Had vandaag wel spierpijn in me benen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Tamadine schreef:schema is echt om te zien hoe je het opbouwt...
Nou vanmorgen op de weegschaap gestaan: 1 kilo aangekomen... Lekker dan dat sporten.... Wel beetje demotiverend...
Je zet nu je vet om in spieren, en spieren zijn veel zwaarder dan vet. Alleen maar goed dus dat je bent aangekomen.
loop me te barsten,let op mn eten,en val NIET af....nu weet ik waarom.
Danique07 schreef:Ook ik ben vandaag begonnen.
ong 5 km gelopen. Na 2 ofzo al helemaal bek af, even gestapt en toen afgemaakt. Zal morgen wel spierpijn hebben.
Wat is het voordeel van zo'n schema?
Ik heb namelijk geen idee hoe ver of hoe hard ik loop, alleen dat ik die bepaalde tijd gelopen heb.
..die leest alleen op Bokt en post niets...en die moeten we ook echt overhalen om te gaan lopen
(of al is het maar om eens hier wat te posten
)...dus kom op Mar!!!
morgen weer
geen rustdag nu, heb er in het weekend geen tijd voor Angela_ schreef:Tamadine schreef:schema is echt om te zien hoe je het opbouwt...
Nou vanmorgen op de weegschaap gestaan: 1 kilo aangekomen... Lekker dan dat sporten.... Wel beetje demotiverend...
Je zet nu je vet om in spieren, en spieren zijn veel zwaarder dan vet. Alleen maar goed dus dat je bent aangekomen.
Ik heb niet abnormaal veel gegeten, niet veel stilgezeten... Vind t redelijk verontrustend