Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:46

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:06

hmmm heel apart, lijkt me niks als het uitgroeit. want dan heb je echt een V-tje. blijf je toch hakken met uitkammen

Maar aan de andere kant je ziet het geloof ik helemaal niet zitten
hoeduur is dit dan tenopzichte van extensions

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:07

CtjeLief schreef:
Ik heb zojuist mn Double hair na 8 weken weer omhoog laten zetten bij man kapper, zit weer supermooi.. Mijn collega gaat nu ook over op Double hair, ze heeft 2x losse extensions gehad (greath lengths en balmain) maar ze is zo onder de indruk van mn balmain omdat ze het letterlijk nooit ziet zitten bij me dat ze nu ook overstapt op double hair, en nu krijg ik dus flinke korting bij mn kapper omdat mn collega nu dankzij mij naar mn kapper gaat.. I love korting!! :D (en grappig, want juist dankzij haar ben ik aan extensions begonnen)

Van welk merk is dattan ?
En waar zet je dat (site ?)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:10

Double hair is van Balmain, het zijn matjes van 5 cm breed. Ik laat het gewoon bij mijn kapper zetten :) Het is niet goedkoop maar ik zal nooit iets anders nemen, want losse extensions zie je vaak zitten (naar mijn ervaring) en van losse extensions breekt mijn haar af, en van double hair niet, en je doet er langer mee, ook een voordeel :) Ik zweer erbij!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:14

CtjeLief schreef:
Double hair is van Balmain, het zijn matjes van 5 cm breed. Ik laat het gewoon bij mijn kapper zetten :) Het is niet goedkoop maar ik zal nooit iets anders nemen, want losse extensions zie je vaak zitten (naar mijn ervaring) en van losse extensions breekt mijn haar af, en van double hair niet, en je doet er langer mee, ook een voordeel :) Ik zweer erbij!

hmmmm oke, ik ben eigenlijk wel benieuwd hahah. maar het zit op dezelfde manier vast als extensions eigenlijk, alleen is het dan een matje ?
Heb je ongeveer een richtprijs? en kan je het hergebruiken ofwat ?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:41

Ik was met verven en verzorgingsset+ borstel etc ongeveer 450 euro kwijt (5 matjes).. Je moet ze om de 6 a 8 weken opnieuw laten zetten (a 70 euro per keer, kan ook goedkoper maar je moet wel iemand hebben die ze GOED zetten ik wilde goedkoper dus heb goedkopere kappers geprobeerd maar dat was om te huilen! dus weer teruggegaan naar mn goede vaste kapsalon :) ) , als je ze goed verzorgt kun je er lang mee doen, ik heb mn vorige set 9 maanden gehad! Heb nog even geen recente foto's maar wel van mn vorige double hair (ben nu blond, maar ik ga weer net als op de foto's bruin, vind ik toch mooier) De matjes worden met 5 waxjes bevestigd, met een set van 5 matjes heb je dus 25 waxjes..

1e foto (let niet op mn hoofd, had daar enorme griep dus had hem expres overbelicht haha ging ff om mn haar)

Afbeelding

Afbeelding

Mn haar nu (is op de foto donkerder dan in het echt
Afbeelding

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:50

het ziet er wel heel mooi uit, maar je bent zeker niet goedkopr uit en je moet vaker naar de kapper dus eigenlijk.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:57

ja dat klopt, voordeel is dus wel dat je er langer mee doet en dat je de waxjes dus nooit ziet zitten omdat ze regelmatig omhoog gezet worden.. Het kost wat maar dan heb je ook wat :) Ik heb zelf heel dun haar en losse extension breken bij mij allemaal af met haar en al, dus dan liever dit, plus dat ik dit mooier vind.. Hoop wel ernstig dat het ooit goedkoper word :D

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 21:16

hahaha ja dat snap ik. ik wou dat ik er nooit aanbegonnen was, het is een verslaving :|!!!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 21:17

Ja ik had me vorige keer voorgenomen dat het de laatste keer was... euhm.... :') maar mn eigen haar is bijna net zo lang dus wil na deze keer écht stoppen.. dure hobby ook.. snik

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:07

Ik heb sinds kort clip in extensions,ik vind zegmaar "vaste"extensions te duur.

Heeft iemand ervaring met clip in?,want ten eerste de extensions zijn veel stijler dan mijn eigen haar,ookal stijl ik het,je ziet dan toch dat de onderkant stijler is.

Ik weet niet wat voor merk ik heb,ik heb het bij een toko gekocht.
Maar ik ging eens googelen,en toen kwam het merk "remy" voorbij.
wat is nou het mooiste en het beste?

en ik heb zelf in m,n eigen haar blonde plukjes,en niet in m,n extensions,maar je kan ze toch gewoon meenemen naar de kapper en dat hun er blonde plukjes in doen?

Ik hoop dat iemand mij wat informatie kan geven :D

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:23

Ctje, erg mooi jouw haar zo!

ik heb net een clip in pony besteld, ben benieuwd of dat wat is.
Kan ik leuk af wisselen

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:34

Manderino schreef:

Heeft iemand ervaring met clip in?,want ten eerste de extensions zijn veel stijler dan mijn eigen haar,ookal stijl ik het,je ziet dan toch dat de onderkant stijler is.

en ik heb zelf in m,n eigen haar blonde plukjes,en niet in m,n extensions,maar je kan ze toch gewoon meenemen naar de kapper en dat hun er blonde plukjes in doen?

