Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:09

Iemand ervaring met Syoss haarkleuring? En dan pearl blond?
Heb zelf bruin haar. Verf het eigenlijk het laatste jaar vooral blond (kruidvat blond) maaaaar ik wil het nog blnoder. Dus syoss erin. Ervaringen met Syoss verf? Pakt het goeD? Had laatst een dure van Loreal of zo, maar die pakte dus serieus niet :+

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 23:14

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 11:53

GewoonNoor schreef:
Okeee, niet schrikken! Ik wil mijn haar permanent laten krullen. Ik heb nu steil haar. En heb al eens een keer voor feesten mijn haar laten krullen, en het staat echt heel leuk! Maar ik had gehoord dat het permanent krullen heel slecht voor je haar zou zijn? Je de glans verloor etc. Ervaringen dus? :D

Ik heb zelf 3 jaar trug permanent in mijn haar gehad. Het stond egt vet gaaf, maar aan het einde vn ut verhaal kon ik mooi mijn haar afknippen omdat het hartstikke dood was. Dat kwam ook deels doordat bij mij gelijk de uitgroei was geverfd. Dus nooit je haar verven en permanent zette tegelijkertijd. Kijk maar op pagina 21. Staat wel link voor fotos.

@megamutsj: kvond je eerlijk gezegd dt blonde beter staan. Ik heb het ook 4 jaar lang bruin gehad en sinds 3 maand weer terug naar blond. Dat scheelde me heel wat haren vn me kussen afplukken sochtends. Zo he, wat brak mijn haar af zeg. Mja

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:45

Je kan je haar permanenten, maar daarbij een goede shampoo te gebruiken uit een kapsalon ! + 1x in de week ongeveer een masker in je haar te doen.

En verder geen chemische dingen in je haar!
Ik heb nu zelf ook ene permanent en heb er geen spijt van.

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:29

Voor het eerst dat ik me meld in dit topic. Want nu kom ik er zelf toch niet uit,
Ik ben zo'n persoon wat zich gauw verveeld met een kapsel. Dus dan heb ik iets een tijdje en dan moet het nét weer anders. Maar nu weet ik gewoon niet goed wat. Misschien weet het almachtige bokt wat?

Afbeelding

Zo, dus weet iemand wat? Ik wil het zelf niet heel veel korter maar dat is het ook wel. (A)

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:39

Een rechte pony, zijkanten schuin aflopend?

Mocht je er een kleurtje in willen zou ik voor heel donkerbruin gaan, dat lijkt me wel cool :j

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:42

Mikkk schreef:
Een rechte pony, zijkanten schuin aflopend?

Mocht je er een kleurtje in willen zou ik voor heel donkerbruin gaan, dat lijkt me wel cool :j

Een rechte pony hebt ik al een tijd gehad, alleen aangezien mijn haar mega snel groeit kan ik (ookal laat ik hem best kortknippen) na ongeveer 2 weken zegmaar niks meer zien.

Een donkerbruine kleur lijkt me wel erg gaaf, twijfel daar al weken over. Ben altijd zo'n twijfelmuts :+ Zal daarover (ook met uitgroei enzo) zo eens met de kapper overleggen.

Bedankt!:)

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:48

Zou 't gewoon doen :+ Ben zelf nooit zo moeilijk haha. Doe je zo'n uitwasbare, staat het niet, nooit meer doen. Is het gaaf, permanent doen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:28

Misschien wat krap... Maar ik ben op zoek naar een nieuw kapsel.
Wil het graag lang houden, heb nu geen pony, wel gehad.
Schouderlang ongeveer...

Zit te denken aan een pony, iemand die goede ideeën heeft? :)

Ohja, laagjes wil ik ook liever niet, dat heeft in het verleden niet echt gewerkt.

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 16:40

ik zit er al een tijd aan te denken om mijn haar lichter te kleuren. Beetje richting blond, maar echt blond gaat nooit lukken, want ik heb dus hele donkere wenkbrauwen..

Zijn er hier misschien mensen die dit wel hebben gedaan? ik ben erg benieuwd naar hoe dat er eigenlijk uit ziet.. (Blond haar met donkere wenkbrauwen)

Ben op dit moment echt helemaal niet tevreden met mijn kapsel, ik had een boblijn laten knippen.. stond opzich heel leuk, maar ik ben meer van het type weinig doen aan je haar 's ochtends en dat kan dus niet met een bob ;)

Dus nu wil ik het weer langer laten groeien maar wel iets leuks ermee :D
Ander kleurtje kan ook iemand een idee?

