Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margoooo schreef:Ik heb ook weer even een vraagje.. Slik de pil nu drie maanden, dus drie strips. Ik heb achter de tweede gelijk de derde doorgeslikt, ik wilde kijken of mijn lichaam daar goed op reageert, omdat ik straks op vakantie hem ook wil doorslikken. Nu heb ik zondag voor het laatst hem ingenomen, maar ik ben nog niet ongesteld.. Moet ik me hier druk om maken? Ik heb trouwens geen sex
Zonnetje81 schreef:Ik heb het idee dat ik toch weer pukkels krijg met de Nuvaring.... Ook heb ik het idee dat ik wat meer afscheiding heb. Gisteren heb ik de ring eruit gehaald, ik weet niet zo goed of ik ermee door moet gaan. En verder voel ik me (nog) niet anders? Hoe lang zal dat duren ALS je al iets gaat merken?
Iemand ervaring met terugstappen op dezelfde pil die je eerst had? Ik had de Diane.
Margoooo schreef:Margoooo schreef:Ik heb ook weer even een vraagje.. Slik de pil nu drie maanden, dus drie strips. Ik heb achter de tweede gelijk de derde doorgeslikt, ik wilde kijken of mijn lichaam daar goed op reageert, omdat ik straks op vakantie hem ook wil doorslikken. Nu heb ik zondag voor het laatst hem ingenomen, maar ik ben nog niet ongesteld.. Moet ik me hier druk om maken? Ik heb trouwens geen sex
Iemand?
Embe schreef:Zonnetje81 schreef:Ik heb het idee dat ik toch weer pukkels krijg met de Nuvaring.... Ook heb ik het idee dat ik wat meer afscheiding heb. Gisteren heb ik de ring eruit gehaald, ik weet niet zo goed of ik ermee door moet gaan. En verder voel ik me (nog) niet anders? Hoe lang zal dat duren ALS je al iets gaat merken?
Iemand ervaring met terugstappen op dezelfde pil die je eerst had? Ik had de Diane.
Diane is er eigenlijk tegen overbeharing en.... pukkeltjes. Omdat het werkzame stofje 'gevaarlijk' is als je zwanger raakt is het meteen ook een anticonceptie pil. Het is daarom niet zo raar dat je nu je gestopt bent met Diane weer pukkeltjes krijgt.
Embe schreef:Diane is er eigenlijk tegen overbeharing en.... pukkeltjes. Omdat het werkzame stofje 'gevaarlijk' is als je zwanger raakt is het meteen ook een anticonceptie pil. Het is daarom niet zo raar dat je nu je gestopt bent met Diane weer pukkeltjes krijgt.