pitbullgup schreef:Hahaha... Nee ik kwam net onder douche uit omdat ik m moest wassen (na 4 uur ingepakt te hebben gezeten) maar zou daarna naar stal gaan dus alvast m'n rijbroek maar aan gedaan.
waar heb je jou tattoo laten zetten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pitbullgup schreef:In Groesbeek bij Harry en Claudia echt super sfeertje daar! Mooie zaak ook
http://www.the-mean-machine.nl
Als er uitbreiding bij komt ga ik zeker weer daar heen!
babbii_lief schreef:ju1982 schreef:Hallo hallo,
Ik te denken aan een chinees teken (betekenis pa) op mijn enkel te laten zetten......
Volgens mij is de enkel wel een pijnlijke plek....heeft iemand enig idee van prijs?? Gewoon zwarte inkt uiteraard en een normale grote...Weet dat het moeilijk is maar misschien een indicatie?
die heb ikook
staat in me nek ik sta een beetje krom maar blijft lastig een goede foto van je eigen nek te maken
en de ander weet niet of het duidelijk is
dit betekent vader en dat staat er ook werkelijk heb het bij 5 verschillende chinezen nagevraagt plaatje laten zien en vragen wat het betekend
o ik was 50 euro kwijt
babbii_lief schreef:ok omdat je in oss woont
ik schrok een beetje want in oss heb ik vel slechte verhalen gehoord maar zag jou tattoo die is echt mooi gezet
edit daar wou ik hem ook gaan zetten maar zat helemaal vol dus us het bij mij een andere geworden
pitbullgup schreef:babbii_lief schreef:ok omdat je in oss woont
ik schrok een beetje want in oss heb ik vel slechte verhalen gehoord maar zag jou tattoo die is echt mooi gezet
edit daar wou ik hem ook gaan zetten maar zat helemaal vol dus us het bij mij een andere geworden
Ja ik had die verhalen ook gehoord vandaar dat ik ook elders ben gaan kijken. Ik had mijn afspraak in Augustus al gemaakt het was dan deze week en anders pas december dus had wel geluk.
Waar laat je m nu zetten?