Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:Hartpatienten vallen onder de risico-factor, verder heb ik zelf het gevoel dat Belgie misschien wel veel nuchterder ermee omgaat.
Tuurlijk wil iedereen zijn kinderen beschermen maar hoe kun je alles voorkomen nogmaals ziek zijn hoort bij het leven en daar moeten ze weerstand tegen opbouwen op deze manier doen ze dat niet..
Krijg je nu een generatie die nooit een ziekte heeft meegemaakt en als er later godbewaar iets is waar niet op tijd een enting voor is dat ze dan allemaal dood vallen omdat het lichaam nog nooit iets heeft meegemaakt
janderegelaa schreef:chelletju schreef:mijn moeder moest hem halen want werk met ouderen. ze was super misselijk en zit helemaal onder de uitslag ze mag hem dan ook NIET meer halen
Zouden er dan toch Canadese vaccins hier zijn? Of had ik stiekem toch gelijk...
janderegelaa schreef:In België enten ze maar 1 keer omdat de WHO dat geadviseerd heeft. Alleen Klink met Ab Osterhaus in zijn adviesclubje negeert dat. Google maar op "Klink negeert advies WHO".
janderegelaa schreef:Citaat:Vraag je liever af waarom een groot land als Duitsland zwangeren niet wil enten. Vraag je af waarom Zwitsers die kinderen niet meer willen enten. Dat doen ze echt niet zomaar. Overigens werden in België kinderen ook al niet collectief ingeënt.
janderegelaa schreef:Jullie laten je leiden door angst
janderegelaa schreef:Als jij je ongeboren kindje vol met methylkwik wilt stoppen, een stof die al jaren verboden is, moet je dat vooral doen.
Citaat:Werknemers enten tegen de griep is puur een economische reden want ook al ben je geënt, je geeft de ziekte gewoon door. Dat staat ook overal vermeld.
Citaat:Als het echt zo gevaarlijk is, waarom worden we dan niet allemaal geënt? Klink heeft 34 miljoen vaccins gekocht en daar kun je iedere inwoner van Nederland mee enten. En toch zeggen ze dat ze onvoldoende vaccins hiervoor hebben. Heel vreemd.
Citaat:Angst voor een vaccin? Geen angst, maar je moet als mens wel weten wat je in je lijf laat spuiten en wat de gevolgen op langere termijn hiervan zijn.
Shadow0 schreef:Feitelijk onjuist: er zit GEEN methylkwik in het vaccin.
Teddy321 schreef:Ook ik ben het in grote lijnen eens met Jan. Velen laten zich leiden door de grote massa. Prima toch....
janderegelaa schreef:Als het echt zo gevaarlijk is, waarom worden we dan niet allemaal geënt? Klink heeft 34 miljoen vaccins gekocht en daar kun je iedere inwoner van Nederland mee enten. En toch zeggen ze dat ze onvoldoende vaccins hiervoor hebben. Heel vreemd.
Nouks schreef:Kwestie van goed vertrouwen. De WHO, Nederlandse overheid en producent van het vaccin zullen allen het beste voorbebben met de mens.
Citaat:Tsja, het leven zit vol risico's en ik heb voor mezelf besloten dat ik het risico om deze winter de MexGriep op te lopen zwaarder vind wegen dan de eventuele gevolgen van de enting. Gevolgen op lange termijn onbekend, das waar, maar als er aannemelijke reden zou zijn om daadwerkelijk te dénken dat de gevolgen op lange termijn daadwerkelijk geváárlijk zijn, geloof ik niet dat men überhaupt was gaan enten. Kwestie van goed vertrouwen. De WHO, Nederlandse overheid en producent van het vaccin zullen allen het beste voorbebben met de mens.
Twiggy2008 schreef:Dat geldt toch net zo goed voor landen als Belgie, Duitsland en Zwitserland?![]()
Wat ik me afvraag; aangezien aan de normale seizoensgriep toch nog meer mensen overlijden jaarlijks, is het wel apart dat het zorgpersoneel zich daar niet verplicht voor moet in laten enten.
Hoe zit dat dan?