Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kady_ schreef:hallo allemaal;
ik wil heel erg graag een tongpiercing laten zetten
maar had een paar vraagjes...
deed het zetten erg pijn bij jullie?
Je krijgt toch eerst een langer staafje, na hoeveel dagen kan deze geruild worden voor een kortere? en kun je met zon lang staafje gewoon normaal praten enzo ( moet namelijk gewoon 5 dagen per week werken in de winkel dus moet tegenover klanten nog wel aantoonbaar en verstaanbaar zijn hihi)
Talisa schreef:Kady_ schreef:hallo allemaal;
ik wil heel erg graag een tongpiercing laten zetten
maar had een paar vraagjes...
deed het zetten erg pijn bij jullie?
Je krijgt toch eerst een langer staafje, na hoeveel dagen kan deze geruild worden voor een kortere? en kun je met zon lang staafje gewoon normaal praten enzo ( moet namelijk gewoon 5 dagen per week werken in de winkel dus moet tegenover klanten nog wel aantoonbaar en verstaanbaar zijn hihi)
Deed bijna geen zeer, eventjes een prikje ja tuurlijk maar echt lang niet zo zeer andere piercings! Eerst lang staafje indd voor 2 weken ofzo geloof ik.. geen probleem met praten, ben je na 1 dag aan gewend. Dont worry dus!
pharagirlke schreef:Mijn vriend heeft twee weken een opgezwollen tong gehad en heeft zelfs een bioplast staafje er in moeten laten steken omdat zijn zwellingstaafje te kort was. Hij drinkt of rookt niet overigens dusHet hangt echt van persoon tot persoon af.