Vrijdag's heb ik wel het 1ste uur vrij, maar wat ik mij afvroeg heeft het wel zin om 1, of 2x per week te hardlopen?
Want evy zei altijd aan het eind van de les: morgen heb je rust maar daarna gaan we er weer hard tegenaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:Chantal___ schreef:Oeh, da's niet fijn MB. Enig idee ook waar die steken vandaan komen? Of beter gezegd, hoe ze er komen?
Nee, maar ik heb de laatste week wat last van mijn rug, geen idee, misschien door het hardlopen zelf...
MamboBeach schreef:Chantal___ schreef:Ja, ik heb er ook last van. Heb sowieso een zwakke rug maar die's inmiddels goed getrained. Ik denk dat het met m'n houding zelf te maken heeft tijdens het rennen, iets anders kan ik me ook niet bedenken.
Ik heb een soort drukkend gevoel tussen de schouderbladen. Heb jij dit ook?
hetbommeke schreef:Indomatible goed hoor! Er loopt ook een Start to Run topic hier op bokt in de HK. Ter info.
MB balen van die steken, heb het zelf soms onderin mijn rug, puur houding die niet goed is of al zo mijn bed uit gekomen 's ochtends.
Kleinester, lekker gaan lopen en vaak hier of in het S2R topic posten. Heeft mij erg geholpen om lekker gemotiveerd te blijven en lichtelijk verslaafd te worden.
Ik ga zo ns een goed schema downloaden voor de halve marathon die ik 17 okt in a'dam wil lopen.