Heb zelf bruin haar. Verf het eigenlijk het laatste jaar vooral blond (kruidvat blond) maaaaar ik wil het nog blnoder. Dus syoss erin. Ervaringen met Syoss verf? Pakt het goeD? Had laatst een dure van Loreal of zo, maar die pakte dus serieus niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GewoonNoor schreef:Okeee, niet schrikken! Ik wil mijn haar permanent laten krullen. Ik heb nu steil haar. En heb al eens een keer voor feesten mijn haar laten krullen, en het staat echt heel leuk! Maar ik had gehoord dat het permanent krullen heel slecht voor je haar zou zijn? Je de glans verloor etc. Ervaringen dus?
Mikkk schreef:Een rechte pony, zijkanten schuin aflopend?
Mocht je er een kleurtje in willen zou ik voor heel donkerbruin gaan, dat lijkt me wel cool
xxmyrtheexx schreef:GewoonNoor schreef:Okeee, niet schrikken! Ik wil mijn haar permanent laten krullen. Ik heb nu steil haar. En heb al eens een keer voor feesten mijn haar laten krullen, en het staat echt heel leuk! Maar ik had gehoord dat het permanent krullen heel slecht voor je haar zou zijn? Je de glans verloor etc. Ervaringen dus?
Ik heb zelf 3 jaar trug permanent in mijn haar gehad. Het stond egt vet gaaf, maar aan het einde vn ut verhaal kon ik mooi mijn haar afknippen omdat het hartstikke dood was. Dat kwam ook deels doordat bij mij gelijk de uitgroei was geverfd. Dus nooit je haar verven en permanent zette tegelijkertijd. Kijk maar op pagina 21. Staat wel link voor fotos.
@megamutsj: kvond je eerlijk gezegd dt blonde beter staan. Ik heb het ook 4 jaar lang bruin gehad en sinds 3 maand weer terug naar blond. Dat scheelde me heel wat haren vn me kussen afplukken sochtends. Zo he, wat brak mijn haar af zeg. Mja
Peelie schreef:ik ben net naar de kapper geweest. Ik heb altijd lang haar gehad, bijna tot aan mijn kont. De laatste keer dat ik het lied knippen was het tot net onder mijn schouderbladen. Nu is het tot net boven mijn schouderbladen en grove lagen er in. Het is jammer dat ik jullie niet echt kan laten zien hoe lang het was... maar ik kan wel een foto van het kapsel nu maken. Ik zat er al een poosje aan te denken om het weer een keer lekker 'kort' te doen, en de kapper zei ook dat dat mooi zou zijn, dus ik heb het toch gedaan... en ik ben er tot nu toe blij me, het is wel mega hard wennen
riannetjhe schreef:oke HELUUPik gaa vanavond mijn haarweer verven kep hele erge uitgroei denk 5 cm ofzo
![]()
dat is dus donkerder dan het onderste hoe meot ik dan gaan verven?
of zal ik gwn allles in 1 keer erin gooien![]()
![]()
mijn moeder helpt me trouwens
ik heb vanmijzelf blond haar maar de verf die erin zit en erin komt is heel licht blond,, geeen prutsmuts.en kleur hoor![]()
![]()
gwn licht blond