[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:57

Dinsdag krijg ik waarschijnlijk -eindelijk- mijn bridge. :)

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:37

Red_Savage schreef:
Dinsdag krijg ik waarschijnlijk -eindelijk- mijn bridge. :)

ohh nice :D

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:57

hallo allemaal;

ik wil heel erg graag een tongpiercing laten zetten

maar had een paar vraagjes...

deed het zetten erg pijn bij jullie?
Je krijgt toch eerst een langer staafje, na hoeveel dagen kan deze geruild worden voor een kortere? en kun je met zon lang staafje gewoon normaal praten enzo ( moet namelijk gewoon 5 dagen per week werken in de winkel dus moet tegenover klanten nog wel aantoonbaar en verstaanbaar zijn hihi)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:25

Kady_ schreef:
hallo allemaal;

Je krijgt toch eerst een langer staafje, na hoeveel dagen kan deze geruild worden voor een kortere? en kun je met zon lang staafje gewoon normaal praten enzo ( moet namelijk gewoon 5 dagen per week werken in de winkel dus moet tegenover klanten nog wel aantoonbaar en verstaanbaar zijn hihi)

Deed bijna geen zeer, eventjes een prikje ja tuurlijk maar echt lang niet zo zeer andere piercings! Eerst lang staafje indd voor 2 weken ofzo geloof ik.. geen probleem met praten, ben je na 1 dag aan gewend. Dont worry dus!

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:29

Talisa schreef:
Kady_ schreef:
hallo allemaal;

Deed bijna geen zeer, eventjes een prikje ja tuurlijk maar echt lang niet zo zeer andere piercings! Eerst lang staafje indd voor 2 weken ofzo geloof ik.. geen probleem met praten, ben je na 1 dag aan gewend. Dont worry dus!

Oke dankjewel :)

Hoeveel betaalde jullie voor tongpiercing?

Charrie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:34

Een tongpiercing laten zetten is voor iedereen een andere ervaring.

Bij mij deed het zetten best wel zeer, omdat ik de naald echt door mijn tong voelde gaan.
Dat hij eenmaal zat, deed het geen pijn meer.
Dat ik wegging heb ik gelijk van alles kunnen eten.
Het ging wel lastig omdat er opeens een lange staaf in je mond zit, en je tong best gevoelig kan zijn.
Bij mij leek het of me ik me tong niet goed kon bewegen.

Praten was geen enkel probleem bij mij, niemand had door dat ik een tongpiercing had!

Na 2 weken mocht er een nieuw korter staafje in, maar deze vond ik ook nog erg lang. Kort daarna heb ik zelf een maat uitgezocht met leuke balletjes.

Ook kan je een doorzichtig staafje erin laten zetten (weet de naam ff niet) voor als je bijv. een sollicitatie heb.

Veel plezier ermee, en ik raad het je zeker aan!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:39

Klopt, voelt natuurlijk bij iedereen anders.
Die doorzichtige heten retrainers, heb er zelf ook 1 van. Die is wel 14 mm dus vrij kort en die kan ik ook niet dagen inhebben, maar je ziet er niks van als die erin zit. Gebruik m bij formele dingen.

Ik heb zelf wel een aantal dagen een dikke opgezwollen tong gehad, en pijn alsof je spierpijn hebt in je tong. Maar dat zakt snel weer af als je gewoon veel blijft bewegen met je tong.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:41

Mijn vriend heeft twee weken een opgezwollen tong gehad en heeft zelfs een bioplast staafje er in moeten laten steken omdat zijn zwellingstaafje te kort was. Hij drinkt of rookt niet overigens dus :) Het hangt echt van persoon tot persoon af.

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:45

haha ow jeej hoop dat ik daar geen last mee krijg; maar we gaan van t beste uit!

ben volgende week donderdag vrij, denk dat ik m dan ga laten zetten! :)

bedankt voor jullie reacties!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 00:32

ik heb mijn tongpiercing al 5 jaar.
Het zetten deed geen zeer, zoals eerder geschreven voel je hem wel door je tong heen gaan, ik vind het hetzelfde voelen als een verdoving bij de tandarts. Bloedprikken doet meer pijn wat mij betreft :+

Ik heb er helemaal geen last van gehad, ik ben diezelfde avond uit eten geweest met mijn opa en oma. Door het lange staafje wat je in het begin in moet heb er wel 2x op het staafje gebeten waardoor er druk op de onderkant kwam te staan, dat was geen lekker gevoel maar dat is een questie van wennen.

Na veel ijsjes eten, spoelen, spelen met mijn tong (het is tenslotte een spier) was de zwelling na een week weg. Heb daarna nog even de lange ingehouden voor de zekerheid en er daarna een korte ingedaan..

