhaal kan je beter een mod inlichten in mijn ogen.
Die meid wil hier gewoon haar verhaal kwijt en tsjah er zijn meer honden in de wereld die fikkie heten!!!
Ik tem dus even.

Edit: Sorry als ik het verkeerd opvat maar zo komt het op mij over :)

Dat is wel het laatste waar ik op doel. Ik vraag me gewoon af of het verhaal uit de krant over haar gaat. Ik heb dit verhaal al een hele tijd terug gelezen en is me altijd bijgebleven. Ik heb ook geen seconde aan haar verhaal getwijfeld. Nu las ik vannochtend een soortgelijk stuk in de krant (als je wilt kan ik het stuk even overtypen) en moest ik gelijk aan dit verhaal denken.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 19:13

Sorry dat het verkeerd overkwam op mij dan, mijn excuses :)

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 02:36

Mijn verhaal heeft niet in de krant gestaan :)

Het gaat slechter... geef niet graag op, en het zeggen vindt ik vreselijk.. maar ik wil niet meer ;(
Weet niet hoe ik dit allemaal moet doen.... ik weet het gewoon echt niet meer! ;(

Probeer zoveel mogelijk te doen wat ik écht leuk vindt.. vissen bijvoorbeeld (Sportvissen), maar ik houd niet van dingen alleen doen!
En m'n zus wil wel eens mee, maar 9 van de 10 keer ook niet.. dus dan moet ik alleen en ga ik dus niet..

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 03:04

TS alsjeblieft vertel het aan je moeder :(:)
Echt waar geloof me nou maar, ook al krijg je het je mond niet uit, zeg het gewoon!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 09:26

Anoniem1994 schreef:

Het gaat slechter... geef niet graag op, en het zeggen vindt ik vreselijk.. maar ik wil niet meer ;(
Weet niet hoe ik dit allemaal moet doen.... ik weet het gewoon echt niet meer! ;(

Probeer zoveel mogelijk te doen wat ik écht leuk vindt.. vissen bijvoorbeeld (Sportvissen), maar ik houd niet van dingen alleen doen!
En m'n zus wil wel eens mee, maar 9 van de 10 keer ook niet.. dus dan moet ik alleen en ga ik dus niet..

och meis....
Ik kan je niet vetellen dat ik kan begrijpen hoe het voelt, maar ik vind dat je nu al zo ver bent gekomen in zo'n korte tijd, dat ik in je geloof dat jij de rest ook aan kan. Tuurlijk is het moeilijk en natuurlijk mag je hier je gevoelens neerzetten, wat heel belangrijk is. Maar weet wel dat we in je geloven en dat als je doorzet het wel goed komt.
Je zus steunt je nu ze er van weet, op school ben je over gegaan tegen de verwachting in, je heb hier veel mensen die je willen helpen en steunen..... Hou je vast aan de positieve dingen en blijf voor jezelf vechten. Laat hem zien dat jij sterker bent en je niet kapot laat maken.
Sterkte! :(:)

sweetheart

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 09:50

Kom op meis! Vechten hoor! Denk erom! Niet je koppie laten zakken! Neus omhoog borst vooruit! Praat eventueel nog eens met je zus.

Knuffel!

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:11

Ik lees je topic net pas, ik heb echt respect voor je, dat je dit allemaal zo doorstaat! :oo

PB staat altijd open, voor als ik je ergens mee kan helpen! ;)

En veel suc6 in de 3de he!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:49

Ik heb het topic ook doorgelezen, maar eigenlijk is alles al gezegd.
Meid ik vind het knap van je dat je al zo veel dingen hebt gedaan in korte tijd! Ga zo door

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:31

meisje toch :(:)
je moet de moed nu niet laten zakken, je bent al zo ver gekomen, je kan het echt wel, wij vertrouwen hier allemaal op je, kop op, koppie hoog en doorzetten ;)

Hiske4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:44

Meis, heb je via dit topic niet iemand uit je buurt gevonden waarmee je een keertje lekker een dag op stap kunt? Houdt moed, je hebt de laatste tijd zoveel bereikt!

amber2588

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:18

Ik ben een paar dagen niet op bokt geweest en dan lees ik dat je toch over bent! Meid, gefeliciteerd, echt super!!! *\o/* :# *\o/*

En, hoe vervelend het ook is, het is normaal dat je het zo nu en dan niet meer ziet zitten! Dat hoort er bij, maar het is maar tijdelijk. En je zei eerder al dat je van jezelf niet zielig mag doen, maar zo nu en dan mag je best even zielig zijn en het niet meer zien zitten. :(:)

En voor niet iets alleen willen doen is denk ik een hele simpele oplossing: Oproepje!

