Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tanya schreef:Waarom is dat slecht? Ik heb er ook 2 onder mekaar in mn linkeroor, zijn ook gewoon geschoten.Ik heb ook 2x helix gehad (door t kraakbeen boven in je oor) maar dat werd toentertijd nog geschoten (heel slecht) dus dat is 2x misgegaan met na een jaar nog ontstoken zijn enzo.. dus er maar uitgehaald
Majo schreef:Tanya schreef:Waarom is dat slecht? Ik heb er ook 2 onder mekaar in mn linkeroor, zijn ook gewoon geschoten.Ik heb ook 2x helix gehad (door t kraakbeen boven in je oor) maar dat werd toentertijd nog geschoten (heel slecht) dus dat is 2x misgegaan met na een jaar nog ontstoken zijn enzo.. dus er maar uitgehaald
Eigenlijk nooit last van gehad. Zo een naald erdoor lijkt me echt niet fijn!
Colorado schreef:Oeh spannend bente! Je niet zorgen gaan maken om niks, deed ik ook, en alleen daardoor werd ik erna helemaal ziek. Van de piercing zelf heb ik helemaal geen last gehad.
Klijntjuh schreef:c_alsemgeest schreef:Ik bleef op het lange staafje bijten
Maar ik heb nu ook een 14mm erin ipv een 16
De 16 is al te groot voor mijn tong.
is 16 de standaard maat? ik zit ook een maat kleiner. ik heb inmiddels al 3 jaar hetzelfde staafje, omdat ik hem tot nu toe niet meer ben tegengekomen..
liannes schreef:het is dan ook bekend dat de tong het minst gevoelig is, wat je voelt is de tang op je tong, niet de naald die erdoorheen gaat.