Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
Misschien is er een regeling te treffen met de IB dat je in kleinere porties/termijnen kunt betalen?
Mijn neefje zit ook helemaal in de exotische dieren, die op had laatst een enorme vlinder gefokt waarvan de uiteindes op slangenkoppen leken
Bij ons zijn duidelijke afspraken gemaakt in het begin, klinkt heel streng maar zo werkt het voor beide partijen het beste. Zo rij ik bijvoorbeeld niet, als er niemand thuis is. Zijn kleine dingen, maar zo voorkom je wel teleurstelling aan beide kanten.
toen moest ik echt kauwen
maar op hun site kun je best wel wat info vinden. Goed dat je je administratie op aan het ruimen bent, het is nu even wat werk maar straks geeft het rust en ruimte.
Lees ook iets over die dierenwinkel, had je niet de neiging om vanalles mee te nemen. Dat heb ik altijd bij een dierenwinkel, vind het zielig (ook al is dat misschien niet) en wil het een goed huisje geven. Doe nu lekker rustig aan, stofzuigen kan morgen ook weer.
Ik ga nu echt niet stofzuigen, mijn gekko is aan het vervellen, dus ik zit aan het terrarium gekluisterd!