Afbeelding
dit is ongv. mijn kleur, en zo kort is het dus nu..(hier zit het wel vast)
http://img718.imageshack.us/img718/1892/p1020055t.jpg
En zo was het ongv. al heb ik van mezelf geen krullen/slag.. Dit laat trouwens de kleur beter zien..

@drafbalk, ik zou inderdaad zo'n schuine pony nemen als ik jou was! Staat denk ik wel leuk.,.
Ik zou alleen wel zorgen dat je niet een te dikke pony neemt, dat is niet zo mooi vind ik..

En voor degene op de foto hierboven (even je boktnaam niet onthouden) Ik zou ook voor bruin gaan! ik denk dat jouw blauw ogen dan mooi uitkomen!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:31

bittermoon: Ik ben ook aan het sparen, duurt lang :Y) en ik wil de lengte van hoe je haar was.
Ikzelf ben van nature blond maar heb van mezelf wel vrij donkere wenkbrauwen, ik pm je straks een foto.. Dus lichter kun je je haar zeker maken...

Ik ben enorm aan het twijfelen of ik mn haar (die dus van nature blond is) mss iets donkerder blond zou doen... Ik zie er nu vrij jong uit, mss dat dat beter is met een iets donkerder kleurtje... Ik bedoel dan niet volledig mijn haar kleuren maar gewoon wat donkerdere tinten erin.
Ik ben alleen dan bang dat als het tegenvalt, ik ook zal moeten blijven kleuren om het weer in de kleur te krijgen die ik nu heb..

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:56

Bittermoon: Ik ken mensen die donkere wenkbrauwen en licht haar hebben, lijkt vind ik juist wel heel mooi... ;) Misschien kun je er lichtere highlights in doen?

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 13:32

Ik zit in dubio. Ik heb nu een schuine pony, maar ik twijfel of ik 'm nu weer recht zou laten knippen.
Ik zal even foto's plaatsen met een rechte en een schuine pony.

Schuin.

Afbeelding

Recht.

Afbeelding

Wat vinden jullie?

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 13:36

Ik vind schuin leuker staan ;)

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 17:07

Ik vind schuin ook mooier :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:45

Ik word 21 september weer geknipt := Ben echt zenuwachtig want ik ben dan model voor kort haar knippen (interne opleiding van iemand) hihi. Ben benieuwd hoe dat word want ik heb geloof ik niks te zeggen over het model :+

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:02

Ah cool marlyn! bij saskia zeker :P
Wel hier een foto showen hoe het word :D

Nancy, ik vind schuin ook wat vlotter staan bij je, die rechte pony maakt je wat serieuzer qua uitstraling, je lijkt dan wel wat ouder.
Of je zou je pony recht moeten doen a la katy perry style, hoeft niet zo kort maar die loopt iets rond, maar dan omhoog inplaats dat die naar beneden rond geknip is met je haar mee.
Voorbeeldje wat ik bedoel:
http://stellarmagazine.files.wordpress.com/2009/07/katy-perry-long-bob-hairstyle-with-bangs-09.jpg

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:18

Nancy__ : Ook ik vind de schuine pony mooier!
bittermoon: Ook ik heb zelf redelijk donkere wenkbrauwen en ik heb natuurlijk blond haar. (Op de foto's in mijn profiel zal je dit overigens niet duidelijk kunnen zien) Ik zou zeggen dat je je haar wel wat lichter (bruin) kan maken, maar, afgaande op je foto's, zou ik niet voor blond gaan. (Al ben ik natuurlijk geen expert!)
Sjimbel: Een lichte bruine tint zal je denk ik wel goed staan :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:24

xxmyrtheexx schreef:
GewoonNoor schreef:
Okeee, niet schrikken! Ik wil mijn haar permanent laten krullen. Ik heb nu steil haar. En heb al eens een keer voor feesten mijn haar laten krullen, en het staat echt heel leuk! Maar ik had gehoord dat het permanent krullen heel slecht voor je haar zou zijn? Je de glans verloor etc. Ervaringen dus? :D

Ik heb zelf 3 jaar trug permanent in mijn haar gehad. Het stond egt vet gaaf, maar aan het einde vn ut verhaal kon ik mooi mijn haar afknippen omdat het hartstikke dood was. Dat kwam ook deels doordat bij mij gelijk de uitgroei was geverfd. Dus nooit je haar verven en permanent zette tegelijkertijd. Kijk maar op pagina 21. Staat wel link voor fotos.