Echter moest ik hem van mijn vader uitdoen (nadat hij toestemming had gegeven) en mocht ik kiezen, stoppen met roken en een piercing, of blijven roken en geen piercing. Ik geloof dat hij het allebei niet wou en dus daarom koos voor deze optie; 1 van de 2.

Echter werkte dat niet, elke avond deed ik de piercing weer in (overdags uit voor mijn vader). Hij was dan niet dicht, het ging niet altijd even makkelijk en heb hem 1x door moeten prikken, maar het ging wel.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 13:38

Ik denk dat m'n tongpiercing te lang is, als ik um uitsteek staat dat staafje recht omhoog, en is best lang.
Maar op m'n tong zie je wel een rondje waar het balletje rust?
Mijn tongpiercing is trouwens 16 mm.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 13:41

Je moet kijken hoe het staafje zit als je tong ontspannen is.
Ik heb een dunne tong blijkbaar want ik kon het af met een 12mm staafje en als ik mijn tong uitstak stak het staafje ook omhoog.
Ik zou anders langs een shop gaan om het na te laten kijken, kan je altijd een nieuwe erin laten zetten!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:33

Ik kom van de piercer vandaan, ik heb nu 14 mm in maar moet uiteindelijk na de 12 mm .
't voelt al een stuk fijner :D !

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 19:52

pharagirlke schreef:
Mijn vriend heeft twee weken een opgezwollen tong gehad en heeft zelfs een bioplast staafje er in moeten laten steken omdat zijn zwellingstaafje te kort was. Hij drinkt of rookt niet overigens dus :) Het hangt echt van persoon tot persoon af.

Ik ben haar vriend dus ;)
Ja bij mij was mijn tong écht fel gezwollen. Ik heb er een surface staafje in moeten laten steken van 3.5 cm ofzo.
Na een week was het terug prima in orde hoor. Nu zit er een normaal staafje in en heb ik van niets meer last.

Ik heb me nog niet voorgesteld denk ik.
Ik ben Stijn, 24 jaar, verpleegkundige.

Ik ben vandaag 2 micro dermals op mijn pols laten zetten. (nu zitten er 6 in totaal op mijn pols)
Beide oren zijn vandaag ook gestretched. Ik had nog geen gaatjes, dus van 0mm tot 4mm laten stretchen.
Dat deed echt wel pijn... Heb verschillende keren serieus gevloekt. Nu voelen ze nog érg warm en rood aan.
Ik heb nachtdienst straks, dus kan pas om 8u morgenvroeg gaan slapen. Tegen dan zijn de oortjes in orde en kan ik er hopelijk prima op slapen :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:12

Ik heb 2 piercings, een tragus & navel :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:15

Stroef buikvel is NIET leuk! >;)

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:29

Nou mijn droom is eindelijk uitgekomen :')

Ik mag dus een piercing, van m'n moeder mocht ik geen lippiercing dus heb ik gekozen voor een helix.

Weet iemand van jullie een goede shop in Den Haag? Mijn zwager wil me meenemen naar On Edge, maar is dat een goede?

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:06

Is er hier iemand met een rook piercing? :)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:40

Ik heb sinds woensdag een neuspiercing en ik heb al bijna 8 jaar een navelpiercing :)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:37

Zijn hier mensen met ervaring met dermal punches in het kraakbeen gedeelte van je oren?

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:53

Wiie die doorzichtige staafjs wil ik ook!! moet gaan solliciteren en moet m anders uithalen van mn mama maar dat wil ik dus echt niet he :P

heb overigens mn tongpiercing al drie maanden en ouders zijn nog steeds boos :+

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:57

hahahaha marjel :') mocht je het niet dan?

ik mag een industrial, durfde het niet te vragen aan mijn pa :'), maar hij zei, je doet maar maar ik vind het geen porrem.

suus blij, laat m zetten met een collega!

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:59

Ymke schreef:
Is er hier iemand met een rook piercing? :)

Ja ik. Zie wat pag. terug staat een foto.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:00

haha nee mocht niet.. nou ja mocht niet.. ze wisten niet dat ik er een ging laten zetten maar ben 22 ondertussen dus dacht ach waarom niet :P woon toch niet thuis maar stiekem hecht je wel waarde aan de mening van je ouders. Zolang ik er niet mee ga zitten spelen bij hun thuis is t geen probleem maar als ik lach met mn mond open en ze zien m zitten beginnen ze weer haha :P

En t spelen heb ik nu echt drie dagen opgelet en nu doe ik t al zoveel minder he :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:57

Dermal punch lijkt mij bijzonder pijnlijk. :') Piercer vroeg of hij mijn MD's met de punch moest zetten maar heb hem vriendelijk bedankt :') En maar goed want met de naald deed al meer dan genoeg pijn :')