Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:gaat het nu om "de mensen" of om dat kind?!
spatter schreef:wie beweerd dat het een terug val is, nog anders ,wie zegt dat dat kind ooit zindelijk is geweest?
wat de moeder verstaat onder zindelijk gedrag(tig keer op de wc zitten) is geen zindelijkheid
en dan nog, kind kan wel zindelijk geweest zijn maar is dat nu al maanden niet meer
halloooo, al maanden niet hé, en dat zonder luier om al die tijd, werkt niet echt hé?!
hoelang gaan we dit kind kwellen met in de broek plassen, wekkertjes en weet ik niet wat tot we onderkennen dat er iets goed is fout gegaan
misschien heeft hij wel blaasontsteking gehad en is hij daarna weer onzindelijk geworden, wie zal het zeggen maar om hem nu ieder kwartier op de wc te sturen is toch geen leven?
als het kind echt medisch in orde is(lijkt me stug als hij werkelijk zoveel plast als TS beweerd) dan lijkt me rust en juist niet focussen op het plassen een veel beter resultaat gaat geven
laat ik het zo zeggen
als dit mijn kind was, had ik al maanden geleden heel wat fermer aan de bel getrokken bij de huisarts
had ik mijn kind echt geen plas-trauma laten oplopen en al zeker niet tig keer richting wc gestuurd
daar zit namelijk de oplossing niet, het is syntoombestrijding!
ik vind het eerlijk gezegd diep triest dat dat niet gezien wordt
waarom plast dat kind zoveel en waarom kan hij het niet ophouden?
die vragen moeten worden opgelost en dan pas kan hij zindelijk worden
spatter schreef:wat denk dat dat persen om het kwartier zal doen voor de ingewanden, dat is heel slecht
verder is het de grootste onzin om te denken dat een kind weer onzindelijk wordt
als dat gebeurd was het kind niet zindelijk
controle over je sluitspier verlies je niet meer, de vraag is alleen of het kind dat al had
natuurlijk kan het wel zijn dat een kind niet meer naar de wc gaat maar ik neem aan dat als een kind iedere gewone pauze even gaat dat dat meer als genoeg is en daar kan de juf best even op attenderen
MamboBeach schreef:spatter schreef:wat denk dat dat persen om het kwartier zal doen voor de ingewanden, dat is heel slecht
verder is het de grootste onzin om te denken dat een kind weer onzindelijk wordt
als dat gebeurd was het kind niet zindelijk
controle over je sluitspier verlies je niet meer, de vraag is alleen of het kind dat al had
natuurlijk kan het wel zijn dat een kind niet meer naar de wc gaat maar ik neem aan dat als een kind iedere gewone pauze even gaat dat dat meer als genoeg is en daar kan de juf best even op attenderen
Begrijp jij wel waar het over gaat zit ik me zo af te vragen...
En ja, ik denk dus wel dat het heel slecht is om je kind weer een luier aan te doen. Dat heeft niets te maken met dat je kind dan nooit zindelijk is geweest! Je reinste kolder zeg!
booster schreef:ze gebruiken een kook wekertje en heb gevraagt en stond ook in de brief van de arts naar school om het om de 15 minuten te doen gaat ditgoed dan ga ik ook aan geven verzet hem naar bv 20 min en zo langzaam steeds meer mits het goed gaat.
ben hopeloos op zoek geweest naar een horloge met replay maar is moeilijker te vinden dan ik dacht