Straks nog een stukje lopen, want het is heerlijk weer! Loopt iemand van jullie ook met een iPhone trouwens?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirstjuhh schreef:Hay hardlopers!
Ik heb even een vraagje,
Zelf wil ik onwijs graag gaan afvallen, en mijn conditie weer omhoog halen. Maar doordat ik 2x een overbelaste knie heb gehad(lees allebei de knieën een keer..) en gevoelige enkels, weet ik nou niet zo goed hoe ik het hard lopen aan moet pakken. Hardlopen doet namelijk snel pijn in de knie. Weet iemand hier raad mee?
Dreeetje schreef:allemaal goed bezig
![]()
Vandaag heb ik lesje 17 gelopen maar wat het was weet ik niet, mijn tong hing op de grond aan het einde van de les.. terwijl les 16 makkelijk ging .. erg vreemd, heb hem uitgelopen dat is dan wel weer goed.. Zal wel aan de warmte hebben gelegen en aan gebrek aan motivatie vandaag .. maar mijn vriendin heeft me er doorheen gesleept, dat is dan wel erg fijn hoor ..
Mirkim schreef:@ Blondie, ik ren het liefst 's avonds!
Ik ben zwaar in dubio. Ik had eigenlijk gisteren moeten rennen, maar ik moest werken van 10 - 22 uur. Daarna ben ik op stap geweest en ik begin nu toch wel aardig in te kakken. Ik moet ook nog een boel doen voor school...
Nouja, ik kijk vanavond wel even hoe ik er dan bij zit.. Het moet eigenlijk wel!
blondies schreef:Anders ga je NU rennen.. want vanavond heb je dan waarschijnlijk HELEMAAL geen zin meer haha (spreek uit ervaring). Dan kun je dan lekker douchen, eten en heb je de hele avond om aan school te werken zonder schuldgevoel