@megamutsj: kvond je eerlijk gezegd dt blonde beter staan. Ik heb het ook 4 jaar lang bruin gehad en sinds 3 maand weer terug naar blond. Dat scheelde me heel wat haren vn me kussen afplukken sochtends. Zo he, wat brak mijn haar af zeg. Mja

Ik merk ook echt dat ik meer haar verlies, en dat er iets meer fut in mijn haar zit. Naja vind het leuk, maar laat het weer lekker uitgroeien!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:26

Ga denk ik vanavond maar weer is een pony in mijn haar knippen :)
Heb laatste tijd mijn haar vaak in een bolle kuif op mijn hoofd, maar komt nu beetje me neus uit.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:37

Knip je dat bij jezelf? :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 14:01

ik ben net naar de kapper geweest. Ik heb altijd lang haar gehad, bijna tot aan mijn kont. De laatste keer dat ik het lied knippen was het tot net onder mijn schouderbladen. Nu is het tot net boven mijn schouderbladen en grove lagen er in. Het is jammer dat ik jullie niet echt kan laten zien hoe lang het was... maar ik kan wel een foto van het kapsel nu maken. Ik zat er al een poosje aan te denken om het weer een keer lekker 'kort' te doen, en de kapper zei ook dat dat mooi zou zijn, dus ik heb het toch gedaan... en ik ben er tot nu toe blij me, het is wel mega hard wennen :D

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:01

Peelie schreef:
ik ben net naar de kapper geweest. Ik heb altijd lang haar gehad, bijna tot aan mijn kont. De laatste keer dat ik het lied knippen was het tot net onder mijn schouderbladen. Nu is het tot net boven mijn schouderbladen en grove lagen er in. Het is jammer dat ik jullie niet echt kan laten zien hoe lang het was... maar ik kan wel een foto van het kapsel nu maken. Ik zat er al een poosje aan te denken om het weer een keer lekker 'kort' te doen, en de kapper zei ook dat dat mooi zou zijn, dus ik heb het toch gedaan... en ik ben er tot nu toe blij me, het is wel mega hard wennen :D

licht dan meteen aan je hoofd he? :P ik heb precies hetzelfde gehad :P als ik dan met me hand door me haar ging dacht ik huh? :oo voelt heel raar want je bent er zo door :+

riannetjhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:09

oke HELUUP :P ik gaa vanavond mijn haarweer verven kep hele erge uitgroei denk 5 cm ofzo :P
dat is dus donkerder dan het onderste hoe meot ik dan gaan verven?

of zal ik gwn allles in 1 keer erin gooien :D :+

mijn moeder helpt me trouwens

ik heb vanmijzelf blond haar maar de verf die erin zit en erin komt is heel licht blond,, geeen prutsmuts.en kleur hoor :o :o

gwn licht blond

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 18:02

riannetjhe schreef:
oke HELUUP :P ik gaa vanavond mijn haarweer verven kep hele erge uitgroei denk 5 cm ofzo :P
dat is dus donkerder dan het onderste hoe meot ik dan gaan verven?

of zal ik gwn allles in 1 keer erin gooien :D :+

mijn moeder helpt me trouwens

ik heb vanmijzelf blond haar maar de verf die erin zit en erin komt is heel licht blond,, geeen prutsmuts.en kleur hoor :o :o

gwn licht blond

Je kan eerst de uitgroei doen, en dan de rest.
Ik heb ooit alleen de uitgroei gedaan en toen zag je een streep waar ik niet met de verf was geweest.
Zelf doe ik mijn haar in stapjes, begin met de onderste laag en werk langzaam naar boven, ik ben ook lichtblond van mezelf en verf het wit/blond, doe mijn bovenste haar laag extra goed, soms laat ik het iets langer zitten.
Meestal kijk ik tussendoor in de spiegel of het al de juiste kleur heeft en dan was ik het uit, heb toch altijd heel iest verschil dat mijn scheiding net een beetje donkerder is maar ik vind dat niet erg, dat staat vaak toch wat natuurlijker dan alles 1 en dezelfde kleur.
Ik was ook altijd gelijk met zilvershampoo om geelheid te verminderen.