Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zap schreef:HubbaBubba schreef:Ik lees niet meer mee (vanavond niet in elk geval)
Word er een beetje verdrietig van...
Meerdere mensen om me heen hebben moeite met kindjes krijgen en dit "ding"... achh......
En dit vind ik ook zo'n dooddoener. Het is heel vervelend, maar je moet imo andersmans problemen niet op een ander
projecteren en daar naar oordelen.
zap schreef:HubbaBubba schreef:Ik lees niet meer mee (vanavond niet in elk geval)
Word er een beetje verdrietig van...
Meerdere mensen om me heen hebben moeite met kindjes krijgen en dit "ding"... achh......
En dit vind ik ook zo'n dooddoener. Het is heel vervelend, maar je moet imo andersmans problemen niet op een ander
projecteren en daar naar oordelen.
Ik vind dat ts een goede beslissing maakt
LimaMambo schreef:dus omdat ts een fout heeft gemaakt qua voorbehoedsmiddelen, moet ze nu met tegenzin een kind op gaan voeden.. volgens sommigen hier?
Waves schreef:Er zijn genoeg topics met discussie over abortus in het algemeen. Kan iedereen die het moeilijk heeft met TS haar vrije keuze, en de wet die dat ondersteunt, dat topic niet opzoeken?
Wat is het nut van een jong meisje in een moeilijke fase te veroordelen en allemaal ellende van anderen naar haar hoofd te slingeren?
Ze gaat er echt niet door van mening veranderen en hulp en steun geeft het zeker niet. TS is bij de kliniek geweest en als ze twijfelt of praktische hulp nodig heeft dan kan ze naar het FIOM, dat zullen ze haar daar ongetwijfeld verteld hebben. Jullie helpen in ieder geval NIET op deze manier.
zap schreef:@ikdoemaarwat... het gaat toch om ts of niet? Wat is dan het nut om andere mensen erbij te halen? Dat heeft er imo helemaal niks mee te maken. Ja, sommige mensen hebben misschien problemen kinderen te krijgen (en dat is heel vervelend als je wel een kinderwens hebt!), maar moet ts met die info? Het kind dan maar houden, omdat andere geen kinderen kunnen krijgen, maar het wel graag willen?
marielle231 schreef:LimaMambo schreef:dus omdat ts een fout heeft gemaakt qua voorbehoedsmiddelen, moet ze nu met tegenzin een kind op gaan voeden.. volgens sommigen hier?
Dat zeg ik niet, maar 1+ 1 is 2 toch?
zere borsten opgeblazen gevoel menstruatie die uitblijft en dan de schuld aan het roken geven ik vind het ontkennen.
En dan nu pas na 16 weken oeps?
TS is heel duidelijk dat ze nu geen kind wil, en weet vrijwel zeker dat haar standpunt hetzelfde was voordat ze wist dat ze zwanger was.
Vind alleen wel dat ze er erg laks mee om is gegaan...
laetitia schreef:zap schreef:@ikdoemaarwat... het gaat toch om ts of niet? Wat is dan het nut om andere mensen erbij te halen? Dat heeft er imo helemaal niks mee te maken. Ja, sommige mensen hebben misschien problemen kinderen te krijgen (en dat is heel vervelend als je wel een kinderwens hebt!), maar moet ts met die info? Het kind dan maar houden, omdat andere geen kinderen kunnen krijgen, maar het wel graag willen?
Wilde ik net vragen...Dus omdat andere mensen het geluk niet hebben om kinderen te kunnen krijgen, moet TS hier voor 'boeten' en het kindje te wereld laten komen ondanks dat het ongewenst is?
Ti_Amo schreef:Ik geloof dat als je het kindje houdt dat alles op zijn pootjes terecht komt.