Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:Ik heb zojuist mn Double hair na 8 weken weer omhoog laten zetten bij man kapper, zit weer supermooi.. Mijn collega gaat nu ook over op Double hair, ze heeft 2x losse extensions gehad (greath lengths en balmain) maar ze is zo onder de indruk van mn balmain omdat ze het letterlijk nooit ziet zitten bij me dat ze nu ook overstapt op double hair, en nu krijg ik dus flinke korting bij mn kapper omdat mn collega nu dankzij mij naar mn kapper gaat.. I love korting!!(en grappig, want juist dankzij haar ben ik aan extensions begonnen)
CtjeLief schreef:Double hair is van Balmain, het zijn matjes van 5 cm breed. Ik laat het gewoon bij mijn kapper zettenHet is niet goedkoop maar ik zal nooit iets anders nemen, want losse extensions zie je vaak zitten (naar mijn ervaring) en van losse extensions breekt mijn haar af, en van double hair niet, en je doet er langer mee, ook een voordeel
Ik zweer erbij!
Manderino schreef:Ik heb sinds kort clip in extensions,ik vind zegmaar "vaste"extensions te duur.
Heeft iemand ervaring met clip in?,want ten eerste de extensions zijn veel stijler dan mijn eigen haar,ookal stijl ik het,je ziet dan toch dat de onderkant stijler is.
Ik weet niet wat voor merk ik heb,ik heb het bij een toko gekocht.
Maar ik ging eens googelen,en toen kwam het merk "remy" voorbij.
wat is nou het mooiste en het beste?
en ik heb zelf in m,n eigen haar blonde plukjes,en niet in m,n extensions,maar je kan ze toch gewoon meenemen naar de kapper en dat hun er blonde plukjes in doen?
Ik hoop dat iemand mij wat informatie kan geven
xSOULSISTER schreef:Manderino schreef:Ik heb sinds kort clip in extensions,ik vind zegmaar "vaste"extensions te duur.
Heeft iemand ervaring met clip in?,want ten eerste de extensions zijn veel stijler dan mijn eigen haar,ookal stijl ik het,je ziet dan toch dat de onderkant stijler is.
Ik weet niet wat voor merk ik heb,ik heb het bij een toko gekocht.
Maar ik ging eens googelen,en toen kwam het merk "remy" voorbij.
wat is nou het mooiste en het beste?
en ik heb zelf in m,n eigen haar blonde plukjes,en niet in m,n extensions,maar je kan ze toch gewoon meenemen naar de kapper en dat hun er blonde plukjes in doen?
Ik hoop dat iemand mij wat informatie kan geven
Dat kan inderdaad ja met die plukjes,
ik heb zelf ook clip-ins vind het niks want ik heb slecht haar en het is dood.
Warschijnlijk wil ik nu vaste extensions of weer clip ins van goede kwaliteit kopen.
Het merk Remy wat jij tegenkwam is warschijnlijk de haarsoort.
Remy betekend dat het 100% echt mensenhaar is (Zoals de meeste goede extensions.)
Als je geen Remy haar hebt kun je het ook niet stijlen en niet krullen.