Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chocobroodje schreef:Het kan zijn dat je door de hormonen tijdelijk minder last hebt
gedurende mijn zwangerschap had ik echt veel minder last .. op het laatst was het voor mijn idee zowat weg en de fysio die me toendertijd behandelde(ben met 20wkn zwangerschap gestopt met behandeling) dat het door de hormonen kwam en met een beetje mazzel zou het na zwangerschap wegblijven.. die mazzel had ik nou net niet maar die 9 maanden waren wel heel erg fijn hoor

Ik leef samen met 2 honden 3 katten 2 goudvissen (in de vijver) kipje truus en 2 arabier hengstjes, volle broers en nakomelingen van mijn eerste eigen paard
Ik heb sinds 2 jaar PD na een bedrijf ongeval. Ben 100% afgekeurd. Als tijd verdrijf heb ik natuurlijk mijn dieren, moestuin, wandel veel, lees veel, doe een poging tot huishouden
Ben bezig met de oudste pony te beleren (we stappen al rustig
) verder doe ik creatief kliederen met verf (de hal is bijna klaar) Ik kook graag. Sinds kort ben ik van meneer de werkgever af, kan weer adem halen geen druk en stress meer (oa reden van deprie zijn) Ik zoek nog een andere plek voor mijn kerels wegen te grote spanningen bij ons op stal.
Kennissen vroegen mij al wanneer ik met mijn pony's mee ging doen. Er werd al druk mee gedacht hoe het PD probleem opgelost kon worden door aanpassingen aan oa de leidsels.
Ik heb gelijk gevraagd of ze ook willen sponseren, heb geen tuigen, kar, vervoer. Maarre
Als ik een gek kan vinden.....
wie weet. 

Eerst maar eens er op rijden, dan kijk ik verder. Ook gezien ontbreken van benodigde materiaal.
) dan wil ik ook weer gaan mennen. Met mijn vorige pony heb ik dat ook altijd gedaan. Op dit moment heb ik niet de mogelijkheid om weer een pony aan te schaffen maar hopelijk in de toekomst wel weer

De 2 lamme bij elkaar

Zoiets zag ik ook al voor me, fietsers gillend uit de weg stuivend en een pony die the time of his life heeft
Die vrolijk zijn eigen weg op draaft met ons erachter

Djesseka schreef:Trouwens, over autorijden gesproken.. Kunnen/mogen jullie dat en ondervinden jullie daar wel eens problemen bij?
Geeft niks fietsen is toch gezonder
Wat een dametje was dat zeg. De hond heeft heerlijk in de maas gezwommen en wij kwamen 2 nudisten tegen (geloof niet dat het daar was toegestaan) En nu zit ik lekker te puzzelen met House op de achtergrond