Dus: welke bokker die enigzins bij de TS in de buurt woont wil een dag iets leuks met haar doen?

Als je daar geen zin in hebt moet je het natuurlijk gewoon ff zeggen, het is maar een ideetje ;) :+

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:12

Anoniem1994 schreef:

wat bij mij heel erg hielp toen is dingen zoeken waar voor ik vond dat ik door moest gaan met het leven.
nu is dit niet meer zo moeilijk ik kijk naar me zoontje en ik weet genoeg.
ik weet hoe moeilijk het is maar probeer door tegaan

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 16:08

doei schreef:
TS alsjeblieft vertel het aan je moeder :(:)
Echt waar geloof me nou maar, ook al krijg je het je mond niet uit, zeg het gewoon!

Over een paar dagen heb ik weer een gesprek bij de GGD met iemand van Bureau Jeugdzorg erbij (Jeugdreclassering) en dan gaan we bespreken waarna ik het ga vertellen en vooral wát..
Die man gaat me helpen met vertellen :j

Hiske4;
Met Shanna ben ik met onze pony's naar het bos geweest, en ze heeft me geholpen met grondwerk met m'n pony :)
Vond ik erg leuk!

Amber2588; Lijkt me leuk hoor :j

Heel erg bedankt allemaal :)

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 16:56

Ik stop overal mee, mijn ouders komen het niet te weten.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 16:59

Anoniem1994 schreef:

Ow jee wat is er gebeurt ?

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:02

Hee meis!

Heb net even dit topic gelezen vind het echt heel erg allemaal! Wel onwijs knap dat je al zover bent gekomen, en had graag dichterbij je gewoont om je te kunnen helpen met wat dan ook! Maar je kan me altijd een berichtje sturen om er over te praten mocht je dat natuurljk willen!

En hoop toch dat je het je ouders zal vertellen ooit.. maar dan moet je daar zelf wel klaar voor zijn natuurlijk!

Sterkte!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:11

Anoniem1994 schreef:

Wat is er gebeurd??
Het ging zo de goede kant op.
Meid laat je niet uit het veld slaan, door niemand niet.

:(:)

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:15

Ik maak me ontzettend zorgen om dat laatste bericht!

Je stopt overal mee?

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:16

Anoniem1994 schreef:

Wat is er gebeurd?
Als je zin hebt kan ik aanstaande donderdag wat leuks met je doen... Hoelang is het rijden naar jou vanaf Den Haag (mag ook pb)...

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:17

Kom op meid je ging zo de goede kant op je moet nu niet opgeven...

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:27

doei schreef:
Anoniem1994 schreef:

Wat is er gebeurd?
Als je zin hebt kan ik aanstaande donderdag wat leuks met je doen... Hoelang is het rijden naar jou vanaf Den Haag (mag ook pb)...

Als ik vrij kan krijgen en je vind het leuk kan ik ook mee dan als ik dan weer vrij kan krijgen! ( kom ook uit de buurt van den haag! )

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:05

meid! geef het nou niet op, je bent al zo ver gekomen, ga lekker wat leuks doen, alles op zijn tijd ;)

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:08

hoi lees al een tijdje mee, en wil nu toch wel erg graag even reageren, meid je bent nu al zo ver gekomen! Geef niet op, niet nu je zover bent! Succes!!

amber2588

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:08

Wat is er gebeurd? Je gaat toch geen domme dingen doen hè?! Denk erom, hij gaat niet winnen, hij krijgt je niet kapot! Hoe k*t je je nu ook voelt, dat verdient ie niet!

Laat je ons alsjeblieft weten wat er aan de hand is? *bezorgd*

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:29

Hey meid!
We hadden hier met zijn alle afgesproken dat je zou blijven vechten. Kom op hoor meid! Door knokken. Je kan het! Dat weten we allemaal! We staan vierkant achter je. Vechten! Alsjeblieft!
Een dikke knuffel!