Verder voor het prikken je handen wassen, en na het prikken je gezicht wassen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Morrow_less: Klinkt alsof je huidtype 3 hebt, gecombineerd vet. Anders moet je even de test doen op http://www.clinique.nl, dan kom je er ook achter. Je kunt testertjes halen bij de parfumerie, daar doe je zo'n halve week mee. Anders kun je nog de probeerversie voor €30.- kopen, daar doe je een maand mee... Of het werkt bij jouw huid, weet je pas als je het hebt geprobeerd, is een beetje lastig zeggen via internet he
![]()
..
Focussed schreef:KellyZ schreef:Ze raadden bij mij clinique niet zo zeer af maar omdat er in stap 2 alcohol zat, ik heb huidtype 4, kon ik volgens hun beter een gelcreme gebruiken, en wat voor'n één.
Bij Clinique is de laastste stap bij Huidtype 4 ook een gelcreme
Focussed schreef:DON___RUBIN schreef:Ik lees dat in huittype 2 alcohol zit, kan het iet zijn dat mn huid daarom uitdroogt??
Ja, dan moet je stap 2 voor huidtype 1 of de Mild nemen.
Majo schreef:Stap 1: je maakt je gezicht kletsnat, pakt wat stap 1, maakt het schuimend in je hand, smeert je hele kop in en met water haal je het er weer af. Pak een handdoek en DEP je gezicht droog. NIET WRIJVEN!
Stap 2: doe een watje op het flesje, en draai het flesje om. Hetgeen wat op het watje zit, strijk je over je gezicht. Was daarna je vingers.
Stap 3: smeer de creme op je kop en klaar!