Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(angst voor mensen die moeten overgeven/braaksel in het algemeen..)
In de auto voelde ik me ook echt niet gemakkelijk en ik wilde no way achterin op die plaats zitten.
Kristie schreef:Losse haren...
Op mijn werk is een vrouw en die trekt haar haren uit haar hoofd, als ik die plukken zie liggen moet ik me echt beheersen, omdraaien en me inhouden om niet over me nek te gaan... Ik haal ook nooit de haren uit het douche-putje.. nu ik dit schrijf voel ik zelfs kots neigingen![]()

Dreamy schreef:Ik heb Emetofobie(angst voor mensen die moeten overgeven/braaksel in het algemeen..)
Zo had laatst iemand in de auto van een vriendin van me overgegeven en ik had echt moeite om in die auto te stappen (terwijl ie al was 'schoongemaakt').. wilde er eigenlijk echt niet in maar kon niet alleen thuis blijven daarIn de auto voelde ik me ook echt niet gemakkelijk en ik wilde no way achterin op die plaats zitten.
En met mijn vorige stage zat ik tijdens het schoolreisje voorin de bus, waar helaas wagenzieke kinderen zitten (was ik echt even vergeten)..en toen ik hoorde dat een kindje misselijk was werd ik echt paniekerig en wilde heeeel graag achterin gaan zitten. Gelukkig niks gebeurd.
Op de terugweg echter...
Ik dacht dat ik het toen beter had getroffen door achterin naast een moeder te gaan zitten. Gaat die me toch over haar nek !
En ik zat helaas aan de raamkant, ik heb met mn vingers in mijn oren helemaal opgevouwen tegen het raam aan gezeten met m'n ogen dicht..
Ik trilde heeelemaal.. en toen we weer bij school waren wist ik niet hoe hard ik de bus uit moest rennen..
Vreselijk!
Als ik ook maar hoor dat iemand zich misselijk voelt of moet gaan kotsen, dan ben ik weg
(wespen/bijen/hommels) ben vroeger tevaak gestroken door wespen heel vaak als klein meisje al (zat er eentje in mn trui, mn ma doet hem me aan ik begin te huilen en ze dacht stel je niet zo aan, ze dacht namelijk dat ik met een vinger in trui vastzat ofzo)
maar ja soms, als je bij iemand blijft logeren ofzo wil t wel eens gebeuren en krampen die ik dan ga krijgen :S
Ook heb ik de hepatitisB prik op mijn werk niet laten doen, hoe stom het misschien ook is. Dreamy schreef:Ik heb Emetofobie(angst voor mensen die moeten overgeven/braaksel in het algemeen..)
En met mijn vorige stage zat ik tijdens het schoolreisje voorin de bus, waar helaas wagenzieke kinderen zitten (was ik echt even vergeten)..en toen ik hoorde dat een kindje misselijk was werd ik echt paniekerig en wilde heeeel graag achterin gaan zitten. Gelukkig niks gebeurd.
Op de terugweg echter...
Ik dacht dat ik het toen beter had getroffen door achterin naast een moeder te gaan zitten. Gaat die me toch over haar nek !
En ik zat helaas aan de raamkant, ik heb met mn vingers in mijn oren helemaal opgevouwen tegen het raam aan gezeten met m'n ogen dicht..
Ik trilde heeelemaal.. en toen we weer bij school waren wist ik niet hoe hard ik de bus uit moest rennen..
Vreselijk!
Als ik ook maar hoor dat iemand zich misselijk voelt of moet gaan kotsen, dan ben ik weg
hverbeek schreef:Wat komt dat mij bekend voor......niet echt grappig als je daar last van hebt.
Ook als ik zelf misselijk ben wordt ik best paniekerig. Zal ik moeten overgeven of niet..
Vandaag op me werk ( zit achter de kassa) was ik best wel misselijk en kan dan best wel in paniek raken, want stel dat ik moet overgeven en kan niet weg....
Unwritten schreef:Ik heb een enorme fobie voor liften, ik ga er absoluut niet vrijwillig in, en dwingen heeft helemaal geen zin.. de laatste keer dat ik gedwongen werd met een lift te gaan heb ik de hele winkel bij elkaar gegild.. ik was 19 toen..

Zo had mijn vriend laatst zijn vinger tussen de deur gehad en moest toen met een hete naald de nageldoorprikken, nou ik werd er hartstikke miselijk van, zowiezo als ik die nagel zie al