Ik ben wel eens raar aangekeken als ik na de proef snel van m'n paard ging om naar adem happend weer lucht proberen te krijgen. Men dacht wel eens dat ik zat te huilen omdat ik het niet goed vond gaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:Ik heb het als ik met rijden veel te veel mijn best doe, dan ben ik zo bezig met rijden dat ik het ademhalen vergeet. Gelukkig kan ik het steeds beter oplossen door toch weer te gaan ademen.
Ik ben wel eens raar aangekeken als ik na de proef snel van m'n paard ging om naar adem happend weer lucht proberen te krijgen. Men dacht wel eens dat ik zat te huilen omdat ik het niet goed vond gaan.
CRos95 schreef:KarinvdM schreef:Ik heb het als ik met rijden veel te veel mijn best doe, dan ben ik zo bezig met rijden dat ik het ademhalen vergeet. Gelukkig kan ik het steeds beter oplossen door toch weer te gaan ademen.
Oh wat herken ik mezelf in jouw berichtje. Te veel mijn best doen (check), vergeten te ademen (check) en ook van t proefje (check). xd,
ik had het met springen. hele moeilijke pony, kind wat niet zo vaak springt en stres ;p = hyperen. daardoor nog meer stres > pony nog moeilijker > cirkeltje is rond...