Dat kan inderdaad ja met die plukjes,
ik heb zelf ook clip-ins vind het niks want ik heb slecht haar en het is dood.
Warschijnlijk wil ik nu vaste extensions of weer clip ins van goede kwaliteit kopen.
Het merk Remy wat jij tegenkwam is warschijnlijk de haarsoort.
Remy betekend dat het 100% echt mensenhaar is (Zoals de meeste goede extensions.)
Als je geen Remy haar hebt kun je het ook niet stijlen en niet krullen.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:25

Dank je Nelis.. en clip-in pony? bestaat dat ook al?~Zie je dat dan niet zitten? Moet je zeker wel wat dikker haar voor hebben of niet?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:32

CtjeLief schreef:
Dank je Nelis.. en clip-in pony? bestaat dat ook al?~Zie je dat dan niet zitten? Moet je zeker wel wat dikker haar voor hebben of niet?

geen idee!

ik ga het proberen voor die 24,95 kan ik er geen buil aan vallen , en een pony knippen doe ik niet :+

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 21:03

hey, interessant topic .

en heb meteen wat vragen, als dat mag ?
Van me zelf heb ik heel dun haar, zeg maar heel dun, en geverfd, blond.
Ik zou heel graag langer en wat voller haar hebben.
inmiddels is het al weer bijna tot op men schouders gegroeid maar door een afschuwelijke slag staat alles naar buiten.. ( ik kan men haar niet los doen zonder te stijlen.. het gaat anders echt alle kanten op, en dat is afschuwelijk als je heel dun haar heb)

wat zouden jullie mij aanraden, ik zou het leuk vinden dus ook langer haar te hebben.
kan het ook als je geblondeerd bent?
hoe lang blijven exstensions zitten en welke manier is het beste voor heel dun haar?
wat zijn de kosten van extensions laten zetten, ing een richting en hoe lang doe je er mee?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 21:15

Kan gewoon als je geblondeerd bent hoor :j

CtjeLief heeft double hair van Balmain, zij heeft volgens mij ook dun haar van zichzelf. (zie vorige pagina, staan foto's van haar. en ik heb op die pagina ook een filmpje geplaatst ervan :) halverwege staat ie )

Is wel wat prijziger, maar gewone extensions ga je misschien zien, aangezien je zegt dat je eigen haar heel dun is.
Dat zou ook zonde van je geld zijn!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 21:35

DeadxStar is me voor.. :) Op pagina 10 kun je me overigens zonder extensions zien, dan kun je het verschil zien...

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 21:39

wat is het verschil tussen euro socap en gewoon socap
wat is nou eigenlijk beter, mensen met ervaring ?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:07

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:21

xSOULSISTER schreef:
Remy betekend dat het 100% echt mensenhaar is (Zoals de meeste goede extensions.)

Nee remy betekend niet mensenhaar maar dat alle haarschubben dezelfde kant op wijzen. Dit is van belang zodat het haar niet gaat knopen/klitten.

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:27

xSOULSISTER schreef:
Manderino schreef:

Dat kan inderdaad ja met die plukjes,
ik heb zelf ook clip-ins vind het niks want ik heb slecht haar en het is dood.
Warschijnlijk wil ik nu vaste extensions of weer clip ins van goede kwaliteit kopen.
Het merk Remy wat jij tegenkwam is warschijnlijk de haarsoort.
Als je geen Remy haar hebt kun je het ook niet stijlen en niet krullen.

Oke :j

jaa op de verpakking die ik heb staat idd 100% human hair.

iig bedankt ! :d

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:40

Van 100% human hair zijn de meeste extensions tegenwoordig. De kwaliteit hangt af van de bewerking van de haren (schaven/siliconenlaag) of van het mixen met synthetisch haar.

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 01:50

CtjeLief.. belief me.. Jij heb dan nog een hele bos mooi haar !!!! ik zie idd dat het dun is.. maar mijn haar haalt die lengte nooit, dan is het zo afschuwelijk.. en nog veel minder als dat jij heb.

bedankt voor de Info, was al wat pagina`s door gespit, maar liep deze waarscheinlijk gewoon mis.. mag ik vragen wat de kosten hier van zijn CtjeLief? zit er echt super mooi uit !! maar ik was al jaloers geest op je echte haar !!!
( mijn moeder heeft ook heel slecht en dun haar, na het wassen vallen de elastiekjes er gewoon uit..)

even als beweis...Afbeelding

beetje stomme foto, maar dan zien jullie dat ik echt niets over hou in een staartje, ik heb ook wel recente foto`s maar heb zoon uitgroei.. hahahah ziet er niet uit, moet ernstig iets aan men haar doen.. ( zit in het buitenland, en eigenlijk te lui om naar de kapper te gaan)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 09:56

Hrappur.. Dank je.. Mijn haar is ook megadun, maar qua lengte groeit het wel redelijk inderdaad.. Ik was alles bij elkaar zo'n 450 euro kwijt (dit was voor ontkleuren, verven, knippen, de double hair set: 5 matjes, verzorgingsset -masker,conditioner,shampoo,glansspray van Balmain, doe je maanden mee!- en borstel)

Kost wel wat maar het is de moeite waard!!